PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-11-129-2854 NN 129/2006

• – sustav za prikupljanje, obradu i pohranu podataka o smetnjama i prekidima isporuke toplinske energije,


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (2) Distributer toplinske energije dužan je objaviti godišnje izvješće o stanju distribucijske mreže, statističko izvješće o pogonskim događajima, pokazatelje kvalitete toplinske energije, te analizu kvalitete usluga na svojim internetskim stranicama.


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (3) Opskrbljivač toplinskom energijom dužan je uspostaviti praćenje kvalitete usluga kupcima, te analizu kvalitete usluga objaviti na svojim internetskim stranicama.


Stranica 2006-11-129-2854 NN 129/2006

• (1) Ako kupac ili opskrbljivač toplinskom energijom podnese pisani prigovor na kvalitetu toplinske energije, distributer toplinske energije treba provesti mjerenja u roku od dva dana od dana primitka prigovora, a pisano izvješće o rezultatima mjerenja kvalitete toplinske energije dostaviti kupcu ili opskrbljivaču toplinskom energijom u daljnjem roku od 10 dana.


Internet NN 129/2006
• (2) Ako se utvrdi da je prigovor bio neosnovan, troškove mjerenja snosi kupac, a ako je prigovor osnovan troškove mjerenja snosi nadležni distributer toplinske energije.

Internet stranice NN 129/2006
• (3) Ako kupac ili opskrbljivač toplinskom energijom dostavi izvješće ovlaštene osobe o rezultatima mjerenja kvalitete toplinske energije, distributer toplinske energije može prihvatiti rezultate ili postupiti na način opisan u stavcima 1. i 2. ovog članka.

Internet stranice NN 129/2006 • (1) Distributer toplinske energije dužan je po prijavi korisnika mreže o prekidu isporuke toplinske energije utvrditi uzroke prekida najkasnije u roku od 24 sata od primitka prijave, odnosno od trenutka od kojega je moguće utvrđivanje kvara.
Internet stranice NN 129/2006 • (2) Nakon što utvrdi uzrok prekida iz stavka 1. ovog članka, distributer toplinske energije dužan je u najkraćem mogućem roku pristupiti ponovnoj uspostavi isporuke toplinske energije.
Internet stranice NN 129/2006 • Odredbe o obvezama i odgovornostima distributera toplinske energije u vezi s preuzimanjem ili opskrbom toplinskom energijom ne primjenjuju se za vrijeme više sile, pogona distribucijske mreže dok traju smetnje, izvanrednog pogona distribucijske mreže i drugih izvanrednih okolnosti.
Internet stranice NN 129/2006 • (1) Pod višom silom u smislu ovih Općih uvjeta razumijevaju se slučajevi više sile određeni Zakonom o energiji.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 129/2006 • (2) Pod izvanrednim pogonom u smislu ovih Općih uvjeta razumijeva se takvo pogonsko stanje distribucijske mreže u kojem je, zbog ispada iz pogona dijelova distribucijske mreže, došlo do odstupanja od zadanih pogonskih veličina.
Informacije NN 129/2006 • (3) Pod izvanrednim okolnostima u smislu ovih Općih uvjeta razumijevaju se slučajevi neispravnosti i kvarova na uređajima i postrojenjima koje distributer toplinske energije nije mogao spriječiti, a prouzročeni su postupanjem treće osobe.
Poslovne stranice NN 129/2006 • (1) Distributer toplinske energije dužan je poduzeti potrebne mjere s ciljem održavanja standardne razine kvalitete toplinske energije.
Pregledi NN 129/2006 • (2) Distributer toplinske energije ne može jamčiti isporuku toplinske energije bez prekida zbog neispravnosti i kvarova, planiranih radova, te ostalih okolnosti na koje ne može utjecati.
Besplatno NN 129/2006 • (3) U slučaju iz stavka 2. ovog članka, distributer toplinske energije dužan je poduzeti odgovarajuće mjere radi ponovne uspostave isporuke toplinske energije u najkraćem mogućem roku, ali nije odgovoran za bilo kakvu posrednu ili neposrednu štetu ili gubitke koji nastanu kod kupca.
Glasnik NN 129/2006 • Sve usluge distributera toplinske energije korisnicima mreže utvrđene ovim Općim uvjetima, koje nisu sadržane u naknadi za korištenje distribucijske mreže i naknadi za priključenje, nestandardne su usluge i plaćaju se prema cjeniku za nestandardne usluge.
Propis NN 129/2006 • (1) Kupac ili proizvođač odgovoran je za sigurnost, pogon i tehničku ispravnost svojih termoenergetskih objekata i instalacija.
Propis NN 129/2006 • (2) Ako distributer toplinske energije utvrdi da su termoenergetski objekti i instalacije kupca ili proizvođača neispravni, a njihovo bi korištenje moglo dovesti do opasnosti za život i zdravlje ljudi ili oštećenja bilo čije imovine, odnosno do ometanja korištenja toplinske energije drugim korisnicima, dužan je pisanim putem obavijestiti kupca ili proizvođača o svom nalazu i dati mu primjeren rok za otklanjanje utvrđenih neispravnosti, te o tome obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom.
Propis NN 129/2006 • (3) Ako kupac ili proizvođač u ostavljenom roku ne dovede svoje termoenergetske objekte i instalacije u ispravno stanje, distributer toplinske energije privremeno će kupcu obustaviti isporuku toplinske energije i o tome obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom.
Propis NN 129/2006 • (4) Nakon što kupac ili proizvođač otkloni nedostatke i dovede termoenergetske objekte i instalacije u ispravno stanje i dostavi o tome pisanu obavijest distributeru toplinske energije, distributer toplinske energije dužan je nastaviti s isporukom toplinske energije kupcu bez odlaganja, te o tome obavijestiti opskrbljivača toplinskom energijom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 27/00, Broj 83/09, Broj 57/06, Broj 114/08, Broj 75/99, Broj 104/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled