PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-11-130-2891 NN 130/2006

• U cilju što boljeg obavljanje funkcije nadzora, Agencija je, sukladno članku 6. stavku 1. točki d) i stavku 4. ZDP-a, te sukladno članku 70. SSP-a, od Ministarstva, kao predlagatelja državnog jamstva, zatražila dostavu izvješća o ispunjenju uvjeta iz točke II. izreke ovog rješenja te je odlučeno kao u točki III. izreke ovog rješenja.


Stranica 2006-11-130-2891 NN 130/2006

• 2.6. Vijeće je prilikom donošenja odluke je li ispunjen uvjet iz članka 17. stavka 1. alineje 3. Uredbe, odlučilo da se odobravanjem državnih jamstava za sanaciju otklanjaju ozbiljne socijalne poteškoće.


Stranica 2006-11-130-2891 NN 130/2006

• Naime, prestanak rada poduzetnika značio bi i povećanje stope nezaposlenosti kako u regiji, tako i u RH koju inače karakterizira visoka stopa nezaposlenosti.


Stranica 2006-11-130-2891 NN 130/2006

• Činjenica da se brod sastoji od nekoliko tisuća komponenti, te da sama brodogradnja kao djelatnost značajno utječe na tržište prateće industrije, isporučitelje materijala, opreme i usluga, te da omogućuju njihov razvoj, dodatno je pridonijela odluci Vijeća uklanja li dodjela državnih jamstava poduzetniku u razdoblju izrade Plana restrukturiranja ozbiljne socijalne poteškoće.


Internet NN 130/2006
• Dakle, prestanak rada poduzetnika neizravno bi ugrozio i radna mjesta u pratećim djelatnostima vezanoj za brodogradnju te bi znatno premašio broj od 1.265 djelatnika koji su zaposleni u samom poduzetniku.

Internet stranice NN 130/2006
• 2.7. Vijeće je prilikom donošenja odluke odlučilo da je ispunjen i uvjet iz članka 17. stavka 1. alineje 4. Uredbe, odnosno da su predložena državna jamstva ograničena na minimalni iznos koji omogućava poduzetniku nastavak poslovanja u razdoblju dok izrađuje Plana restrukturiranja.

Internet stranice NN 130/2006 • Vijeće svoju odluku temelji na podacima opisanim u točki III.3. i 4. obrazloženja ovog rješenja, odnosno činjenici da je poduzetnik dostavio iscrpan pregled svojih obveza i rashoda koje će podmirivati u razdoblju potrebnom za izradu Plana restrukturiranja.
Internet stranice NN 130/2006 • 3. Rješenja Agencije iz članka 13. stavka 3. ZDP-a kojim se donosi odobrenje uz navođenje posebnih uvjeta i rokova za provedbu državne potpore objavljuju se u »Narodnim novinama«, sukladno članku 18. ZDP-a.
Internet stranice NN 130/2006 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
Internet stranice NN 130/2006 • Dana 3. studenoga 2006. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je dopis Ministarstva financija Republike Hrvatske (dalje: Ministarstvo), u čijem je privitku dostavljen Nacrt prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, s konačnim prijedlogom zakona (dalje: prijedlog Zakona).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 130/2006 • Navedenim dopisom, Ministarstvo je od Agencije zatražilo davanje prethodnog obvezujućeg mišljenja na prijedlog Zakona, sukladno odredbi članka 10. stavka 1. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05)
Informacije NN 130/2006 • S obzirom na navedeno, Agencija temeljem odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće), sa 72. sjednice, održane 23. studenog 2006., daje sljedeće
Poslovne stranice NN 130/2006 • Nacrt prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak sadrži niz programa koji prema svojim značajkama u većini predstavljaju programe državnih potpora, a koje potanje uređuje članak 10. nacrta prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak. Spomenutim se člankom, kao djelatnosti Hrvatske banke za obnovu i razvitak utvrđuju financiranje obnove i razvitka hrvatskog gospodarstva, financiranje infrastrukture, poticanje izvoza, potpore malom i srednjem poduzetništvu, poticanje zaštite okoliša te osiguranje izvoza hrvatskih roba i usluga od netržišnih rizika, a kao instrumenti tih potpora navode se krediti, jamstva i sl.
Pregledi NN 130/2006 • Stoga, radi transparentnosti, kao i izbjegavanja mogućih nejasnoća u primjeni Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak od strane adresata tog zakona, Agencija smatra da je potrebno u tekst nacrta prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, u članku 10. iza postojećeg stavka 4. dodati novi stavak 5. kojim će se propisati da se sve djelatnosti i aktivnosti Hrvatske banke za obnovu i razvitak obavljaju u skladu s propisima o državnim potporama.
Besplatno NN 130/2006 • Nacrtom prijedloga Zakona o Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak (dalje: nacrt prijedloga Zakona o HBOR) uređen je položaj HBOR kao državne investicijske banke, poslovi, vlasništvo, iznos temeljnog kapitala, ovlaštenja i ustroj HBOR kao posebne financijske institucije. Njime je HBOR-u dan niz zadataka od temeljnog značaja za obnovu i razvitak Republike Hrvatske.
Glasnik NN 130/2006 • Agencija je nacrt prijedloga Zakona o HBOR-u promatrala isključivo s aspekta propisa o zaštiti tržišnog natjecanja, odnosno Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05), koji u članku 4. stavku 1. propisuje opću zabranu davanja državnih potpora koje narušavaju, ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore, u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koja proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica. Stoga se ovo prethodno obvezujuće mišljenje odnosi samo na odredbe nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u koje mogu utjecati na trgovinu između Republike Hrvatske i Europske Unije.
Propis NN 130/2006 • Člankom 10. nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u propisan je predmet poslovanja HBOR-a, djelatnosti HBOR-a, te aktivnosti koje HBOR obavlja u cilju obavljanja utvrđenih djelatnosti. Budući da te djelatnosti najvećim dijelom predstavljaju programe državnih potpora, svoju djelatnost HBOR, kako je to u obrazloženju nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u i navedeno, obavlja sukladno pravilima o državnim potporama odnosno Zakonu o državnim potporama,. Agencija je mišljenja da je nužno u tekst nacrta prijedloga Zakona o HBOR-u dodati stavak kojim će se izravno povezati djelatnost HBOR-a s poštivanjem pravila o dodjeli državnih potpora, radi izbjegavanja možebitnih nejasnoća i nesporazuma, kako od adresata zakona, tako i u svezi s provedbom međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske, osobito Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske i Europskih zajednica i njihovih država članica.
Propis NN 130/2006 • Nadalje, Agencija napominje da, ukoliko HBOR uz tzv. poticajne aktivnosti od šireg društvenog interesa (npr. poticanje malog i srednjeg gospodarstva, ulaganja u infrastrukturu, zaštita okoliša, socijalna stanogradnja i sl.), bude obavljao i tzv. komercijalne djelatnosti, sukladno praksi Europske Unije koja se odnosi na institucije slične HBOR-u, to će u budućnosti zahtijevati barem minimalno knjigovodstveno razdvajanje i odvojeno praćenje tih dviju vrsta poslovanja.
Propis NN 130/2006 • Sukladno odredbi članka 10. stavka 2. Zakona o državnim potporama, ovo prethodno obvezujuće mišljenje dostavit će se Vladi Republike Hrvatske i Hrvatskom saboru, te će se isto, sukladno odredbi članka 18. Zakona o državnim potporama objaviti u »Narodnim novinama«.
Propis NN 130/2006 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sutkinja Jasna Omejec, predsjednica Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi koju je podnijela A. M. S. iz Z., koju zastupa N. D., odvjetnik iz Z., na sjednici održanoj 18. listopada 2006. godine, jednoglasno je donio
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 150/05, Broj 58/00, Broj 16/90, Broj 116/06, Broj 19/93, Broj 124/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled