PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-12-135-3069 NN 135/2006

• Za novogradnje broj 460 i 461, HBOR je izdao avansne garancije u korist inozemnog poduzetnika u vlasništvu poduzetnika Tankerske plovidbe d.d. Zadar, na ukupnu vrijednost avansa u iznosu od 29.750.000,00 USD i 30.292.744,00 EUR, koji se naplaćuju tijekom gradnje broda kroz četiri faze.


Stranica 2006-12-135-3069 NN 135/2006

• Iznos avansa od 11.900.000,00 USD kojeg uplati kupac poduzetnik će koristiti za pokriće troškova prikazanih u Tabeli 10.


Stranica 2006-12-135-3069 NN 135/2006

• Tabela 10. Troškovi koji će biti pokriveni iznosom avansa od 11.900.000,00 USD


Stranica 2006-12-135-3069 NN 135/2006

• 1.Obveze prema inozemnim dobavljačima IV. kvartal 2006. *********


Internet NN 135/2006
• 2.Obveze po osnovi avansnih garancijaIV. kvartal 2006. *******

Internet stranice NN 135/2006
• 3. Iznos državnog jamstva od 14.202.225,00 USD poduzetnik će koristiti za kratkoročno zaduženje kojima će podmirivati tekuće troškove za novogradnju broj 456.

Internet stranice NN 135/2006 • Navedena kredita sredstva poduzetnik će iskoristiti za nabavu crne metalurgije u vrijednosti od 13.034.331,00 USD, te za plaćanje režijskih i ostalih troškova odnosno obveza prema domaćim dobavljačima koje iznose 1.67.894,00 USD, čime bi započela II. faza izgradnje broda, odnosno obrade crne metalurgije. Početkom obrade crne metalurgije, poduzetnik bi osigurao priljev od kupca u obliku 2. rate avansa.
Internet stranice NN 135/2006 • Specifikacija troškova koji će biti financirani kreditom na kojeg se odnosi predloženo državno jamstvo prikazana je u Tabeli 11.
Internet stranice NN 135/2006 • Tabela 11. Specifikacija troškova koji će biti pokriveni kreditom na koji se odnosi državno jamstvo od 14.202.225,00 USD
Internet stranice NN 135/2006 • Iznos avansa od 10.800.000,00 USD poduzetnik će koristiti za pokriće sljedećih troškova prikazanih u Tabeli 12.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 135/2006 • Tabela 12. Specifikacija troškova koji će biti pokriveni kreditom koji se odnosi na državno jamstvo od 10.800.000,00 USD
Informacije NN 135/2006 • Vijeće je razmatralo Prijedlog za odobrenje državnih jamstava poduzetniku Brodosplit-Brodogradilište d.o.o. na svojoj 68. sjednici održanoj 21. rujna 2006.
Poslovne stranice NN 135/2006 • Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir svu dostavljenu dokumentaciju i podatke te rezultate provedenih pravnih i ekonomskih analiza.
Pregledi NN 135/2006 • 1. Razmatrajući sve dostavljene podatke i dokumentaciju utvrđeno je da predložena državna jamstva predstavljaju državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a; utvrđeno je da predložena jamstva predstavljaju potencijalni rashod države, odnosno kako ista donose poduzetniku ekonomsku prednost koju ne bi ostvario kroz svoje redovno i uobičajeno poslovanje; utvrđeno je kako u konkretnom slučaju postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem povlastice korisniku državne potpore, osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza RH proizašlih iz SSP-a.
Besplatno NN 135/2006 • Člankom 4. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza RH iz SSP-a, kao i izuzeća od opće zabrane.
Glasnik NN 135/2006 • Odluka da predloženo državno jamstvo u ukupnom iznosu od 204.001.167,00 USD i 66.222.744,00 EUR predstavlja državnu potporu prvenstveno se temelji na činjenici da isto ne ispunjava uvjete iz članka 74. stavka 1. Uredbe koji se odnose na državno jamstvo. Neispunjenje uvjeta iz članka 74. stavka 1. Uredbe naročito se odnosi na činjenicu da se poduzetnik Brodosplit-Brodogradilište d.o.o. smatra poduzetnikom u teškoćama iz članka 16. stavka 2. Uredbe, da isto nije u mogućnosti dobiti kredite po tržišnim uvjetima bez državnog jamstva te da rečena jamstva pokrivaju 100 posto financijske obveze.
Propis NN 135/2006 • Naime, Vijeće je zaključilo da sveobuhvatna analiza poslovanja opisana u točki III.3. obrazloženja ovog rješenja nedvojbeno ukazuje na to da se poduzetnik Brodosplit-Brodogradilište d.o.o. smatra poduzetnikom u teškoćama iz članka 16. stavka 2., Uredbe, odnosno poduzetnikom koji nije sposoban vlastitim sredstvima ili sredstvima koja može pribaviti od svojih vlasnika ili vjerovnika zaustaviti negativna kretanja poslovanja, a koja bi, bez posredovanja države, ugrozila njegov opstanak.
Propis NN 135/2006 • Na državne potpore koje se dodjeljuju poduzetnicima u teškoćama može se primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a koje se odnosi na državne potpore namijenjene poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
Propis NN 135/2006 • Da bi se primijenilo izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a, državna potpora mora biti sukladna članku 18. stavku 1. ZDP-a, koji se odnosi na državne potpore za restrukturiranje. Državna potpora za restrukturiranje može biti dodijeljena jedino ukoliko poduzetnik u teškoćama predloži Plan restrukturiranja čiji je cilj uspostava poduzetnikove dugoročne održivosti na tržištu. Navedena državna potpora može se dodijeliti samo jednom u razdoblju od 10 godina.
Propis NN 135/2006 • S obzirom na to da Plan restrukturiranja poduzetnika još nije izrađen, Vijeće je donijelo odluku da se poduzetniku Brodosplit-Brodogradilište d.o.o. za vrijeme dok se izrađuje Plan restrukturiranja uvjetno odobri državna potpora za sanaciju u obliku državnog jamstva, sukladno članku 17. stavku 1. Uredbe, stoga je odlučeno kao u točki I. izreke ovog rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 25/09, Broj 16/02, Broj 72/08, Broj 89/06, Broj 126/07, Broj 187/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled