PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-red-brojbroj-garancije-broj-kreditne-lsti NN 93/2006

• U okviru Programa restrukturiranja, od strane poduzetnika Mupera d.o.o., predloženo je pretvaranje potraživanja vjerovnika koji imaju založno pravo na nekretnini u vlasnički udjel Mupera d.o.o.


Stranica 2006-08-93-2184 NN 93/2006

• Pravni osnov pretvaranja potaživanja u temeljni kapital je dokument DAB-a »Politika upravljanja imovinom prenesenom na Agenciju«, usvojen na sjednici održanoj 27. veljače 1997. u kojem je navedeno kako je jedan od mogućih načina rješavanja rizičnih plasmana prenesenih na Agenciju i pretvaranje potraživanja u udjel. Statutom DAB-a, temeljem članka 5. određen je predmet poslovanja između kojih je upravljanje sredstvima i naplata potraživanja koja su prenesena na Agenciju u postupcima sanacije i privatizacije banaka te naplata potraživanja od trgovačkih društava i banaka prije, tijekom i nakon okončanja stečajnih postupaka sukladno posebnom zakonu.


Internet NN 93/2006

• Kako ukupno dugovanje poduzetnika Mupera d.o.o. prema DAB-u, na dan 31. prosinca 2005., iznosi 82.383.156,08 kuna (s preuzetim potraživanjem od Glumina banka d.d. u stečaju potraživanje DAB-a bi iznosilo 87.524.869,55 kuna), sav iznos preko 22.707.100,00kuna, tj. iznos iznad dokapitalizacije, DAB bi trebao otpisati. Riječ je o otpisu duga u iznosu od 64.817.769,55 kuna.


Internet stranice NN 93/2006

• Ovakav prijedlog pretvaranja potraživanja u vlasnički udjel te otpis potraživanja proizlazi iz činjenice da poduzetnik Mupera d.o.o. ne može otplaćivati stara dugovanja, a mora se i kreditno zaduživati kako bi se nastavila proizvodnja u mini pivovari, koju poduzetnik Mupera d.o.o. više ne bi davao u najam, već bi se proizvodnja odvijala unutar Mupera d.o.o.


Internet stranice NN 93/2006
• Poduzetnik Mupera d.o.o. planira, uspješnim provođenjem Programa restrukturiranja, ostvariti proizvodnju od 48.000 hektolitara piva u 2006. za domaće tržište, i 32.000 hektolitara piva za inozemno tržište, uglavnom za Republiku Bosnu i Hercegovinu te Republiku Srbiju i Crnu Goru.

Internet stranice NN 93/2006
• S planiranim kapacitetom od 80.000 hektolitara godišnje u 2006. u odnosu na ukupnu potrošnju piva u Republici Hrvatskoj, poduzetnik Mupera d.o.o. bio bi zastupljen s 2,3 posto, a prema dinamici iz Programa restrukturiranja do 2008. s 200.000 hektolitara piva to bi iznosilo oko 6 posto ukupne potrošnje piva u Republici Hrvatskoj, uz uvjet da potrošnja piva kod konkurenata ostane u dosadašnjim okvirima.

Internet stranice NN 93/2006 • Navedena procjena tržišta predstavlja osnovu za definiranje plana poslovanja do 2010., što je prikazano u Tablici 7.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 93/2006 • Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir sve dostavljene isprave i podatke te rezultate provedenih pravnih i ekonomskih analiza.
Poslovne stranice NN 93/2006 • Vijeće je u konkretnom slučaju utvrdilo da otpis i pretvaranje potraživanja u temeljni kapital poduzetnika Mupera d.o.o. predstavlja državnu potporu iz članka 3. stavak 1. ZDP-a.
Pregledi NN 93/2006 • Pojam državne potpore određen je člankom 3. stavkom 1. ZDP-a.Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer se sredstvima predviđenim u navedenom Prijedlogu radi o smanjenju priliva državnih sredstava; utvrđeno je kako sredstva predstavljaju potporu koja korisniku potpore donose ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvario kroz svoje redovno i normalno poslovanje; utvrđeno je kako se u konkretnom slučaju sredstva dodjeljuju korisniku na selektivnoj osnovi, te kako dodjelom sredstava na način predviđen Prijedlogom postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori« broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje: SSP).
Glasnik NN 93/2006 • S obzirom da se državna potpora iz Prijedloga odnosi na restrukturiranje, Vijeće je moralo utvrditi je li se na takve potpore može primijeniti izuzeće iz članka 4. stavak 3. točka d) ZDP-a, odnosno je li riječ o potporama namijenjenim poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
Novo NN 93/2006 • Da bi postojala mogućnost primjene izuzeća iz članka 4. stavak 3. točka d) ZDP-a, Prijedlog mora biti sukladan s odredbama iz članka 16. Uredbe koje se odnose na restrukturiranje, s obzirom na činjenicu da je utvrđeno kako provedene analize nedvojbeno ukazuju na to da se poduzetnik Mupera d.o.o. smatra poduzetnikom u teškoćama u smislu članka 16. stavak 2. Uredbe.
Poslovi NN 93/2006 • (i) u konkretnom slučaju radi se samo o financijskom restrukturiranju bez jasno određenog restrukturiranja poslovanja. Cijeli Program restrukturiranja svodi se samo na otpisivanje i pretvaranje potraživanja u temeljni kapital poduzetnika, bez dovoljno jasnog načina restrukturiranja samog poduzetnika.
Poticaji NN 93/2006 • Sva navedena potraživanja odnose se na poslovnu odluku vlasnika da investira u mini pivovaru, a za provedbu takve odluke normalno je očekivati da vlasnik preuzme i rizik izvršenja takvog poduhvata. Očito je, bez obzira na početne probleme s trgovačkim društvom koje je izvodilo građevinske radove, kako navedena investicija nije pokazala tržišnu isplativost jer i poduzetnici koji su uzeli u najam mini pivovaru nisu bili u stanju profitabilno poslovati.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 58/08, Broj 135/08, Broj 134/07, Broj 148/09, Broj 91/96, Broj 136/03


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled