PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-03-33-708 NN 33/2002

• 5) sprečavanju širenja ratnih operacija u veću dubinu vlastita teritorija.


Stranica NN 33/2002

• Na temelju takvih strategijskih opredjeljenja definiraju se precizniji zahtjevi za funkcionalnim sposobnostima Oružanih snaga Republike Hrvatske. One moraju biti organizacijski fleksibilne i raspolagati odgovarajućim manevarskim sposobnostima, udarnom moći, sposobnošću dugotrajnog održavanja u borbi te učinkovitom logističkom potporom. Također, trebaju biti prilagodljive različitim zadaćama u svim vrstama i na svim razinama lokalnoga oružanog sukoba, od manjih protu-terorističkih djelovanja, do složenih združenih operacija u koncentriranom borbenom rasporedu i u združenom djelovanju sve tri grane. Iako defenzivne po namjeni, Oružane snage Republike Hrvatske moraju raspolagati i sposobnostima za prelazak na aktivna manevarska djelovanja u sklopu strategijske defenzive ili ofenzive. Iskustva iz Domovinskog rata posebno naglašavaju potrebu razvijanja sposobnosti samostalnog i izdvojenog djelovanja manjih dijelova oružanih snaga u uvjetima operacija s disperziranim borbenim rasporedom.


Stranica NN 33/2002

• Moderna vojna doktrina, kao temelj za izgradnju oružanih snaga takvih borbenih sposobnosti, razvijat će se, stalno ažurirati i implementirati u procese školovanja, obuke i vježbi časnika, dočasnika, vojnika i postrojbi. U daljnjem razvijanju vojne strategije i doktrine precizno će se razraditi zahtjevi za potrebnom razinom borbenih sposobnosti oružanih snaga u okviru glavnih obrambenih uloga (obavještajnog praćenja vojnih mogućnosti i namjera država u užoj i široj regiji, izviđanja i ranog upozorenja, nadzora nad zračnim i pomorskim prostorom, strategijskog udara po dubini neprijateljskoga borbenog rasporeda i vojnoj infrastrukturi i drugo), te sposobnosti pojedinih grana, rodova i struka Oružanih snaga Republike Hrvatske. Posebna pažnja usmjerit će se na razvoj ustrojbenih komponenti i borbenih sposobnosti za:


Stranica NN 33/2002

• – izviđanje i nadgledanje u svim astronomskim i meteorološkim uvjetima (neprekidno 24 sata),


Internet NN 33/2002
• – obranu državnog prostora od suvremenih borbenih sustava za napad sa zemlje, iz zraka i s mora, radi sprječavanja većih ljudskih gubitaka i razaranja materijalnih dobara,

Propis NN 33/2002
• – učinkoviti strategijski udar po vitalnim elementima strategijskog postroja agresorovih snaga i vojnoj infrastrukturi, bez obzira na njihovu trenutnu lokaciju,

Propis NN 33/2002 • – primjereno manevriranje snagama na strategijskoj razini i preuzimanje strategijske inicijative.
Propis NN 33/2002 • Oružane snage Republike Hrvatske sudjelovat će u mirovnim i humanitarnim operacijama u okviru multilateralnih snaga odgovornih UN-u i OSCE-u te NATO-u i EU. Sudjelovanje u tim misijama predstavljat će hrvatski doprinos izgradnji međunarodnog mira i stabilnosti, a s druge strane, njene oružane snage stjecat će važna operativna iskustva te doprinositi razvijanju zajedničkih organizacijskih i operativnih standarda.
Propis NN 33/2002 • Za uspješno sudjelovanje u tim aktivnostima razvit će se odgovarajući upravljački i zapovjedni elementi koji će se moći uključiti u odlučivanje, planiranje i implementaciju zajedničkih odluka, kao i odgovarajuće educirane, obučene, uvježbane, opremljene i logistički podržane postrojbe koje će na terenu realizirati potrebne mirovne ili humanitarne aktivnosti. Republika Hrvatska će u narednom razdoblju razviti odgovarajuće sposobnosti oružanih snaga za sudjelovanje u tim aktivnostima do razine primjerene našim objektivnim mogućnostima. To podrazumijeva pažljive analize i racionalno planiranje resursa, usklađeno s procjenama o prirodi i efektima pojedinih vrsta aranžmana, a posebno usklađeno s ciljevima i interesima Republike Hrvatske za sudjelovanjem.
Propis NN 33/2002 • Aktivnostima međunarodne vojne suradnje ostvaruje se transparentnost obrambenih potencijala i jača međusobno razumijevanje i povjerenje, što je značajan doprinos međunarodnoj stabilnosti i miru. Isto tako, kroz te aktivnosti razvijaju se partnerski i prijateljski odnosi s pojedinim državama. Stoga će Republika Hrvatska još intenzivnije pristupiti takvim aktivnostima, posebno u odnosu na susjedne države, te euroatlantske sigurnosne i obrambene organizacije i njihove pojedine članice. Sposobnosti za provedbu ovih aktivnosti moraju dostići razinu koja osigurava uvjerljivost hrvatskih opredjeljenja za doprinos međusobnom povjerenju i razvoj pouzdanog partnerstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 33/2002 • U svrhu kvalitetnijeg provođenja bilateralne i multilateralne međunarodne vojne suradnje povećat će se dio obrambenog proračuna za ovu namjenu, Ministarstvo obrane i Oružane snage Republike Hrvatske kadrovski će se ojačati odgovarajućim upravljačkim i zapovjednim cjelinama, a u okviru postrojbi Oružanih snaga Republike Hrvatske odredit će se posebni ustrojbeni elementi koji će se, po posebnim programima, pripremati za sudjelovanje u zajedničkim vojnim vježbama i drugim aktivnostima.
Propis NN 33/2002 • 5.1.2.4. Sposobnosti za pomoć institucijama i stanovništvu u zemlji
Propis NN 33/2002 • Kao država s ograničenim resursima, Republika Hrvatska traži optimalna i ekonomična sigurnosna i obrambena rješenja. U pojedinim situacijama pojačanih ugrožavanja nacionalne i građanske sigurnosti, potrebno je svojevrsno sinergističko djelovanje policijskih, vojnih i drugih snaga, ali i izbjegavanje nepotrebnog udvostručenja sposobnosti i snaga. Cjelokupni obrambeni potencijali, a posebno oružane snage sa svojom organizacijom, znanjima, vještinama i raspoloživim sredstvima, moraju biti na raspolaganju društvu i organizacijama za djelovanje u kriznim situacijama, u slučajevima kada potrebe za pomoći, spašavanjem i drugim intervencijama nadilaze njihove mogućnosti. Za oružane snage to, prije svega, znači osposobljenost za pružanje pomoći i potpore redovnim institucijama za zaštitu i spašavanje u nesrećama u zemlji katastrofalnih razmjera unutar države.
Propis NN 33/2002 • Razina sposobnosti Oružanih snaga Republike Hrvatske za ovu vrstu aktivnosti treba biti takva da, zajedno s drugim institucijama, može osigurati primjereno vlastito reagiranje na sve vrste unutarnjih kriznih situacija. Na taj način se ovisnost o pomoći drugih država svodi samo na ekstremno zahtjevne situacije. U narednom razdoblju, dijelovi Oružanih snaga Republike Hrvatske uključit će se u većem obujmu u aktivnosti pripreme za djelovanje u različitim kriznim situacijama. Isto tako, provest će se odgovarajuće usklađivanje s Ministarstvom unutarnjih poslova u pogledu razrade modela angažiranja postrojbi Oružanih snaga Republike Hrvatske u aktivnostima civilne zaštite i spašavanja, nadzora državne granice na moru i kopnu, te suprotstavljanja terorističkim aktivnostima, organiziranom kriminalu i ilegalnoj trgovini drogom. U tom smislu, uvest će se dodatni programi obuke postrojbi i proširiti programi opremanja odgovarajućim borbenim sredstvima i opremom. U okviru svakoga regionalnog područja Republike Hrvatske ustrojit će se, opremiti i osposobiti primjereni kontingent oružanih snaga, s odgovarajućom opremom i logističkom potporom za ove vrste zadaća. Ove pripreme prilagodit će se uvjetima terena i sigurnosnoj problematici koja prevladava na pojedinim područjima.
Propis NN 33/2002 • Civilnu obranu čine različiti nositelji koji na temelju konceptualnih, normativnih i planskih dokumenata razvijaju vlastite sposobnosti za djelovanje u ratu, neposrednoj ugroženosti i drugim kriznim situacijama. Mirnodopska kompozicija ove komponente obrambenog sustava oslanja se na tri funkcionalna područja priprema: pripreme tijela državne vlasti, pripreme gospodarstva i društvenih djelatnosti, te pripreme namjenskih funkcionalnih nositelja zaštite i spašavanja. Te pripreme usklađuju se unutar nadležnosti pojedinog nositelja, između različitih nositelja unutar pojedinoga funkcionalnog područja, između različitih nositelja i funkcionalnih područja te između vojne i civilne komponente obrambenog sustava Republike Hrvatske. Takvom interakcijom osigurava se sinergija organizacijskih, planskih, zapovjednih i operativnih aktivnosti i sposobnosti.
Propis NN 33/2002 • Parametri na temelju kojih se dimenzioniraju i strukturiraju operativne sposobnosti svakoga pojedinog nositelja civilne obrane različiti su. Nositelji na funkcionalnom području priprema tijela državne vlasti provode posebne pripreme samo za funkcioniranje u ratnim uvjetima. Oni osiguravaju dostatnu razinu operativnih sposobnosti potrebnih za održavanje kontinuiteta funkcija vlasti na svim razinama u uvjetima rata. Pritom se oslanjaju na propise, materijalna sredstva te druge potencijale kojima se koriste u obavljanju redovnih djelatnosti dok posebnim planovima uređuju dodatno angažiranje objekata i osoblja.
Propis NN 33/2002 • Nositelji na funkcionalnom području priprema gospodarstva i društvenih djelatnosti svoje operativne sposobnosti razvijaju i pripremaju u rasponu od onih potrebnih za djelovanje u slučaju rata, do sposobnosti za djelovanje u uvjetima različitih vrsta kriznih situacija. Kao osnova planiranja dostatnih sposobnosti uzimaju se:
Propis NN 33/2002 • 2) opći statistički pokazatelji proizvodnje i potrošnje roba i usluga iz posebnog režima distribucije,
Propis NN 33/2002 • 4) posebni zahtjevi i ugovori o namjenskoj proizvodnji ili pružanju usluga za potrebe Oružanih snaga Republike Hrvatske,
Propis NN 33/2002 • 5) posebni zahtjevi iz Plana obrane Republike Hrvatske, planova obrane nadležnih tijela državne uprave i područne (regionalne) samouprave, te
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 75/95, Broj 4/07, Broj 37/09, Broj 154/02, Broj 49/92, Broj 139/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled