PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (4) Izravno se ne smiju upućivati djeci ponude za kupovinu. Dječje usluge ne smiju poticati djecu da nazivaju druge usluge s dodatnom cijenom ili opetovano istu uslugu.


Propis NN 84/1995

• (5) Dječje usluge ne smiju sadržavati ništa što razborit roditelj ne bi želio da njegovo dijete čuje ili dozna na taj način.


Propis NN 84/1995

• (1) Natjecanja i nagradne igre kao telekomunikacijska usluga s dodatnom vrijednosti, obavlja se u skladu s ovim pravilni kom i prema posebnom zakonu.


Propis NN 84/1995

• (2) Sve usluge iz ove skupine ako traju više od 10 minuta moraju u vremenskim razmacima od najviše pet minuta zahtjevati potvrdu da pozivatelj želi nastaviti poziv. Izostanak ispravnog odgovora nužno mora uzrokovati trenutni završetak usluge prisllnim raskidanjem sveze.


Propis NN 84/1995
• (3) Sva natjecanja moraju imati dan svršetka osim onih u kojima su dobitnici nagrade trenutni. Nedostatan broj prijavljenih osoba (neostvareni planirani broj poziva) nije prihvatljiv temelj za izmjenu dana svršetka natjecanja ili za zadriavanje nagrada.

Propis NN 84/1995
• (4) Promidžbeni materijal mora sadržavati informacije za koje se očekuje da utječu na odluku o sudjelovanju, u kojoj je posebno naglašen: dan završetka, možebitna ograničenja u broju prijavljenika ili nagrada koje se mogu dobiti, opis nagrada, dobna granica, područje na kojem je moguće igrati (županija, više županija, područje države), puna cijena poziva, način rješenja nerješenog rezultata, te važni podaci o natjecanju. Pored toga nužno je dati i informacije o tome : kako i kada će biti objavljeni dobitrkici nagrada, kako se o tome može informirati i nkožebitrra posehna ili dodatna pravila. Ove informacije ako se daju telefonom snimljenom porukom ne mogu koštati pozivatelja više od 1 kune.

Propis NN 84/1995 • (5) Ne smije se pretjerivati glede vjerojatnosti za dobitask te ne smije biti sugestije o sigurnom dobitku, osim ako to nije točno.
Propis NN 84/1995 • (6) Dekbitnici moraju svoje nagrade dobiti najkasnije u roku od 28 dužna nakon svršetka natjecanja, aka nije već u promidžbenom materijalu izričito objavljen duži rok.
Propis NN 84/1995 • (1) Savjetodavne usluge koje daje davatelj medicinskih, financijskih, pravnih, psiholoških i drugih sličnih savjeta moraju na početku usluge i u promidžbenom materijalu jasno imati naziv, stručni položaj i odgovarajuće profesionalne kvalifikacije i iskustvo osobe ili osoba ili organizac;ija koje daju informaciju ili savjet.
Propis NN 84/1995 • (2) Treba li savjet stručno tumačenje, unaprijed se mora objaviti da pekzivatelj ne snkije postupiti po tom savjetu, a da se ne savjetuje sa stručnjakom na rom području.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • (3) Sve savjetodavne usluge trebaju se dati na odgovoran način. Usluge s medicinskim ili psihološkim savjetimna i pridruženi promidžbeni materijal ne smiju sadržavati ništa što se može protumačiti kao spolni sadržaj.
Propis NN 84/1995 • Usluge spolne naravi koje podrazumijevaju erotiku i spolnu zabžkvu ili slične usluge i usluge za poznanstva i zakazivanje susreta koje sadrže poruke s aluzijom na spolnost nisu dozvoljene i za njih se neće izdavati koncesije.
Propis NN 84/1995 • (1) Usluge zabavnog karaktera (glazba, priče, horoskop i sl.) spadaju u skupinu jeftinijih usluga i zavisno o sadržaju moguće je definirati vrijeme prisilnog raskidanja sveze i do 30 minuta.
Propis NN 84/1995 • (2) Promidžbeni materijal i usluga moraju biti u suglasju poglavito glede sadržaja usluge, njenog trajanja i aktualnosti.
Propis NN 84/1995 • (1) Promidžbene usluge prodaje, po želji davatelja, pozivatelj dobiva besplatno ili gotovo besplatno pozivajući posebne telefonske brojeve, a davatelj ih naplaćuje od naručitelja promidžbene usluge.
Propis NN 84/1995 • (2) Ove se usluge upotrebljavaju za poveeanje privlačnosti roba i usluga potrošaču, te ako se daje neki poklon pozivatelju mogu se pružati kao i sve usluge s dodatnom cijenom pozivatelju.
Propis NN 84/1995 • (3) Davanje promidžbe u javnost mora biti razumljivo i nijedan promidžbeni materijal ne smije netočnošću, dvosmislenošću, pretjerivanjem izostavljanjem ili drukčije zavarati potrošače glede sadržaja promidžbe.
Propis NN 84/1995 • (4) Ako bi promidžba zahtijevala da se sudionici (pozivatelji) dalje kao potrošači pojavljuju u javnosti ili oglašavaju, u svezi s promidžbom prodaje, to mora biti jasno pozivatelju prije nego što se odluči na kupovinu o kojoj zavisi sudjelovanje u promidžbi. U važne čimbenike za pozivatelja spadaju i naputci o sudjelovanju, puna cijena poziva i uvjeti sudjelovanja, puno ime i adresa nositelja promidžbe, dan završetka, ograničenja glede osobe pozivatelja ako ih ima, ograničenja o broju prijavljenih osoba iIi kućanstava ili ograničenja u broju i količini prihoda.
Propis NN 84/1995 • (5) Ako bi neočekivano visok interes doveo do nemogućnosti namirivanja potrošača obećanom robom, moraju se izraditi planovi za taj slučaj, da bi se potrošači namirili zamjenskom robom jednake ili naizgled veće vrijednosti.
Propis NN 84/1995 • (1) Usluge zapošljavanja davatelji mogu pružati u suradnji s odgovarajućim službama Ministarstva rada i socijalne skrbi ili poslodavaca i one moraju odgovarati objavljenim radnim mjestima, što se na zahtjev mora doći potkrijepiti činjenicama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 103/08, Broj 2/91, Broj 187/04, Broj 29/07, Broj 60/08, Broj 127/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled