PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-74-1464 NN 74/2005

• Promjena odredišta po pozivnom broju, bez preseljenja terminalne opreme, po promjeni 200,00


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• Prikupljanje statističkih podataka i njihova dostava po zahtjevu 30,00


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• *u cijenu je uključeno i preseljenje svih dodatnih usluga i uz to vezane promjene u standardnim paketima


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• CIJENE ZA KORIŠTENJE T-COM INFRASTRUKTUREZA PRIJENOS I USMJERAVANJE PROMETA


Internet NN 74/2005
• * Davatelj usluga treba ograničiti pozive prema ovim tarifama na 2 minute PDV nije uključen u navedene cijene.

Internet stranice NN 74/2005
• Svi zahtjevi za podacima vezanim uz T-Com-ovu Uslugu moraju biti dostavljeni u pisanom obliku na T-Com-ovu kontakt adresu: HT– Hrvatske telekomunikacije d.d., Sektor za odnose s operatorima, Savska cesta 32, 10 000 Zagreb

Internet stranice NN 74/2005 • Davatelj usluga je dužan obavijestiti T-Com o nastalim smetnjama u odvijanju T-Com usluga što je prije moguće, tj. nakon što je Davatelj usluga zamijetio smetnju (dalje u tekstu: Prijava smetnji).
Internet stranice NN 74/2005 • Prijava smetnji izvršit će se putem faksa broja T-Com-a: xxxxxxx, koji će se odrediti u Ugovoru o pružanju T-Com usluga. Prijavu smetnji moguće je također izvršiti putem telefonskog 0800 xxxx broja T-Com-a za prijavu smetnji, koji je dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Internet stranice NN 74/2005 • Prijava smetnji mora sadržavati: ime i adresu Davatelja usluga, adresu lokacije na kojoj se nalazi terminalna oprema, kontakt osobe i telefonske brojeve, vrstu terminalne opreme, 060 broj na kojem se javljaju smetnje, parametre usluge (Priključne točke, usluga obračuna i naplate koja se primjenjuje), zemljopisni broj ili grupa brojeva u slučaju PABX-a, broj linija i podroban opis smetnje.
Internet stranice NN 74/2005 • Nakon primitka Prijave smetnje putem gore navedenog telefonskog broja, T-Com će poduzeti sljedeće korake:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 74/2005 • – pristupiti otklanjanju smetnje savjetovanjem Davatelja usluga putem telefona ili, ukoliko je to potrebno, odlaskom na lokaciju Davatelja usluga;
Informacije NN 74/2005 • – pristupiti otklanjanju smetnje testiranjem prijenosnih kapaciteta.
Poslovne stranice NN 74/2005 • Vrijeme u kojem T-Com-u nije dozvoljen ulazak na lokaciju Davatelja usluga neće biti uračunato u vrijeme potrebno za otklanjanje smetnje.
Pregledi NN 74/2005 • Nakon što je prijavljena smetnja otklonjena, T-Com će dostaviti Davatelju usluga izvještaj o otklonjenoj smetnji.
Besplatno NN 74/2005 • T-Com je odgovoran za nesmetano odvijanje T-Com usluga, a slijedom toga za mrežne kapacitete i mogućnosti na strani T-Com-a, kako slijedi:
Glasnik NN 74/2005 • – Za svaki prekid u mreži po pojedinoj Priključnoj točki pristupa duži od tri (3) neprekidna sata dnevno, mjesečna naknada za T-Com usluge bit će umanjena za iznos jednosatne naknade za svaki puni sat prekida u mreži (mjesečna naknada podijeljena sa 720).
Propis NN 74/2005 • Prekid u mreži se definira kao vrijeme u kojem je Davatelju usluga bilo onemogućeno korištenje T-Com uslugama uslijed smetnji i/ili grešaka na mrežnim kapacitetima i mogućnostima koje su nastale na strani T-Com-a. U svrhu izbjegavanja dvojbi, prekidi u mreži nastali uslijed smetnje i/ili greške na opremi i kućnoj instalaciji Davatelja usluga, kao i planirani prekidi u mreži najavljeni 24 sata unaprijed, neće se smatrati prekidima u mreži u smislu ovih odredbi.
Propis NN 74/2005 • U svrhu ostvarivanja prava na smetnje uslijed navedenog prekida u mreži, Davatelj usluga mora T-Com-u podnijeti zahtjev za smanjenjem mjesečne naknade u pisanom obliku.
Propis NN 74/2005 • Na temelju odredbe članka 15. stavka 2. i stavka 4. točke 6. i članka 147. stavaka 3. i 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02) u predmetu nadzora nad poslovanjem društva CEUFIN BROKERS d.o.o. iz Zagreba, Koturaška 73, Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske na sjednici održanoj 9. lipnja 2005. godine donijela je
Propis NN 74/2005 • I. Nalaže se društvu Ceufin brokers d.o.o. iz Zagreba, Koturaška cesta 73, da u roku 30 dana od dana zaprimanja ovog rješenja dostavi Komisiji za vrijednosne papire Republike Hrvatske dokaze o pokretanju postupka brisanja djelatnosti iz sudskog registra, o obavješćivanju svih svojih klijenata o prestanku važenja dozvole i s tim u vezi omogućavanje opozivanja neizvršenih naloga, preslik knjige naloga iz kojeg će biti razvidno da su svi nalozi uredno izvršeni ili opozvani, te izvješće o svim obvezama prema nalogodavcima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 56/96, Broj 9/00, Broj 96/09, Broj 9/99, Broj 2/09, Broj 158/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled