PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-10-116-2613 NN 116/2006

• Ustavni sud utvrđuje da se u konkretnom predmetu ne radi o složenoj pravnoj stvari.


Stranica 2006-10-116-2613 NN 116/2006

• Ustavni sud utvrđuje da se organizacijski ili kadrovski problemi suda ne mogu smatrati opravdanim razlogom za neučinkovito i dugo vođenje konkretnog parničnog postupka.


Stranica 2006-10-116-2613 NN 116/2006

• 6. Sukladno navedenom, Ustavni sud ocjenjuje da ukupno trajanje radnog spora, kao hitnog parničnog postupka, dulje od devet (9) godina, ne udovoljava zahtjevu suđenja u razumnom roku.


Stranica 2006-10-116-2613 NN 116/2006

• Navedeno, uzimajući u obzir značaj koji ovaj postupak ima za podnositelja kao i činjenicu neaktivnosti i neefikasnosti suda. Naime, nakon ročišta održanog 2. studenoga 1999. sljedeće ročište održano je tek 8. studenoga 2000., dakle nakon godinu dana. Isto tako, ukazuje se da unatoč tome što je drugostupanjsku odluku prvostupanjski sud zaprimio 14. listopada 2004., prvostupanjski sud u ponovnom postupku ročište je zakazao tek za 6. prosinca 2005. Mišljenje je Ustavnog suda, da je prvostupanjski sud, s obzirom da se u konkretnom slučaju radi o hitnom postupku, trebao obraćati osobitu pažnju na hitnost rješavanja konkretne pravne stvari.


Internet NN 116/2006
• Također ukazuje se i na neefikasnost postupanja prvostupanjskog suda. Naime, prvostupanjski sud je rješenjem od 5. rujna 2002. pozvao punomoćnika tuženika da dostavi urednu punomoć za zastupanje, te iako punomoćnik tuženika nije postupio po rješenju suda i dostavio punomoć za zastupanje, prvostupanjski sud je uputio predmet višem sudu na odlučivanje, koji je predmet (nakon proteka nešto više od godine dana a da se nije odlučivalo o žalbi) vratio prvostupanjskom sudu da ukloni navedeni nedostatak. Dakle, predmet je po žalbi, zbog propusta prvostupanjskog suda, upućen na odlučivanje tek po isteku jedne (1) godine, sedam (7) mjeseci i trinaest (13) dana računajući od dana kada je žalba izjavljena.

Internet stranice NN 116/2006
• Stoga, Ustavni sud utvrđuje da je podnositelju povrijeđeno ustavno pravo da zakonom ustanovljeni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njezinim pravima ili obvezama, zajamčeno odredbom članka 29. stavka 2. Ustavnog zakona.

Internet stranice NN 116/2006 • 7. Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 116/2006 • 8. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 116/2006 • Visinu naknade, zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku, Ustavni sud u pravilu određuje za razmatrano, pravno relevantno razdoblje, uz iznimnu mogućnost uvažavanja nerazumno dugog razdoblja potpune neaktivnosti suda i prije 5. studenoga 1997. godine, što ovisi o osobitim okolnostima svakog pojedinog slučaja.
Internet stranice NN 116/2006 • Pri utvrđivanju visine naknade, temeljem članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, imajući pritom u vidu i vrstu postupka o kojemu se radi, napose s obzirom na njegovu hitnost, ali uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 116/2006 • 9. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
Informacije NN 116/2006 • 10. Predsjednik Općinskog suda u Zagrebu dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku od osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
Poslovne stranice NN 117/2006 • Na temelju članka 31. Zakona o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.), Hrvatski sabor na sjednici 13. listopada 2006., donio je
Pregledi NN 117/2006 • Prema Zakonu o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.), Godišnji provedbeni plan donosi se za svaku godinu na koju se odnosi Program statističkih aktivnosti.
Besplatno NN 117/2006 • Kako bi službena statistika Republike Hrvatske u svakom trenutku mogla ustanoviti stupanj usklađenosti sa zahtjevima Europske unije, u Godišnjemu provedbenom planu statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2007. godine koristi se ista struktura Eurostatova dokumenta Statistical Requirements Compendium 2002 koja se koristila i u Programu statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2004. – 2007. (dalje u tekstu: Program statističkih aktivnosti).
Glasnik NN 117/2006 • Godišnjim provedbenim planom Republike Hrvatske 2007. godine predviđa se provedba 282 redovita statistička istraživanja/prikupljanja podataka (označena sa I.) i 63 ostale statističke aktivnosti (označene sa II.) koje se odnose na stručno-metodološke radove i projekte razvoja kojima je cilj usklađivanje hrvatske statistike sa statistikom Europske unije. Njihova provedba nije moguća bez osiguranja potrebnih materijalnih i ljudskih resursa u svim nositeljima službene statistike i posjednicima administrativnih izvora podataka.
Propis NN 117/2006 • Na osnovi članka 32. Zakona o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.), Godišnjim provedbenim planom statističkih aktivnosti Republike Hrvatske određuje se i pregled ukupno potrebnih resursa iz Državnog proračuna Republike Hrvatske. Ukupni resursi iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2007. godinu potrebni Državnom zavodu za statistiku za provedbu Godišnjega provedbenog plana statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2007. godine (dalje u tekstu: Godišnji provedbeni plan) iznose 103 012 500 kuna, od čega je 20 062 500 planirano za tehničku pomoć Državnom zavodu za statistiku radi korištenja pretpristupnih fondova EU-a.
Propis NN 117/2006 • Na osnovi članka 41. Zakona o službenoj statistici, radi obavljanja poslova službene statistike Državni zavod za statistiku ima pravo korištenja svih administrativnih izvora podataka i podataka prikupljenih metodom promatranja i praćenja. Svi potrebni podaci daju se Državnom zavodu za statistiku bez naplate. Posjednici administrativnih izvora podataka i podataka prikupljenih metodom promatranja i praćenja dužni su dati sve podatke na korištenje u skladu sa zahtjevom ostalih nositelja službene statistike bez naplate, onako kako je to uređeno ovim Godišnjim provedbenim planom.
Propis NN 117/2006 • Na osnovi članka 10. Zakona o službenoj statistici Državni zavod za statistiku mora biti pravodobno upoznat sa zakonodavnim i drugim relevantnim aktivnostima koje se odnose na službenu statistiku.
Propis NN 118/2006 • O PROGLAŠENJU ZAKONA O DOPUNAMA ZAKONA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 59/01, Broj 63/01, Broj 5/09, Broj 99/95, Broj 4/96, Broj 58/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled