PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-07-83-2687 NN 83/2008

• Ukoliko je namjera zakonodavca da se porezno oslobođenje utvrdi u iznosu koji odgovara najvišem iznosu potpore male vrijednosti, a koji je određen Odlukom o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti, bez primjene ostalih uvjeta koji moraju biti ispunjeni da bi se odobrila državna potpora male vrijednosti prema rečenoj Odluci, u tom slučaju potrebno je primijeniti pravila o regionalnim potporama sukladno Odluci o objavljivanju pravila o regionalnim potporama (»Narodne novine«, broj 58/08).


Stranica 2008-07-83-2687 NN 83/2008

• U tom smislu Pravilnikom je potrebno odrediti koje će državno tijelo nadzirati dodjelu, odnosno moguću kumulaciju svih potpora dodijeljenih korisnicima državnih potpora male vrijednosti, a koji djeluju na području Grada Vukovara. Također, sukladno točki IV. Odluke o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti, u Pravilniku je potrebno odrediti i sljedeće: da će nadležno ministarstvo kao davatelj potpore morati izvijestiti korisnika potpore da mu je dodijeljena državna potpora male vrijednosti; od korisnika državne potpore male vrijednosti prije njene dodjele potrebno je zatražiti očitovanje o svim dodijeljenim državnim potporama u tekućoj godini i protekle dvije godine (u tom smislu isto je potrebno predvidjeti Obrazac u Pravilniku) u što se ubrajaju i državne potpore dodijeljene od strane ostalih davatelja, neovisno o njihovoj razini; izvijestiti Agenciju o svakoj takvoj dodijeljenoj potpori u roku od 15 dana od dana dodjele pojedinom korisniku; te voditi evidenciju o dodijeljenim državnim potporama male vrijednosti deset godina od dana dodjele.


Stranica 2008-07-83-2687 NN 83/2008

• Sukladno odredbi članka 10. stavka 2. ZDP-a, ovo prethodno obvezujuće mišljenje dostavit će se Hrvatskom saboru i Vladi Republike Hrvatske, te će se isto, sukladno članku 18. ZDP-a objaviti u »Narodnim novinama«.


Stranica 2008-07-83-2687 NN 83/2008

• I. Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 16. lipnja 2008., od Ministarstva regionalnog razvoja i šumarstva i vodnog gospodarstva (dalje: Ministarstvo) Konačni prijedlog Zakona o područjima posebne državne skrbi s konačnim prijedlogom Zakona (dalje: Konačni Prijedlog Zakona).


Internet NN 83/2008
• Konačni Prijedlog Zakona dostavljen je Agenciji na prethodno obvezujuće mišljenje, sukladno članku 10. stavku 1. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05; dalje: ZDP), jer članci 23. i 24. sadrže element državne potpore u obliku poreza na dobit.

Internet stranice NN 83/2008
• Člankom 23. propisano je plaćanje poreza na dobit za poduzetnike koji obavljaju djelatnost poljoprivrede i ribarstva na području posebne državne skrbi. Zbog činjenice da predmet Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/05; dalje: ZDP) nisu državne potpore poljoprivredi i ribarstvu, prilikom donošenja ovog prethodnog obvezujućeg mišljenja u obzir je uzet samo članak 24. Prijedloga Zakona u kojem je propisana visina plaćanja poreza na dobit za sve one obveznike poreza na dobit koji ne obavljaju djelatnost poljoprivrede i ribarstva na području posebne državne skrbi.

