PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-e-dogovori-u-svezi-jdzh NN 39/2008

• 1. Iznos naknade ne premašuje iznos koji je nužan za pokrivanje troškova koji su nastali prilikom izvršavanja obveze pružanja javnih usluga, uzimajući u obzir relevantne prihode i razuman prinos na vlastiti kapital uložen u ispunjavanje navedenih obveza. Naknada mora biti iskorištena za obavljanje te usluge od općeg gospodarskog interesa, ne dovodeći u pitanje sposobnost poduzetnika da uživa u svojoj razumnoj dobiti.


Stranica 2008-04-39-1332 NN 39/2008

• 2. Troškove koje je potrebno uzeti u obzir uključuju sve troškove koji su nastali tijekom obavljanja usluge od općeg gospodarskog interesa. Oni se obračunavaju na temelju općeprihvaćenih načela troškovnog računovodstva kako slijedi:


Internet NN 39/2008

• (a) ukoliko su djelatnosti dotičnog poduzetnika ograničene na usluge od općeg gospodarskog interesa, moraju se uzeti u obzir svi troškovi;


Internet stranice NN 39/2008

• (b) ukoliko poduzetnik ujedno obavlja djelatnosti koje nisu obuhvaćene uslugama od općeg gospodarskog interesa, u obzir se uzimaju samo troškovi povezani s uslugom od općeg gospodarskog interesa;


Internet stranice NN 39/2008 • (d) troškovi povezani s ulaganjima, posebno u svezi s infrastrukturom, mogu se uzeti u obzir ukoliko su takva ulaganja potrebna za obavljanje usluge od općeg gospodarskog interesa.
Internet stranice NN 39/2008 • 3. Prihod koji je potrebno uzeti u obzir uključuje barem cijeli prihod ostvaren na temelju obavljanja usluga od općeg gospodarskog interesa. Ukoliko dotični poduzetnik posjeduje posebna ili isključiva prava povezana s drugom uslugom od općeg gospodarskog interesa koja ostvaruje dobit koja premašuje razuman iznos dobiti ili ima koristi od drugih državnih povlastica, isti se uključuju u njegov prihod, bez obzira na njihovu klasifikaciju u smislu članka 87. Dotična država članica može odlučiti da se dobit koja se ostvaruje iz drugih djelatnosti izvan opsega usluge od općeg gospodarskog interesa dodijeli bilo u cijelosti, bilo djelomično financiranju usluge od općeg gospodarskog interesa.
Internet stranice NN 39/2008 • 4. U smislu ove Odluke »razuman iznos dobiti« znači stopu prinosa na vlastiti kapital koja uzima u obzir rizik ili odsutnost rizika, koji nastaje za poduzetnika temeljem intervencije države članice, osobito ukoliko ova potonja dodijeli isključiva ili posebna prava. Ta stopa obično ne prelazi prosječnu stopu za dotični sektor iz prethodnih godina. U sektorima u kojima nema poduzetnika usporedivih s poduzetnikom kojemu je dodijeljeno obavljanje usluge od općeg gospodarskog interesa, usporedba se može napraviti s poduzetnicima u drugim državama članicama ili, ukoliko je potrebno, u drugim sektorima, pod uvjetom da se uzmu u obzir posebne značajke svakog sektora. U određivanju razumnog iznosa dobiti, države članice mogu uvesti poticajne kriterije koji se posebno odnose na kvalitetu pružene usluge te povećanje proizvodne učinkovitosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 39/2008
• Troškovi povezani s djelatnostima izvan opsega usluga od općeg gospodarskog interesa pokrivaju sve promjenjive troškove, odgovarajući doprinos zajedničkim fiksnim troškovima te primjeren prinos na kapital. Naknada se ne dodjeljuje u svezi s tim troškovima.

Poslovne stranice NN 39/2008
• Države članice redovito provode nadzor ili skrbe o provođenju takvog nadzora, kako bi osigurale da poduzetnici ne primaju naknadu u iznosu većem od onog utvrđenog u skladu s člankom 5.

Servis NN 39/2008 • Države članice moraju tražiti od poduzetnika da vrate svaki prekomjeran plaćeni iznos naknade, te podešavaju parametre za obračun naknade u budućnosti. Ukoliko iznos prekomjerne naknade ne premašuje 10 % od iznosa godišnje naknade, takva se prekomjerna naknada može prenijeti u sljedeće godišnje razdoblje te odbiti od iznosa naknade koju je potrebno isplatiti za to razdoblje.
Glasnik NN 39/2008 • Države članice dužne su pohraniti kroz razdoblje od barem 10 godina sve elemente potrebne kako bi se utvrdilo je li odobrena naknada u skladu s ovom Odlukom.
Novo NN 39/2008 • Na temelju pisanog zahtjeva Komisije, države članice dužne su dostaviti Komisiji sve informacije koje ova potonja smatra potrebnima kako bi se utvrdilo jesu li sustavi naknada koji su na snazi u skladu s ovom Odlukom.
Poslovi NN 39/2008 • Najkasnije do 19. prosinca 2009. Komisija je dužna napraviti procjenu učinaka temeljenu na činjeničnim informacijama te rezultatima opsežnog savjetovanja koje Komisija ponajprije provodi na temelju podataka koje su dostavile države članice u skladu s člankom 8.
Poticaji NN 39/2008 • S rezultatima procjene učinaka upoznat će se Europski parlament, Odbor regija, Europski gospodarski i socijalni odbor i države članice.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 4/98, Broj 125/08, Broj 100/04, Broj 53/03, Broj 89/09, Broj 101/00


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled