PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-01-7-94 NN 7/2003

• 12. Gradsko izborno povjerenstvo Grada Novigrada kad utvrdi rezultate glasovanja za članove predstavničkih tijela, objavit će odmah rezultate izbora sukladno zapisniku o radu izbornog povjerenstva.


Stranica NN 7/2003

• 13. Ustavni sud Republike Hrvatske obavlja opći nadzor ustavnosti i zakonitosti izbora članova predstavničkih tijela jedinica i rješava izborne sporove.


Stranica NN 7/2003

• 14. Prigovor zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja mogu podnijeti:


Stranica NN 7/2003

• – politička stranka koja je predložila listu, dvije ili više političkih stranaka koje su predložile koalicijsku listu, kao i nositelj nezavisnih lista.


Internet NN 7/2003
• 15. Prigovor zbog nepravilnosti u postupku izbora mogu podnijeti samo one političke stranke o čijim se kandidacijskim listama glasovalo na izborima, kao i nositelji nezavisnih lista o kojima se glasovalo.

Propis NN 7/2003
• 16. Prigovori zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i izbora članova gradskog vijeća podnose se nadležnom Županijskom izbornom povjerenstvu u roku od:

Propis NN 7/2003 • 48 sati računajući od isteka dana kada je izvršena radnja na koju je stavljen prigovor dakle od 00:00 sati idućeg dana
Propis NN 7/2003 • 17. Nadležno Županijsko izborno povjerenstvo dužno je donijeti rješenje o prigovoru u roku od:
Propis NN 7/2003 • 48 sati od dana kada mu je dostavljen prigovor, odnosno od dana kada su mu dostavljeni izborni materijali na koje se odnosi prigovor, dakle od 00:00 sati idućeg dana
Propis NN 7/2003 • 18. Protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva podnositelj prigovora, koji je nezadovoljan takvim rješenjem ima pravo žalbe Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 7/2003 • Žalba se podnosi Ustavnom sudu Republike Hrvatske putem nadležnog izbornog povjerenstva.
Propis NN 7/2003 • 48 sati računajući od dana kad je primljeno pobijano rješenje, dakle od 00:00 sati idućeg dana
Propis NN 7/2003 • 20. Ustavni sud Republike Hrvatske dužan je donijeti odluku o žalbi u roku od
Propis NN 7/2003 • 48 sati od dana primitka žalbe, dakle od 00:00 sati idućeg dana.
Propis NN 8/2003 • Na temelju članka 12. Zakona o državnoj statistici (»Narodne novine«, broj 52/94) Državni zavod za statistiku određuje
Propis NN 8/2003 • ZA PRODCOM ISTRAŽIVANJE O INDUSTRIJSKOJ PROIZVODNJI U 2002. (IND-21/PRODCOM)
Propis NN 8/2003 • Potpisivanjem Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (SSP) između Republike Hrvatske (RH) i Europske unije (EU) i donesenih Mjera Vlade RH u okviru Plana provedbe SSP za razdoblje od 2001. do kraja 2006., proizlazi i obveza usklađivanja službene statistike RH sa statistikom EU, koji uključuje i usklađivanje statistika industrije RH s EU-om. U tom cilju nastavljen je rad na daljnjem usklađivanju statističkog praćenja industrijske proizvodnje tijekom 2002. prema zahtjevima EU-a. Rezultat rada na usklađivanju je razdvajanje Godišnjeg izvještaja industrije (IND-21) na dva samostalna istraživanja: PRODCOM istraživanje o industrijskoj proizvodnji i Poslovno-strukturno istraživanje industrije (PSI), za koje EU koristi posebne koncepte, definicije i klasifikacije. Daljnji razvoj i cjelovita harmonizacija statistike industrije s istim statistikama EU-a predviđena je okvirno do kraja 2006. i bio je pretpostavljen cilj i pri izradi ovih statističkih standarda.
Propis NN 8/2003 • PRODCOM je naziv za proizvodne statistike EU. PRODCOM 1) istraživanjem od 1993. prikupljaju se podaci o industrijskoj proizvodnji država-članica EU-a, a pod pojmom industrija PRODCOM podrazumijeva NACE Rev. 1 područja djelatnosti C, D i E. NACE Rev. 12) je statistička klasifikacija djelatnosti Europske unije koju je izradio Eurostat (Statistički ured EU-a). Nacionalna klasifikacija djelatnosti - NKD 3) strukturom i opisima djelatnosti izvedena je iz NACE Rev. 1 i razlikuje se samo na nacionalno uvedenoj razini podrazreda djelatnosti (peteroznamenkasta brojčana oznaka). Pojam industrije koji se koristi u ovom PRODCOM istraživanju (kao i u svim prethodnim godišnjim istraživanjima industrije od 1995. do 2002.), usklađen je s onim koje koristi Eurostat za prikupljanje i objavljivanje statističkih podataka o industrijskoj proizvodnji EU-a. PRODCOM uredbom EU-a utvrđen je obvezatni sadržaj, definicije, klasifikacije i druge norme na temelju kojih se provodi PRODCOM istraživanje u državama-članicama EU. PRODCOM uredbom EU-a utvrđena je i obveza godišnjeg ažuriranja PRODCOM Liste industrijskih proizvoda na temelju koje se prikuplja i objavljuje industrijska proizvodnja država-članica EU-a.
Propis NN 8/2003 • U skladu s EU-om, za prikupljanje i publiciranje statističkih podataka o industrijskoj proizvodnji, DZS je uveo isti pojam INDUSTRIJE još tijekom 1995., a definiran je s tri NKD područja djelatnosti: C - Rudarstvo i vađenje, D - Prerađivačka industrija i E - Opskrba električnom energijom, plinom i vodom, odnosno s NKD odjeljcima djelatnosti od 10. do 41. Prvi prikupljeni, obrađeni i objavljeni podaci po ovom konceptu industrije odnose se na Godišnji izvještaj industrije (IND-21) za 1994. U razdoblju od 1995. do 2002., IND-21 na temelju kojeg se redovito prikupljaju podaci o godišnjoj industrijskoj proizvodnji RH, već je tri puta revidiran 4), svaki puta s ciljem daljnjeg usklađivanja praćenja industrijske proizvodnje s konceptom, definicijama i klasifikacijama koji su propisani za PRODCOM istraživanje Europske unije (EU), a za čiju je kompilaciju nadležan Eurostat.
Propis NN 8/2003 • Poduzeće je najmanja kombinacija pravnih jedinica koja čini organizacijsku jedinicu za proizvodnju dobara i usluga, ima određeni stupanj autonomije pri odlučivanju, posebno pri raspoređivanju vlastitih resursa. Poduzeće obavlja jednu ili više djelatnosti na jednoj ili više lokacija. Poduzeće može biti samo jedna pravna jedinica.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 49/99, Broj 57/07, Broj 136/03, Broj 86/07, Broj 31/06, Broj 72/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled