PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-o-odobrenju-pravilnika-o-hsbu NN 22/1999

• 1. Trgovačkom društvu Varaždinsko tržište vrijednosnica d.d. Varaždin, Kapucinski trg 2/1, odobrava se Pravilnik o uvjetima za uvrštenje dionica Privatizacijskih investicijskih fondova na Varaždinsko tržište vrijednosnica d.d. Varaždin.


Stranica 1999-03-22-481 NN 22/1999

• Temeljem odredbi članka 60. stavka 3., članka 40., te članaka 42. do 47. Zakona, riješeno je kao u izreci.


Internet NN 22/1999

• Sukladno odredbi članka 8. stavka 4. Zakona rješenje se objavljuje u "Narodnim novinama".


Internet stranice NN 22/1999

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu dopredsjednik Suda Jurica Malčić te suci dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlozima Predraga Jošanovića, odvjetnika iz Pule, Fejzulaha Ferita iz Umaga, zastupanog po Nenadu Buviniću, odvjetniku iz Umaga i Petra Rajića iz Varaždina, zastupanog po Slobodanu Budaku, odvjetniku iz Zagreba, za pokretanje postupka ocjene ustavnosti odredaba članka 42. stavka 3. i članka 43. stavka 4. Zakona o kretanju i boravku stranaca, na sjednici održanoj dana 10. veljače 1999. godine, donio je


Internet stranice NN 22/1999
• II. U točki I. navedene odredbe prestaju važiti 1. kolovoza 1999. godine.

Internet stranice NN 22/1999
• Predlagatelji 1) Predrag Jošanović, odvjetnik iz Pule, 2) Fejzulah Ferit iz Umaga, zastupan po Nenadu Buviniću, odvjetniku iz Umaga i 3) Petar Rajić iz Varaždina, zastupan po Slobodanu Budaku, odvjetniku iz Zagreba podnijeli su prijedloge za ocjenu ustavnosti odredbi članka 42. stavka 3. i 43. stavka 4. Zakona o kretanju i boravku stranaca ("Narodne novine", broj 53/91, 22/92, 26/93, 29/94).

Internet stranice NN 22/1999 • U rješenju kojim se otkazuje boravak na osnovu točke 3. stavka 1. ovoga članka, nadležno tijelo ne mora navesti razloge kojima se rukovodilo pri donošenju rješenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 22/1999 • Predlagatelji smatraju da su navedenim odredbama povrijeđena ustavna prava iz članaka 16. stavka 1., 18. stavka 1. i 19. Ustava Republike Hrvatske koji utvrđuju da se slobode i prava mogu ograničiti samo Zakonom (članak 16.), o jamstvu prava na žalbu protiv pojedinačnih pravnih akata (članak 18.) te da pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu (članak 19.).
Poslovne stranice NN 22/1999 • U tijeku postupka Sud je o prijedlozima zatražio odgovor od Hrvatskoga državnog sabora, kao donositelja tog zakona, kao i od Ministarstva unutarnjih poslova te održao dva konzultativna sastanka.
Pregledi NN 22/1999 • Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora, svojim dopisom, klasa: 217-01/92-01/02, ur.br.: 62-96-139/1 od 1. ožujka 1996. godine obavijestio je Sud da su prijedlozi upućeni Odboru za Ustav, poslovnik i politički sustav.
Glasnik NN 22/1999 • Prijedloge predlagatelja, da im se u rješenju o odbijanju zahtjeva obrazlažu razlozi od interesa za Republiku Hrvatsku ili razlozi nacionalne sigurnosti, Ministarstvo unutarnjih poslova smatra neutemeljenim.
Novo NN 22/1999 • Odredbama članka 18. Ustava jamči se pravo na žalbu protiv pojedinačnih pravnih akata donesenih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelom, s tim da pravo na žalbu može biti iznimno isključeno u slučajevima određenim zakonom ako je osigurana druga pravna zaštita.
Poslovi NN 22/1999 • Iz navedenih ustavnih odredaba slijedi da se pravo na žalbu, odnosno drugu pravnu zaštitu, može učinkovito ostvarivati samo ako tijelo koje je donijelo rješenje navede razloge za to rješenje, koji se onda mogu pobijati u obrani žaliteljevih prava i na zakonu zasnovanih interesa. Bez upućenosti u te razloge onemogućeno je ili bitno otežano učinkovito korištenje ustavnim pravom na žalbu odnosno drugu pravnu zaštitu.
Poticaji NN 22/1999 • Jedino građanin kojemu su razlozi rješenja poznati može ga uspješno pobijati, ali isto tako i doći do uvjerenja o bezizglednosti žalbe protiv rješenja u kojemu razlozi nisu navedeni. Nesumnjivo je da obrazloženje određenog rješenja učvršćuje načelo zakonitosti te djeluje protiv eventualne samovolje i proizvoljnosti. Upravo se iz obrazloženja može najlakše utvrditi da li je upravno tijelo poštovalo načelo zakonitosti i postupalo na način da je u vođenju postupka i odlučivanju omogućilo strankama da što lakše zaštite svoja prava, vodeći pritom računa da ostvarenje njihovih prava ne bude u suprotnosti sa zakonom utvrđenim javnim interesom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 6/06, Broj 51/97, Broj 49/09, Broj 74/09, Broj 139/09, Broj 74/02


LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA Pregled