Internet stranice NN 83/2008 • II. Slijedom navedenog, Agencija sukladno članku 10. stavku 1. ZDP-a, na temelju odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja, sa 108. sjednice, održane 17. lipnja 2008., donosi sljedeće
Internet stranice NN 83/2008 • Konačni Prijedlog Zakona o područjima posebne državne skrbi s konačnim prijedlogom Zakona, sukladan je sa Zakonom o državnim potporama.
Internet stranice NN 83/2008 • Agencija je Konačni Prijedlog Zakona ocjenjivala isključivo s aspekta njegove usklađenosti s odredbama Zakona o državnim potporama.
Internet stranice NN 83/2008 • Člankom 24. Konačnog Prijedloga Zakona propisano je da će umanjeni porez na dobit plaćati poduzetnici koji obavljaju djelatnost na području posebne državne skrbi i zapošljavaju više od 5 zaposlenika na neodređeno vrijeme pri čemu više od 50 posto zaposlenika ima prebivalište i boravište na području posebne državne skrbi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 83/2008 • Iznos oslobođenja od plaćanja poreza na dobit za vremenska razdoblja iz članka 24., ovisi o kategorizaciji područja posebne državne skrbi i ne može biti veći od iznosa utvrđenog Odlukom o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti. Način ostvarivanja navedene porezne olakšice bit će razrađen Pravilnikom o načinu ostvarivanja porezne olakšice kojeg donosi ministar nadležan za regionalni razvoj uz suglasnost ministra financija.
Informacije NN 83/2008 • U odnosu na iznos oslobođenja od plaćanja poreza na dobit iz članka 24., Vijeće drži potrebnim ukazati predlagatelju Zakona da spomenuta odredba nije dovoljno jasna. Upitno je da li će se u primjeni spomenutog Zakona primjenjivati samo iznos, odnosno gornja granica iznosa iz Odluke o objavljivanju potpora male vrijednosti ili će se navedena Odluka primjenjivati kada su u pitanju i ostali uvjeti koji moraju biti ispunjeni da bi se mogla dodijeliti državna potpora male vrijednosti sukladno spomenutoj Odluci.
Poslovne stranice NN 83/2008 • Naime, pored iznosa potpora male vrijednosti koji ne smije prijeći iznos od 100.000,00 eura (u kunskoj protuvrijednosti po srednjem tečaju Hrvatske narodne banke) za poduzetnike u sektoru cestovnog prometa, dok za ostale poduzetnike taj iznos ne smije prijeći 200.000,00 eura, Odluka o potporama male vrijednosti sadrži i druge odredbe, odnosno uvjete i kriterije koji se moraju poštivati prilikom dodjele potpora male vrijednosti.
Pregledi NN 83/2008 • Polazeći od navedenog, radi transparentnosti i jasnoće, u podzakonskim aktima koji će se donijeti temeljem ovog Zakona, osim podataka o tome koliki je iznos potpore male vrijednosti moguće dodijeliti, potrebno će biti navesti pod kojim se uvjetima ova potpora može dodijeliti, odnosno u kojim se slučajevima ne može dodijeliti, a sukladno članku 1. Odluke o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti. Naime, u konkretnom slučaju riječ je o potporama za izvoz prema trećim zemljama ili državama članicama EU, za djelatnosti u sektoru ugljena, poduzetnicima u teškoćama, te za nabavu vozila za cestovni prijevoz tereta koja se dodjeljuje poduzetnicima koji obavljaju cestovni prijevoz tereta, za najamninu ili naknadu. Dakle, potonji poduzetnici bili bi isključeni od primjene porezne povlastice predviđene ovim Zakonom, sukladno pravilima o potporama male vrijednosti.
Besplatno NN 83/2008 • Ukoliko je namjera zakonodavca da se porezno oslobođenje utvrdi u iznosu koji odgovara najvišem iznosu potpore male vrijednosti, a koji je određen Odlukom o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti, bez primjene ostalih uvjeta koji moraju biti ispunjeni da bi se odobrila državna potpora male vrijednosti prema rečenoj Odluci, u tom slučaju potrebno je primijeniti pravila o regionalnim potporama sukladno Odluci o objavljivanju pravila o regionalnim potporama (»Narodne novine«, broj 58/08).
Glasnik NN 83/2008 • U tom smislu Pravilnikom je potrebno predvidjeti koje će državno tijelo nadzirati dodjelu, odnosno moguću kumulaciju svih potpora dodijeljenih korisnicima državnih potpora male vrijednosti, a koji djeluju na području posebne državne skrbi. Također, sukladno točki IV. Odluke o objavljivanju pravila o potporama male vrijednosti, u Pravilniku je potrebno odrediti i sljedeće: da će nadležno ministarstvo kao davatelj potpore morati izvijestiti korisnika potpore da mu je dodijeljena državna potpora male vrijednosti; od korisnika državne potpore male vrijednosti prije njene dodjele potrebno je zatražiti očitovanje o svim dodijeljenim državnim potporama u tekućoj godini i protekle dvije godine (u tom smislu isto je potrebno predvidjeti Obrazac u Pravilniku) u što se ubrajaju i državne potpore dodijeljene od strane ostalih davatelja, neovisno o njihovoj razini; izvijestiti Agenciju o svakoj takvoj dodijeljenoj potpori u roku od 15 dana od dana dodjele pojedinom korisniku; te voditi evidenciju o dodijeljenim državnim potporama male vrijednosti deset godina od dana dodjele.
Propis NN 83/2008 • Sukladno odredbi članka 10. stavka 2. ZDP-a, ovo prethodno obvezujuće mišljenje dostavit će se Hrvatskom saboru i Vladi Republike Hrvatske, te će se isto, sukladno članku 18. ZDP-a objaviti u »Narodnim novinama«.
Propis NN 83/2008 • Na temelju odredbi članka 15. točka 4. alineja 1. i članka 8. stavak 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« broj 140/05), članaka 105. stavak 1. i 109. stavak 2. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine«, broj 150/05) i članka 2. Pravilnika kojim se uređuju izmjene prospekata otvorenih investicijskih fondova s javnom ponudom (»Narodne novine«, broj 43/07 i 71/08), Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, na zahtjev društva za upravljanje investicijskim fondovima PBZ Invest d.o.o., Zagreb, Ilica 5, u predmetu odobrenja izmjena Prospekta PBZ Bond Fond otvorenog investicijskog fonda s javnom ponudom, temeljem odluke Uprave na sjednici održanoj 10. srpnja 2008. godine donosi
Propis NN 83/2008 • 1. Društvu za upravljanje investicijskim fondovima PBZ Invest d.o.o., Zagreb, Ilica 5, odobravaju se izmjene Prospekta PBZ Bond Fond otvorenog investicijskog fonda s javnom ponudom.
Propis NN 83/2008 • 2. Odobrava se izbor društva Ernst & Young, sa sjedištem u Zagrebu, M. Sachsa 1, za obavljanje poslova revizora za PBZ Bond Fond otvoreni investicijski fond s javnom ponudom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 40/08, Broj 132/09, Broj 76/05, Broj 14/90, Broj 46/95, Broj 36/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled