PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (2) U svim promidžbama mora biti jasna: maksimalna cijena poziva, vrst posla i njegova lokacija, broj traženih djelatnika, temelj za plaću i njena razina ako je poznata, naziv i adresa davatelja usluge, ali i davatelja informacija. Sve ove informacije moraju se dati tijekom ptve dvije minute same usluge, kao i temeljni uvjeti zaposlenja i adresa poslodavca; telefonski broj.


Propis NN 84/1995

• (3) Ova usluga mora sadržavati obavijesti pozivatelju o uporabi poziva u intervalima od najviše pet minuta tijekom usluge.


Propis NN 84/1995

• (4) Nijedna usluga ili promidžba ne smije netožnošću, dvosmislenošću, pretjerivanjem, izostavljanjem ili drukćije zavarati pozivatelja glede uvjeta, stručnih kvalifikacija ili mogućnosti zaposlenja.


Propis NN 84/1995

• (1) Usluge za poznanstva / zakazivanje susreta se pozivateIju daju s porukama "oglasitelja", koje su dostupne javnpsti, te ne sadrže telefonske brojeve, adrese ili druga sredstva kontakta osim preko davatelja usluge.


Propis NN 84/1995
• (2) Davatelj usluge mora nastojati da se ovim uslugama ne koriste djeca tj. osobe mlađe od 18 godina.

Propis NN 84/1995
• (3) Davatelj usluge mora od oglasitelja dobiti i snimiti njihovo ime i prezime, nadnevak rođenja ili telefonski broj čime se potvrduje poruka koja će se dati pozivatelju.

Propis NN 84/1995 • (4) Davatelj usluge se mora sporazumjeti sa svakim oglasiteljem hoće li se i kada njihov telefonski broj daje pozivatefjima ili oni žele "skupljati" podatke sa zainteresiranim pozivateljima i sami ostvariti kontakt.
Propis NN 84/1995 • (5) Snimci oglasitelja (razumljivo pridruženi oglasom broju poruke) moraju se povjerljivo čuvati najmanje šest mjeseci i moraju na zahtjev biti dostupni odgovarajućem tijelu.
Propis NN 84/1995 • (6) Pozivi svih pozivatelja koji moraju sadržavati nadnevak, vrijeme i broj telefona moraju se snimiti i čuvati najmanje šest mjeseci, te moraju na ahtjev odgovarajućeg tijela biti dostupni.
Propis NN 84/1995 • (7) Davatelj usluge mora najkasnije u roku od 24 sata ukloniti sve podatke oglasitelja na njegov zahtjev.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • Usluge zabavnog značena kojima se osigurava komunikacija (interaktivne usluge) s osobljem davatelja ili odgovarajućim govornim terminalnim uređajem koje traju duže od 10 minuta moraju izvijestiti pozivatelja o koštanju usluge u intervalima od najviše 5 minuta tijekom usluge. Ove usluge se prisilno raskidaju nakon 1 sata.
Propis NN 84/1995 • (1) Usluge međusobne komunikacie više osoba koje se ostvaruju putem terminalne opreme davatelja usluge uvijek se organiziraju s nadzorom ili voditeljem razgovora (moderatorom).
Propis NN 84/1995 • (2) Usluge međusobne komunikacije više osoba se prisilno raskidaju nakon 1 sat, ako koncesijom nije drukčije određeno.
Propis NN 84/1995 • Usluge glasovanja ili ispitivanja javnog mnijenja su visokovrijedne usluge kod kojih nema govorne komunikacije nego se pozivatelji opredjeljuju za jedan od telefonskih brojeva izjašnjavanjem potvrdno ili niječno za ponuđeni odgovor oglašen u sredstvima javnog informiranja ili na drugi, većini dostupan, način.
Propis NN 84/1995 • (1) Usluge prijenosa govornih poruka putem terminalne opreme koje sintetiziraju govor su usluge za koje je potrebna koncesija Vijeća za telekomunikacije.
Propis NN 84/1995 • (2) Ove usluge osiguravaju komunikaciju glasom ili ispisanom porukom korisniku usluge. Uslugom se koristi ponajprije putem telefonskog terminalnog uređaja uz odgovarajuće sučelje.
Propis NN 84/1995 • Putem telefonske mreže dozvoljene su i usluge koje omogućuju i povezivanje računala, a davatelji ovih usluga podliježu istom postupku kao i ostali davatelji usluga s dodatnom vrijednošću.
Propis NN 84/1995 • Sve navedene usluge u članku 142. ovog pravilnika mogu se davati i u međunarodnom prometu, a prihod davatelja određuje se ugovorom s vlasnikom javne telekomunikacijske mreže u Hrvatskoj ili inozemstvu.
Propis NN 84/1995 • (1) Videoteks usluga je računalski temeljen informaeijski i komunikacijski sustav namijenjen širokom krugu korisnika.
Propis NN 84/1995 • (2) Videoteks usluga je interaktivna usluga koja omogućuje korisnicima komunikaciju s bazama podataka i promjenama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 84/07, Broj 46/92, Broj 122/99, Broj 69/09, Broj 33/91, Broj 38/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled