PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-nadalje-vidljivo-je-da-xiil NN 93/2006

• (ii) plan poslovanja nije temeljen na stvarnim osnovama. U Tablici 7. prikazan je financijski plan poslovanja poduzetnika za razdoblje 2005. – 2010. Plan je baziran na vrlo optimističnim veličinama, odnosno pod pretpostavkama da će DAB otpisati potraživanja u iznosu od 64,8 milijuna kuna, da će potraživanja u iznosu od 22,7 milijuna kuna DAB pretvoriti u temeljni kapital te da će poduzetnik Mupera d.o.o. u sljedeće dvije godine značajno povećati svoj udio na tržištu piva.


Stranica 2006-08-93-2184 NN 93/2006

• Poduzetnik Mupera d.o.o. nije dokazao vjerojatnost ostvarenja plana poslovanja, jer se, samo općenito, navodi kako će tržište prihvatiti proizvodnju njihove posebne vrste pive, a bez ikakvog značajnijeg argumenta, kako u dosadašnjoj proizvodnji, tako i u budućoj.


Internet NN 93/2006

• (iii) sredstva državne potpore nisu ograničena na minimum sredstava potrebnih za provođenje mjera restrukturiranja.


Internet stranice NN 93/2006

• S obzirom da nisu navedeni stvarni troškovi restrukturiranja (predviđen je samo otpis potraživanja i pretvaranje potraživanja u temeljni kapital), nije moguće sagledati koliko bi stvarno trebala minimalno iznositi državna potpora potrebna da poduzetnik nakon proteka razdoblja restrukturiranja može samostalno opstati na tržištu.


Internet stranice NN 93/2006
• (iv) konkretnim Programom restrukturiranja nije predviđeno sudjelovanje poduzetnika u procesu restrukturiranja, mada minimum doprinosa malog poduzetnika u pokriću troškova restrukturiranja mora iznositi 25 posto, kako je to propisano točkom 43. Smjernica Zajednice za državne potpore za sanaciju i restrukturiranje poduzetnika u teškoćama (OJ C 244 od 1. listopada 2004.). Poduzetnik navodi kako je njegov jedini doprinos u procesu restrukturiranja povećanje osnivačkog udjela od strane vjerovnika, međutim takvo sudjelovanje ne predstavlja vlastiti doprinos poduzetnika procesu restrukturiranja. Tim više što se povećanje temeljnog kapitala odnosi na pretvaranje potraživanja vjerovnika u temeljni kapital, bez da poduzetnik svojim sredstvima doprinese povećanju istog.

Internet stranice NN 93/2006
• Glede vanjskih izvora financiranja po tržišnim uvjetima, poduzetnik planira financiranje novih investicija putem kredita Fonda za razvoj i zapošljavanje, te putem Credo banke d.d. po tržišnim uvjetima, što poduzetnik navodi u Programu kao svoj doprinos restrukturiranju. Međutim, ovakvo financiranje ne predstavlja doprinos poduzetnika u procesu restrukturiranja iz više razloga. Prije svega, zato što se odnosi na razvoj i modernizaciju poslovanja odnosno povećanje kapaciteta, koje je moguće tek nakon razdoblja restrukturiranja, te zato što je uvjetovano osiguranjem valjanih garancija, odnosno hipotekarnim zalogom imovine poduzetnika koja je već opterećena hipotekom vjerovnika, te odobrenjem Prijedloga od strane Agencije.

Internet stranice NN 93/2006 • Nadalje, postavlja se pitanje interesa Republike Hrvatske za ulaganje u poduzetnika kao što je Mupera d.o.o. jer ne postoji nikakvo jamstvo prema kojem bi DAB u budućnosti naplatio svoje potraživanje ili barem njegov veći dio.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 93/2006 • Poduzetnik Mupera d.o.o. zapošljava prosječno godišnje jednog do dva zaposlenika, tako da i iz tog aspekta neće doći do značajnog povećanja stope nezaposlenosti na području Splitsko-dalmatinske županije.
Poslovne stranice NN 93/2006 • Slijedom navedenog, Vijeće je zaključilo da pretvaranje potraživanja u udjel u temeljnom kapitalu i otpis potraživanja poduzetniku Mupera d.o.o. predstavlja državnu potporu iz članka 4. stavak 1. ZDP-a, koja nije sukladna ZDP-u jer na istu nije moguće primijeniti izuzeće iz članka 4. stavak 3. točka d ZDP-a, te je stoga odlučeno kao u točkama I. i II. izreke ovog rješenja.
Pregledi NN 93/2006 • Sukladno odredbi članka 18. ZDP-a u svezi s člankom 13. stavkom 2. ZDP-a, rješenja Agencije kojima se odbija davanje odobrenja dodjele državne potpore, objavljuju se u »Narodnim novinama«. Stoga je Vijeće odlučilo kao u točki III. izreke ovog rješenja.
Glasnik NN 94/2006 • Temeljem članka 275. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 105/04) ravnatelj Državnog zavoda za mjeriteljstvo donosi
Novo NN 94/2006 • O HOMOLOGACIJI MOTORA SA SAMOZAPALJENJEM, MOTORA NA PRIRODNI PLIN I MOTORA S VANJSKIM IZVOROM PALJENJA KOJI KAO GORIVO UPOTREBLJAVAJU UKAPLJENI NAFTNI PLIN TE VOZILA OPREMLJENA MOTORIMA SA SAMOZAPALJENJEM, MOTORIMA NA PRIRODNI PLIN I MOTORIMA S VANJSKIM IZVOROM PALJENJA KOJI KAO GORIVO UPOTREBLJAVAJU UKAPLJENI NAFTNI PLIN, S OBZIROM NA EMISIJU ŠTETNIH SPOJEVA IZ MOTORA
Poslovi NN 94/2006 • 2. Ova naredba se odnosi na emisiju plinovitih štetnih sastojaka i štetnih čestica iz motora sa samozapaljenjem, motora na prirodni plin i motora s vanjskim izvorom paljenja koji kao gorivo upotrebljavaju ukapljeni naftni plin te koji se upotrebljavaju za pogon motornih vozila čija je konstrukcijska brzina veća od 25 km/h, kategorija M1 čija je najveća ukupna masa veća od 3,5 tona, M2, M3, N 1, N2 i N 3.
Poticaji NN 94/2006 • 3. Ova naredba se ne odnosi na motorna vozila kategorija N 1, N2 i M2 opremljena s motorima iz točke 1. ove naredbe, ako su ta vozila homologirana sukladno Naredbi o homologaciji vozila s obzirom na emisiju štetnih spojeva u skladu s gorivom koje upotrebljava motor (»Narodne novine« br. 88/06).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 6/09, Broj 110/09, Broj 73/99, Broj 136/03, Broj 28/96, Broj 32/98


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled