PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 34/1992

• 1. Odbacuju se prijedlozi predsjednika Okružnog suda u Zagrebu i odvjetnika Dragutina Rotima iz Zagreba za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Tbr. 48. stavka 3. Tarife o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika Odvjetničke komore Hrvatske ("Narodne novine", br. 16/90, 49/90, 2/91, 23/91. i 67/91.


Propis NN 34/1992

• Predsjednik Okružnog suda u Zagrebu i odvjetnik Dregutin Rotim iz Zagreba podnijeli su Ustavnom sudu Republike Hrvatske prijedloge za ocjenu ustavnosti i zakonitosti Tbr. 48. stavka 3. u izreci citirane Tarife.


Propis NN 34/1992

• U prijedlozima se navodi da je osporena odredba Tarife protivna članku 90. Ustava Republike Hrvatske i članku 394. Zakona o obveznim odnosima


Propis NN 34/1992

• Ustavni sud je prijedloge, primjenom članka 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", br.13/91), odbacio jer je utvrdio da nije nadležan za ocjenu osporenog akta Odvjetničke komore.


Propis NN 34/1992
• Naime, Ustav Republike Hrvatske je člankom 125. utvrdio nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske. Prema al. 1. i 2 članka 125. Ustavni sud odlučuje o suglasnosti zakona s Ustavom te o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom.

Propis NN 34/1992
• Tarifu o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika. prema članku 13. Zakona o odvjetništvu i službi pravne pomoći ("Narodne novine", br. 53/72, 8/90) potpuno autonomno donosi Odvjetnička komora Hrvatske. Tarifa po svom pravnom karakteru nije propis, koji, u smislu citirane ustavne odredbe, ocjenjuje Ustavni sud. Tarifa je cjenik usluga odvjetnika utvrđen autonomno od odvjetničke asocijacije - Odvjetničke komore Hrvatske. Odvjetništvo je, prema članku 27. Ustava, samostalna i neovisna služba koja građanima osigurava pravnu pomoć u skladu sa zakonom. Samostalnost odvjetništva, prema članku 5. Zakona o odvjetništvu i službi pravne pomoći, ostvaruje se osobito donošenjem općih akata Odvjetničke komore Hrvatske, te utvrđivanjem i donošenjem tarife o nagradama za rad odvjetnika, dakle, cjenika njihovih usluge. Osporena Tarifa je po pravnoj naravi najbliža općim uvjetima poslovanja Suda ili drugi organ kad odlučuje o nadoknadi troškova zastupanja na teret protivne stranke, primjenjuje - dosljedno iznesenom - propise o nadoknadi troškova odgovarajućega postupovnog zakona, s tim da iznos (visinu) ove nadoknade određuje vodeći računa o cjeniku odvjetničkih usluga - Tarifi o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika.

Propis NN 34/1992 • Ocjenjujući da po Ustavu ovaj Sud nije nadležan ocjenjivati spomenutu Tarifu, doneseno je rješenje kao u izreci.
Propis NN 34/1992 • Na temelju članka 32. stavka 5. Zakona o cestama ("Narodne novine", br. 56/91, pročišćeni tekst) i članka 52. Statuta Poduzeća "Hrvatske ceste" ("Narodne novine", br. 57/90.) Upravni odbor Poduzeća "Hrvatske ceste" na sjednici održanoj 18. veljače 1992. godine, uz suglasnost ministra za promet i veze, donosi
Propis NN 34/1992 • o minimalnim uvjetima za projektiranje i izgradnju priključaka i prilaza na javnu cestu.
Propis NN 34/1992 • Ovim pravilnikom utvrđuju se minimalni uvjeti za projektiranje i izgradnju priključaka i prilaza na javnu cestu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 34/1992 • Priključak i prilaz na javnu cestu je spoj javne ceste i svih površina s kojih se vozila neposredno ukljućuju u promet na javnu cestu (u daljnjem tekstu: spoj na javnu cestu).
Propis NN 34/1992 • Spoj na javnu cestu prema minimalnim uvjetima iz ovog Pravilnika gradi se samo na javnu cestu s prosječnim dnevnim prometom (PGDP) manjim od 3600 vozila odnosno kada je srednja vremenska praznina prometnog toka na promatranoj dionici javne ceste jednaka ili veća od 12 sekundi.
Propis NN 34/1992 • Ako je PGDP na promatranoj dionici javne ceste veći od 3600 vozila, tada se spoj na javnu cestu gradi u skladu s važećim standardom za projektiranje i građenje površinskih čvorova, a prema postupku iz ovog Pravilnika.
Propis NN 34/1992 • Veličina prosječnog godišnjeg dnevnog prometa za promatranu dionicu javne ceste na koju se želi izgraditi spoj, je veličina utvrđena brojenjem prometa u prethodnoj godini.
Propis NN 34/1992 • Ako za promatranu dionicu javne ceste ne postoje rezultati brojenja prometa, uzima se srednja vremenska praznina prometnog toka izmjerena po ovlaštenoj osobi Poduzeća "Hrvatske ceste".
Propis NN 34/1992 • Ukoliko na dijelu javne ceste na kojoj je izgrađen spoj na javnu cestu na osnovi ovog Pravilnika dođe do trajnog povećanja prometa, u interesu sigurnog i nesmetanog odvijanja prometa, spoj na javnu cestu mora se ukinuti ili rekonstruirati sukladno članku 4. ovog Pravilnika.
Propis NN 34/1992 • Za svaki spoj na javnu cestu koji se želi izgraditi mora se izraditi tehnička dokumentacija.
Propis NN 34/1992 • U projektnoj razradi treba primijeniti princip stroge funkcionalnosti svih elemenata i detalja.
Propis NN 34/1992 • 1. Situacioni nacrt javne ceste u mjerilu 1:1000 s ucrtanom prometnom signalizacijom
Propis NN 34/1992 • 3. Poprečne presjeke javne ceste i spoja na javnu cestu u mjerilu 1:100/100
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 51/96, Broj 27/93, Broj 98/05, Broj 10/96, Broj 12/07, Broj 41/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled