PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-11-109-2165 NN 109/2000

• – 4 televizijska filma svaki u trajanju od najmanje 60 minuta, ili


Propis NN 109/2000

• – televizijska serija (ostvarena filmskom ili elektronskom tehnikom) igranog ili dokumentarnog sadržaja u trajanju od najmanje 240 minuta, ili


Propis NN 109/2000

• U članku 20. iza točke 4. d) dodaje se nova točka koja glasi:


Propis NN 109/2000

• – 3 televizijska filma svaki u trajanju od najmanje 60 minuta, ili


Propis NN 109/2000
• – televizijska serija (ostvarena filmskom ili elektronskom tehnikom) igranog ili dokumentarnog sadržaja u trajanju od najmanje 240 minuta, ili

Propis NN 109/2000
• – 5 dokumentarno umjetničkih filmova filmske proizvodnje, ili

Propis NN 109/2000 • – 7 dokumentarno umjetničkih filmova televizijske proizvodnje, ili
Propis NN 109/2000 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 109/2000 • Na temelju članka 12. stavka 1. Zakona o veterinarstvu (»Narodne novine«, broj 70/97.) ministar poljoprivrede i šumarstva donosi
Propis NN 109/2000 • O DOPUNAMA NAREDBE O MJERAMA ZAŠTITE ŽIVOTINJA OD ZARAZNIH I NAMETNIČKIH BOLESTI I NJIHOVOM FINANCIRANJU U
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 109/2000 • U Naredbi o mjerama zaštite životinja od zaraznih i nametničkih bolesti i njihovom financiranju u 2000. godini (»Narodne novine«, broj 145/99., 59/00. i 87/00.) u točki III. podtočki 1. stavku 1. dodaje se podstavak 5. koji glasi:
Propis NN 109/2000 • » – krv svih nerastova u individualnim uzgojima na područjima županija: Sisačko-moslavačka, Osječko-baranjska, Brodsko-posavska i Vukovarsko-srijemska, a u slučaju pozitivnog nalaza na brucelu u ispitivanih nerastova i krv svih rasplodnih krmača na koje je zaraženi nerast pripuštan.«
Propis NN 109/2000 • » – vađenje krvi nerastovima i rasplodnim krmačama u skladu s točkom III. podtočkom 1. stavkom 1. podstavkom 5. ove Naredbe.«
Propis NN 109/2000 • U točki VI. stavku 2. iza riječi: »podstavka 6., 7., 8., 9.« dodaju se »i 10.«
Propis NN 109/2000 • Ova Naredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 109/2000 • Upravni sud Republike Hrvatske u vijeću sastavljenom od sudaca Upravnog suda Silve Rulic Hren kao predsjednice vijeća, Jasminke Jenjić i mr. Željka Zadrovića kao članova vijeća, te višeg sudskog savjetnika Srđana Papića kao zapisničara, u upravnom sporu tužitelja Općine Ljubešćica, protiv rješenja tužene Vlade Republike Hrvatske, klasa: 015-01/00-02/15, urbroj: 5030109-00-1, radi raspuštanja Općinskog vijeća općine Ljubešćica, u nejavnoj sjednici vijeća održanoj dana 26. listopada 2000., presudio je
Propis NN 109/2000 • Osporenim rješenjem tuženog tijela raspušteno je Općinsko vijeće Općine Ljubešćica, a članovima Općinskog vijeća prestaje mandat. Ovlasti Općinskog vijeća preuzima povjerenik Vlade Republike Hrvatske koja će istoga i imenovati posebnim rješenjem, a sredstva za rad povjerenika osiguravaju se u općinskom proračunu Općine Ljubešćica.
Propis NN 109/2000 • U tužbi kojom osporava rješenje tuženika, tužitelj ističe da je isto nepravilno i nezakonito zbog pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja, te pogrešne primjene materijalnog prava.
Propis NN 109/2000 • Tužitelj navodi da je točno da je osam vijećnika Općinskog vijeća podnijelo ostavke 25. kolovoza 2000. i da su dopis u tom smislu dostavili Općini Ljubešćica i Ministarstvu pravosuđa, uprave i lokalne samouprave. Nakon što je osam vijećnika podnijelo ostavku, predsjednik Općinskog vijeća sazvao je hitnu sjednicu za 31. kolovoza 2000., radi razrješenja političke krize u općini. U obrazloženju osporenog rješenja navodi se, da na toj sjednici nije bilo kvoruma, dakle broja vijećnika potrebnog za počinjanje sjednice te za njezino održavanje. To se po stajalištu tužitelja ne može prihvatiti jer se radi o netočnom utvrđivanju činjeničnog stanja. Naime, na sjednicu od 31. kolovoza, a što je razvidno iz zapisnika s te sjednice, odazvalo se devet vijećnika, među njima i jedan od vijećnika koji su podnijeli ostavku. Prvo je utvrđen dnevni red, potom prihvaćen zapisnik s prethodne sjednice, a nakon toga je razmotreno izvješće predsjednice mandatne komisije o podnijetim ostavkama osam vijećnika Općinskog vijeća. Nakon podnijetog izvješća vijećnici su izglasovali odluku o prestanku mandata vijećniku Ivanu Ratkoviću, i umjesto njega verificirali mandat njegovu zamjeniku Ivanu Gotiću, a na temelju prijedloga ovlaštenog predlagatelja. Tijekom dotadašnjeg dijela sjednice u njenom radu je sudjelovalo devet vijećnika, a među njima i jedan od vijećnika koji su podnijeli ostavku. Na taj način vijeće je imalo kvorum te punopravno odlučivalo.
Propis NN 109/2000 • Najvažnije sporno pitanje, kako smatra tužitelj, jest pitanje trenutka prestanka mandata vijećnika u predstavničkom tijelu jedinice lokalne samouprave. Članak 8. stavak 1. točka 1. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave, propisao je da članu predstavničkog tijela prestaje mandat prije isteka vremena na koji je izabran ako podnese ostavku, s danom kada predstavničko tijelo donese odluku o prestanku mandata. Slijedom toga jasno proizlazi da se vijećnik koji je podnio ostavku broji u kvorum, da on može sudjelovati u radu sjednice sve do trenutka konstatiranja njegove ostavke jer mu upravo tada prestaje mandat. S obzirom na to vijećnik Stjepan Ivanušec koji je podnio ostavku mogao se ubrajati u kvorum i sudjelovati u radu sjednice kao vijećnik, a ne kao građanin koji je običan promatrač na sjednici. Obzirom na odredbu Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave kojom je propisano da vijećniku prestaje mandat danom kada vijeće donese odluku o prestanku mandata, te s obzirom na odluku Ustavnog suda po tom pitanju, tužitelj navodi da nije jasno kako je u obrazloženju osporenog rješenja moglo biti napisano da na sjednici Općinskog vijeća Općine Ljubešćica od 31. kolovoza 2000. nije bilo kvoruma. Sjednica je započeta i okončana s 9 vijećnika i u potpunosti je legitimna i legalna. Time je i prevladana kriza u funkcioniranju Općinskog vijeća, a naredna sjednica održana je 23. rujna uz nazočnost 9 vijećnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 48/04, Broj 110/07, Broj 79/07, Broj 14/07, Broj 85/09, Broj 136/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled