PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-07-90-1234 NN 90/1998

• 1. ako na brod ne ukrca stručno i zdravstveno sposobnu posadu (članak 3. stavak 1. točka 1.);


Propis NN 90/1998

• 2. ako za svaki brod, posebno ne odredi obveze svakog člana posade koji obavlja ili nadzire poslove u svezi sa sigurnošću plovidbe i zaštitom okoliša (članak 3. stavak 1. točka 2.);


Propis NN 90/1998

• 3. ako ne odredi osobu ili osobe na kopnu, uz osiguranje potrebnih sredstava i ovlasti, koja će biti posrednik između posade na brodu i brodara i koja će za svaki brod nadzirati provođenje propisanih mjera sigurnosti plovidbe i zaštite okoliša, te pružati stručnu i drugu pomoć (članak 3. stavak 1. točka 3.);


Propis NN 90/1998

• 4. ako ne ustroji sustav sigurnog upravljanja brodom davanjem pisanih uputa sadržanih u knjizi postupaka (članak 3. stavak 1. točka 4.);


Propis NN 90/1998
• 5. ako ne da uputstva u svezi s postupanjem na zapovjedničkom mostu, te osigurati primjenu obrazaca za provjeru, prilagođenih svakom pojedinom brodu (članak 3. stavak 1. točka 5.);

Propis NN 90/1998
• 6. ako ne da uputstva zapovjedniku broda glede zlouporabe droga i alkoholnih pića (članak 3. stavak 1. točka 6.);

Propis NN 90/1998 • 7. ako ne osigura upoznavanje svakog člana posade s opremom i postupcima u svezi s obavljanjem njihovih dužnosti (članak 3. stavak 1. točka 7.).
Propis NN 90/1998 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 91/1998 • Na temelju članka 263. Zakona o zračnoj plovidbi ("Narodne novine", broj 53/91, 26/93 i 109/93), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
Propis NN 91/1998 • O IZMJENI NAREDBE O VREMENU U KOJEM ZRAČNE LUKE MORAJU BITI OTVORENE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 91/1998 • U točki I. Naredbe o vremenu u kojem zračne luke moraju biti otvorene ("Narodne novine" broj 44/98, 60/98, 73/98) u tekstu pod rednim brojem 9. vrijeme otvorenosti zračne luke Zadar mijenja se i glasi:
Propis NN 91/1998 • (h) ponedjeljkom, utorkom, srijedom, četvrtkom i petkom, izvan naznačenog vremena otvorenosti, uz prethodnu najavu od najmanje dvadeset i četiri (24) sata ranije.
Propis NN 91/1998 • subotom i nedjeljom izvan naznačenog vremena otvorenosti, u razdoblju od 13.00 sati do 24.00 sata uz prethodnu najavu, najkasnije, tijekom tekućeg dana do 13.00 sati
Propis NN 91/1998 • Ova Naredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se u razdoblju navedenom u tablici iz točke I. ove Naredbe.
Propis NN 91/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući povodom ustavne tužbe A. B. iz D., P. I. V. 39, radi zaštite ustavnih prava, na sjednici održanoj dana 11. lipnja 1998. godine, donio je
Propis NN 91/1998 • Podnositeljica tvrdi da je osporavana presuda nezakonita, pogrešno navodeći da bi se radilo o povredi odredbe članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske. Stoga je analizom navoda ustavne tužbe utvrđeno da podnositeljica ukazuje na povredu odredaba članka 115. stavka 3. (suđenje na temelju Ustava i zakona) i članka 19. stavka 1. Ustava (utemeljenost pojedinačnih akata tijela državne uprave na zakonu) jer proizlazi da se njezino stajalište o nezakonitosti odnosi i na drugostupanjsko rješenje.
Propis NN 91/1998 • Naime, iz navoda ustavne tužbe razvidno je da podnositeljica smatra kako joj je, protivno zakonu, nametnuta obveza plaćanja poreza na prihod od imovine za 1993. godinu jer je ona 1989. godine, kao zakupodavac, zaključila ugovor o zakupu poslovnih prostorija sa zakupoprimcem koji joj je potkraj 1991. godine prestao plaćati zakupninu. Podnositeljica je u ožujku 1992. pokrenula parnični postupak radi raskida ugovora i predaje u posjed predmetnih poslovnih prostorija te je prvostupanjska presuda kojom se usvaja tužbeni zahtjev donesena 2. rujna 1993., a drugostupanjska potvrđujuća odluka 1. listopada 1993. Dana 15. studenoga 1993., provedeno je izvršenje i predmetne prostorije predane u posjed podnositeljici. Obzirom na to, tvrdi podnositeljica, evidentno je da kroz cijelo to razdoblje nije ostvarivala nikakav prihod od imovine te je o tome i izvijestila nadležno tijelo, a dana 18. studenoga 1993., kada je stekla tu mogućnost, i prezentirala dokumentaciju o okončanju postupka. Unatoč tome, porez joj je razrezan i ona ga je platila i pored činjenice da Zakon o neposrednim porezima ("Narodne novine", br. 19/90, 14/91, 73/91 i 25/93), kao i Zakon o porezu na dohodak ("Narodne novine", br. 109/93, stupio na snagu 15. prosinca 1993., primjenjuje se od 1. siječnja 1994.) imaju u vidu obvezu plaćanja poreza na ostvareni prihod. Stoga predlaže ukidanje osporavane presude.
Propis NN 91/1998 • U tijeku ustavnosudskog postupka, na temelju analize spisa predmeta, a osobito osporavanih odluka te navoda i razloga ustavne tužbe, utvrđeno je slijedeće:
Propis NN 91/1998 • U konkretnom slučaju žalba, odnosno tužba podnositeljice odbijene su pozivom na odredbu članka 109. stavka 2. Zakona o neposrednim porezima koji glasi: "Obveznici poreza na prihod od imovine dužni su službi društvenih prihoda podnijeti poreznu prijavu o nastanku i prestanku poreznih obveza i nastalim promjenama koje utječu na visinu poreza.", a na temelju utvrđenja da podnositeljica nije, odnosno nije u roku, dostavila nadležnom tijelu dokaz o prestanku porezne obveze. Podnositeljica, pak, tvrdi da je taj dokaz dostavila i to u roku te da stoga nije porezni obveznik.
Propis NN 91/1998 • Razlozi kojima su argumentirane osporavane odluke, kao i navodi podnositeljice glede načina dokazivanja određenih činjenica i rokova za podnošenje takvih dokaza u konkretnom su slučaju neodlučni jer se ne radi o činjenicama koje bi dovele do prestanka porezne obveze, niti o dokaznom sredstvu koje bi dokazivalo činjenicu prestanka porezne obveze. Naime, porezna obveza podnositeljice nije prestala raskidom ugovora o zakupu i iseljenjem zakupoprimca budući da je pravomoćnom presudom stekla dospjelo potraživanje prema bivšem zakupoprimcu na platež zakupnine sve do dana iseljenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 57/05, Broj 57/00, Broj 38/07, Broj 103/04, Broj 31/99, Broj 80/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled