PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-08-86-2680 NN 86/2007

• Tradicionalno građenjeUpoznati materijale i posebnosti izrade konstrukcija u tradicijskoj gradnji.Drveni zidovi.


Stranica 2007-08-86-2680 NN 86/2007

• Ovaj prijedlog programa izrađen je tako da predmet građevne konstrukcije prati i nadopunjuje se sadržajima predmeta tehnologija struke, naročito u prvoj godini učenja, kako bi onaj učenik koji tu prekida, odnosno završava obrazovanje, stekao što šire znanje o konstrukcijama građevina.


Stranica 2007-08-86-2680 NN 86/2007

• Tijekom obrazovanja svakako je nužna suradnja nastavnika ovih predmeta, kako bi se izbjeglo višestruko nepotrebno ponavljanje istih informacija i da bi se sadržaji predmeta međusobno proširivali i upotpunjavali, a praktična nastava potvrdila primjenu stečenih znanja.


Stranica 2007-08-86-2680 NN 86/2007

• U predmetu građevne konstrukcije, u prvoj godini učenja, poseban je naglasak na svladavanju grafo-motoričkih vještina učenika i razvijanju prostorne percepcije. Također, učenik treba usvojiti znanja o strukturalnim elementima građevina koja mu omogućuju rad u struci. U drugoj godini učenja, usvajaju se znanja o sklapanju konstruktivnih elemenata u funkcionalnu cjelinu i stječu znanja potrebna za nastavak obrazovanja.


Internet NN 86/2007
• Predviđeno je 6 grafičkih vježbi u prvoj i 4 u drugoj godini učenja, a provjere znanja treba provesti u skladu s Pravilnikom o praćenju i ocjenjivanju i mogućnostima učenika.

Internet stranice NN 86/2007
• Program realizirati uz pomoć udžbenika, stručnih časopisa, didaktičkih modela, prikazima građevinskih ostvarenja i obveznim posjetima gradilištima.

Internet stranice NN 86/2007 • 6.3. Nastavni predmet: OSNOVE OBOJENJA I IZVEDBE ZAVRŠNO DEKORATIVNIH SLOJEVA
Internet stranice NN 86/2007 • Učenici trebaju usvojiti znanje o tehnologiji obrade i pripremi podloga za obojenje i ugradnju različitih vrsta plemenitih žbuka, o bojanju fasadnim bojama i navlačenju i strukturiranju fasadnih plemenitih žbuka i izvedbi dekoracije linijama, te o izvedbi i postavi dvodimenzionalnih šablona, rekonstrukciji plastičnih (trodimenzionalnih) uzoraka i izradi novih odljevaka trodimenzionalnog uzorka i postavi uzorka na pročelje.
Internet stranice NN 86/2007 • Učenici trebaju steći znanja o formulaciji završno-dekorativnih slojeva, posebno o vezivima na bazi kojih su izrađeni, te u vezi s tim i njihovim svojstvima u primjeni i načinima ugradnje. Učenici trebaju steći osnovna znanja o tehnologiji proizvodnje završno-dekorativnih slojeva. Trebaju usvojiti pojam strukture, granulacije i nijanse. Znanje o odabiru pojedinog završnog sloja s obzirom na vrstu fasadnog sustava na koji se aplicira i klimatske prilike. Znanja o pigmentiranju završnog sloja i o refleksiji nijanse.
Internet stranice NN 86/2007 • Trebaju naučiti da se istovjetnost nijanse jamči samo u okviru jedne proizvodne šarže. Moraju usvojiti pojmove vlago-zaštitnih karakteristika završnih slojeva (hidrofobnost i paropropusnost) i kako se one izražavaju, te važeće zahtjeve definirane normom. Učenici trebaju steći znanja o impregnacijama koje se koriste u fasaderstvu, te zaštiti podloga koje se ne žbukaju (fasadne opeke, kamena i sl.) kao i primjeni antigrafitnih impregnacija. Steći i usvojiti trebaju znanje o funkciji završno-dekorativnog sloja (prvo zaštitna, a tek potom estetska).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 86/2007 • Osim znanja o tehničko-tehnološkim postupcima kod izrade završnog sloja fasade, učenici trebaju u ovom predmetu usvojiti znanje i steći osjećaj o osnovnim likovnim elementima i načelima komponiranja tih elemenata, te osnovna znanja o povijesnim i suvremenim likovnim obrascima (smjerovima). Znanja trebaju o toplim i hladnim nijansama, te povezanosti nijansa i emocija.
Informacije NN 86/2007 • Usvajanjem znanja u ovom nastavnom predmetu učenici trebaju steći osjećaj za restauratorske poslove kod složenih graditeljskih zahvata na značajnim objektima graditeljske baštine.
Poslovne stranice NN 86/2007 • Zadatak programa je da učenici usvoje znanja o poslovima koji se odnose na upotrebu pribora, alata i strojeva za izradu završnih slojeva fasade.
Pregledi NN 86/2007 • Učenici trebaju usvojiti znanje o ličilačkim materijalima koji se upotrebljavaju kod fasaderskih radova, te o različitim impregnacijama.
Besplatno NN 86/2007 • Usvojiti znanje o osnovnim likovnim elementima i načelima komponiranja tih elemenata u skladne cjeline.
Glasnik NN 86/2007 • Usvojiti znanje o povijesnim i suvremenim likovnim obrascima (smjerovima) u arhitekturi.
Propis NN 86/2007 • Usvojiti znanje o tehnologijama obrade i pripremanja podloga za apliciranje završno-dekorativnih slojeva, te znati svojstva i značajke rada s fasadnim bojama i plemenitim žbukama različitih baza.
Propis NN 86/2007 • Usvojiti znanje o linijskim dekoracijama i izradi povećanoga dekorativnog uzorka pomoću mreže.
Propis NN 86/2007 • Znati načine izrade i postave dvodimenzionalnih šablona i njihovu obradu na fasadi.
Propis NN 86/2007 • Usvojiti znanje o izradi elaborata za rekonstrukciju i sanaciju trodimenzionalnih uzoraka (dekoracija) na pročeljima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 53/91, Broj 88/03, Broj 127/00, Broj 155/04, Broj 163/03, Broj 133/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled