PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-10-127-3137 NN 127/2009

• za vremensko razdoblje od 1. lipnja 2009. godine do zaključno 31. kolovoza 2009. godine


Stranica 2009-10-127-3137 NN 127/2009

• Nadzornik je na temelju prikupljenih činjenica utvrdio da operator nije na početku svakog poziva brojeva iz točke I. svakom korisniku osigurao najavnu cijenu poziva i početak naplate poziva kako bi bila ostvarena mogućnost prekida poziva nakon najave, odnosno prije početka naplate poziva, što je propisano u članku 49. stavak 3. ZEK-a.


Stranica 2009-10-127-3137 NN 127/2009

• Nadalje, u tijeku emitiranja emisije »Sviramo samo za vas« u razdoblju od 1. lipnja 2009. do 31. kolovoza 2009. operator je povremeno ukidao propisanu najavu poruku (najavu cijene poziva i početak naplate), a umjesto nje je uključivana tonska signalizacija zauzeća linije, te je poziv ubilježen kao ostvaren i provedena je naplata istog.


Stranica 2009-10-127-3137 NN 127/2009

• Obrađeni podatci pružanja usluge s dodanom vrijednosti uporabom brojeva iz točke I. su prikazani u Tablici 1.


Internet NN 127/2009
• Broj ostvarenih poziva usluge 060/xxx xxx u emisiji »Sviramo samo za vas«Broj poziva koji su dobili propisanu najavnu porukuBroj poziva koji nisu dobili propisanu najavnu poruku (samo znak zauzeća)

Internet stranice NN 127/2009
• Sveukupno od 1. 6. 2009. do 31. 8. 2009.1 615 57510 7911 604 784

Internet stranice NN 127/2009 • Uvidom u obrađene rezultate iz Tablice 1. nepobitna je činjenica da je isključenjem propisane najavne poruke te postavljanjem zavaravajuće i lažne tonske signalizacije »zauzeća linije«, operator u periodu od 1. lipnja 2009. do 31. kolovoza 2009. godine u 1 604 784 slučajeva počinio štetu pozivateljima. Šteta se sastoji u tome da su pozivatelji pogrešno vjerovali da nisu ostvarili vezu jer su imali signal »zauzeća linije«, pa su zbog toga i dalje opetovano pozivali iste brojeve usluge s dodanom vrijednošću 060, a zapravo nisu znali da su svi takvi pozivi kod njihovih ugovornih operatora zabilježeni kao realizirani (u trajanju 3 s) i kao takvi stavljeni u obračun te naplaćeni putem računa prema ugovornom korisniku.
Internet stranice NN 127/2009 • Napominje se da je člankom 35. stavcima 1. i 2. Pravilnika utvrđeno da su način i uvjeti obavljanja usluga s dodanom vrijednosti uključujući mjere suzbijanja prijevarnih i protupravnih radnji u vezi s pružanjem usluga s dodanom vrijednosti, pobliže opisane u Pravilima postupanja Dodatka 5. (Pravila postupanja za operatore usluga s dodanom vrijednosti). Člankom 7. stavcima 1. i 2. Dodatka 5. je pobliže opisano da operator usluge s dodanom vrijednosti mora osigurati da se na početku svakog poziva, a prije početka pružanja usluge najavi i cijena poziva i početak naplate te da je potrebno omogućiti prekid poziva nakon najave i to u roku od najmanje 2 sekunde prije početka naplate poziva, kako bi korisnik mogao pravovremeno odustati od uporabe usluge.
Internet stranice NN 127/2009 • Budući da operator nije tako postupio prema svim pozivima korisnika koji su nazivali brojeve usluga s dodanom vrijednosti u emisiji »Sviramo samo za vas«, nego je kod 1 604 784 poziva korisnika bila stavljena zavaravajuća i lažna tonska signalizacija »zauzeća linije«, povrijeđena je odredba članka 49. stavka 3. ZEK-a.
Internet stranice NN 127/2009 • Radi otklanjanja nedostataka potrebno je da operator usluge s dodanom vrijednošću MAG – D.R.I.V.E. d.o.o. ukloni utvrđene nedostatke tako što će osigurati emitiranje propisane najavne poruke koja sadrži sve elemente propisane ZEK-om i Dodatkom 5. Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (»Narodne novine« br. 154/08), dalje: Pravilnik. Uz to, najavna poruka mora sadržavati poruku upozorenja osobama mlađim od 18 godina propisanu člankom 4. Dodatka 5. Pravilnika, jer iz uvjeta objavljenih na internetskoj stranici nakladnika KA-Vision d.o.o. proizlazi da je sudjelovanje u kvizu dozvoljeno samo osobama starijim od 18. godina. Također, najavna poruka mora omogućiti korisnicima prekid telefonskog poziva nakon što su saslušali najavnu poruku, a prije početka naplate poziva, kako je to propisano člankom 7. stavak 2. Dodatka 5. Pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 127/2009 • Nakon početka naplate poziva korisnik mora biti jasno i nedvosmisleno obaviješten govornom porukom je li njegov poziv zaprimljen u studio ili je poziv neuspješan, kako korisnici ne bi bili dovedeni u zabludu ili obmanuti, suprotno odredbi članka 4. stavka 2. Dodatka 5. Pravilnika.
Informacije NN 127/2009 • Obveze konstantnog emitiranja cijene poziva, na isti način kao i pozivnog broja temelje se na odredbi članka 6. stavka 2. Dodatka 5. Pravilnika. Isto vrijedi i za obvezu konstantnog obavještavanja korisnika o jednostavnom i besplatnom načinu pronalaženja imena operatora i detalja kontakta operatora usluge s dodanom vrijednosti te kontakt telefonskog broja, kako je to propisano člankom 4. stavak 5. Dodatka 5. Pravilnika.
Poslovne stranice NN 127/2009 • Uklanjanje nedostataka nije moguće bez aktivne suradnje pristupnog operatora, koji mora stvoriti tehničke uvjete koji će omogućiti operatoru MAG D.R.I.V.E d.o.o. uklanjanje nedostataka, te osigurati da operator nakon uklanjanja nedostataka ne može bez njegovog znanja i odobrenja naknadno mijenjati postavke platforme »KVIZ». Zbog toga privremena zabrana traje dok pristupni operator ne obavijesti nadzornika da su stvoreni uvjeti za zakonito i pravilno pružanje usluge s dodanom vrijednošću.
Pregledi NN 127/2009 • Budući da istu platformu mogu koristiti ili koriste i drugi operatori usluge s dodanom vrijednosti, nadzornik je smatrao opravdanim naložiti pristupnom operatoru takve izmjene platforme »KVIZ« koje će onemogućiti svim operatorima usluga s dodanom vrijednosti naknadne izmjene i manipulacije najavnim porukama i tonskim signalizacijama signalima koje primaju korisnici tih usluga.
Besplatno NN 127/2009 • Slijedom navedenog, nadzornik elektroničkih komunikacija je sukladno s člankom 114. stavkom 1. točkama 17. i 19. i stavkom 6. ZEK-a odlučio kao u točkama ovog rješenja.
Glasnik NN 127/2009 • Temeljem članka 116. stavka 1. ZEK-a operator i pristupni operator su dužni postupiti po rješenju nadzornika elektroničkih komunikacija. U suprotnom, bit će im izrečena upravna mjera u novčanom iznosu u visini do dvadesetostruke prosječne plaće u Republici Hrvatskoj u proteklom tromjesečju. Svaka sljedeća upravna mjera izriče se u dvostrukom iznosu, sve sukladno članku 116. stavcima 4. i 5. ZEK-a.
Propis NN 127/2009 • Temeljem članka 14. stavka 4. ZEK-a ovo rješenje objavit će se na službenim stranicama HAKOM-a te u »Narodnim novinama«.
Propis NN 127/2009 • Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka.
Propis NN 127/2009 • Na temelju odredbe članka 114. stavka 1. točkama 17. i 19., i stavka 6. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« br. 73/08, dalje u tekstu: ZEK), i članka 216. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine« br. 53/91, 103/96), nadzornik elektroničkih komunikacija po službenoj dužnosti donosi
Propis NN 127/2009 • Rješenje nadzornika elektroničkih komunikacija klasa: UP/I-344-08/09-01/28, urbroj: 376-04-09-06 MB/KŽ od 17. rujna 2009. dopunjava se u izreci sljedećim točkama koje glase:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 175/03, Broj 41/08, Broj 32/91, Broj 17/00, Broj 28/06, Broj 49/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled