PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-01-9-228 NN 9/2006

• Za razliku od djelatnosti trgovine na malo, gdje je u svakom trenutku moguće saznati broj prodavaonica na određenom području i koju se, uvjetno rečeno može nazvati statičnom, djelatnost trgovine na veliko karakterizira izražena dinamičnost. Naime, tokove veleprodaje teže je ili nemoguće pratiti s obzirom na nebrojene mogućnosti daljnje distribucije od trenutka u kojem se veletrgovac opskrbi robom.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Veletrgovac je obično poduzetnik koji se bavi uvozom određene robe ili pak djeluje kao distributer određenog domaćeg proizvođača. Veletrgovac ne djeluje samo na području određenog grada ili županije, već na način da nakon opskrbe u određenom opskrbnom centru on sam, ili poduzetnik kojeg je opskrbio, robu distribuira na cjelokupnom području Republike Hrvatske. Takav je način poslovanja moguć zahvaljujući raznim tehničkim mogućnostima prijevoza uz istovremeno čuvanje robe, primjerice u hladnjačama. Iz tog razloga veletrgovci svoju prodaju klasificiraju prema vrsti kupaca koje opskrbljuju, a ne na temelju zemljopisnog smještaja. Stoga je uobičajeno da se tržište trgovine na veliko promatra na nacionalnoj razini.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Metodologija izračuna tržišnih udjela na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa na teritoriju Republike Hrvatske temelji se na podacima o ukupnim prihodima od trgovine na veliko mesom i mesnim proizvodima na području Republike Hrvatske u 2004. godini, koje su ostvarili poduzetnici Konzum d.d., BELJE d.d. i PIK VRBOVEC d.d., te poduzetnici Metro Cash & Carry d.o.o., Getro d.d. i ostali poduzetnici koji su, prema podacima Registra godišnjih financijskih izvještaja za 2004. Financijske agencije, obavljali djelatnost trgovine na veliko.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Tablica 13. a. STRUKTURA TRŽIŠTA TRGOVINE NA VELIKO SVJEŽIM JUNEĆIM I SVINJSKIM MESOM I MESNIM PRERA?EVINAMA OD JUNEĆEG I SVINJSKOG MESA NA TEMELJU PRIHODA PODUZETNIKA (U HRK) NA TERITORIJU REPUBLIKE HRVATSKE (U 2003. GODINI)


Internet NN 9/2006
• Izvor: dopis Agrokora d.d. od 7. lipnja 2005. i FINA, registar god. financij. izvj. poduzetnika za 2004. te dopisi poduzetnika; Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja

Internet stranice NN 9/2006
• Tablica 13. b. STRUKTURA TRŽIŠTA TRGOVINE NA VELIKO SVJEŽIM JUNEĆIM I SVINJSKIM MESOM I MESNIM PRERA?EVINAMA OD JUNEĆEG I SVINJSKOG MESA NA TEMELJU PRIHODA PODUZETNIKA (U HRK) NA TERITORIJU REPUBLIKE HRVATSKE (U 2004. GODINI)

Internet stranice NN 9/2006 • Izvor: dopis Agrokora d.d. od 7. lipnja 2005. i FINA, registar god. financij. izvj. poduzetnika za 2004. te dopisi poduzetnika
Internet stranice NN 9/2006 • Temeljem prikupljenih podataka za 2004. godinu utvrđeno je da poduzetnik AGROKOR d.d. putem poduzetnika Konzum d.d. i BELJE d.d. ostvaruje tržišni udjel od …* posto, dok poduzetnik PIK VRBOVEC d.d. ima tržišni udjel od …* posto na navedenom mjerodavnom tržištu.
Internet stranice NN 9/2006 • Nakon provedbe koncentracije poduzetniku AGROKOR d.d., se putem poduzetnika Konzum d.d. i BELJE d.d. tržišni udjel na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa od …* posto povećava za tržišni udjel poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. od …* posto, na ukupno …* posto na području Republike Hrvatske u 2004. čime poduzetnik Konzum d.d. stječe vladajući položaj na navedenom mjerodavnom tržištu, u smislu članka 15. stavak 3. ZZTN, dok udjeli ostalih poduzetnika ostaju nepromijenjeni.
Internet stranice NN 9/2006 • Također, podaci o strukturi mjerodavnog tržišta trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa na teritoriju Republike Hrvatske za 2003. i 2004. godinu prikazani u tablicama 13.a. i 13.b pokazuju da je navedeno mjerodavno tržište u promatranim godinama nepovoljno strukturirano, da je na ovom mjerodavnom tržištu poduzetnik Konzum d.d. s povezanim poduzetnikom BELJE d.d. u sastavu koncerna Agrokor u 2004. godini ostvario …* posto udjela, što je znatno više od njegovog prvog sljedećeg takmaca, poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. koji je u istoj godini ostvario udjel od …* posto. Štoviše, provedbom koncentracije poduzetnik AGROKOR d.d. stječe svog najvećeg tržišnog takmaca, tako da mu je, nakon provedbe koncentracije, prvi konkurent na navedenom mjerodavnom tržištu je poduzetnik Metro Cash & Carry d.o.o., dok svi ostali poduzetnici na navedenom mjerodavnom tržištu imaju manje od 10 posto.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 9/2006 • U odnosu na 2003. godinu tržišni se udjel poduzetnika Konzum d.d., na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa na teritoriju Republike Hrvatske u 2004. godini, povećao, dok su se tržišni udjel njegovih najvećih takmaca smanjili. Navedene činjenice dodatno potkrjepljuju tezu o vladajućem položaju poduzetnika AGROKOR d.d. na navedenom mjerodavnom tržištu, budući da isti stjecanjem većinskog udjela u poduzetniku PIK VRBOVEC d.d. stječe tržišni udjel veći od 40 posto.
Informacije NN 9/2006 • Analiza najvećih dobavljača poduzetnika Konzum d.d. u 2003. i 2004. godini
Poslovne stranice NN 9/2006 • Uvidom u listu pet najvećih dobavljača poduzetnika Konzum d.d. utvrđeno je da su najveći udjel prema vrijednosti nabave (»najprodavaniji dobavljači«) u 2003. i 2004. imali poduzetnici: …*
Pregledi NN 9/2006 • Prema listi pet najvećih dobavljača svježeg mesa i mesnih proizvoda (prerađevina) navedenog poduzetnika u 2003. i 2004. godini najveći udjel prema vrijednosti nabave imali su: …*
Besplatno NN 9/2006 • Najveći dobavljači svježeg svinjskog mesa Konzuma d.d. (sa izraženim relativnim iznosima-udjelima vrijednosti nabave u ukupnom prihodu u 2003. i 2004.) bili su sljedeći poduzetnici:
Glasnik NN 9/2006 • PoduzetnikUdjel u nabavi u 2003. godini, %Udjel u nabavi u 2004. godini, %
Propis NN 9/2006 • Analiza podataka najvećih dobavljača svježeg svinjskog mesa pokazala je povećanje nabave svježeg svinjskog mesa Konzuma d.d. u 2004., u odnosu na prethodnu godinu, od poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor. Istovremeno se javlja trend smanjenja nabave svježeg svinjskog mesa u 2004., u odnosu na prethodnu godinu, od poduzetnika koji nisu u sastavu koncerna Agrokor.
Propis NN 9/2006 • Najveći dobavljači svježeg junećeg mesa Konzuma d.d. (sa izraženim relativnim iznosima-udjelima vrijednosti nabave u ukupnom prihodu u 2003. i 2004. godini) bili su sljedeći poduzetnici:
Propis NN 9/2006 • PoduzetnikUdjel u nabavi u 2003. godini, %Udjel u nabavi u 2004. godini, %
Propis NN 9/2006 • Podaci o najvećim dobavljačima svježeg junećeg mesa pokazuju značajno povećanje nabave svježeg junećeg mesa u 2004. u odnosu na prethodnu godinu od poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor. Dakle, uvidom u listu najvećih dobavljača svježeg svinjskog i junećeg mesa poduzetnika Konzum d.d., u 2003. i 2004. godini utvrđeno je da su najveći dobavljači navedenog poduzetnika za 2003. najvećim dijelom poduzetnici povezani sa prijaviteljem koncentracije, te da se udjel «vanjskih dobavljača» navedenih proizvoda u 2004. u odnosu na prethodnu godinu smanjuje u korist poduzetnika povezanih s poduzetnikom AGROKOR d.d.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 106/99, Broj 12/06, Broj 29/96, Broj 8/06, Broj 81/05, Broj 83/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled