PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-03-33-708 NN 33/2002

• 6) odredbe posebnih ratnih propisa koje u formi prijedloga utvrđuje Vlada Republike Hrvatske.


Stranica NN 33/2002

• Nositelji priprema svoju djelatnost planiraju prema detaljno razrađenom etalonu ukupnih potreba za razdoblje od trideset dana. Nastupanjem konkretne krizne situacije, on se može umnožavati i modificirati sve do potpune sanacije stanja. Ova vrsta planiranja provodit će se osloncem na niz ključnih varijabli kao što su procjena: ratnih šteta, ljudskih gubitaka, transportnih problema, prekida opskrbe energentima, sirovinama i repromaterijalom i dr. Iz navedenih razloga, planiranje obrambenih priprema gospodarstva i društvenih djelatnosti zahtijeva primjenu složenih metodologija, s ciljem odabira rješenja kojima se osigurava funkcioniranje tih djelatnosti i u najtežim uvjetima.


Stranica NN 33/2002

• Nositelji priprema planiraju načine korištenja svih raspoloživih resursa, usklađujući ih sa specifičnim uvjetima u kojima se djelatnost treba obavljati. Pritom, u pravilu, polaze od ukupnih materijalnih, proizvodnih ili uslužnih sposobnosti te tehničkih, tehnoloških i dokumentacijskih kapaciteta koje koriste pri obavljanju svoje redovne djelatnosti Također, u smislu zaštite i osiguravanja potrebnih materijalnih sredstava za obavljanje djelatnosti, nositelji koriste mogućnosti koje pruža zakonski institut materijalne obveze. Ljudske resurse neophodne za održavanje proizvodnje i pružanje usluga, osiguravaju prvenstveno onim dijelom vlastitih kadrova koji su obuhvaćeni radnom obvezom, ali i korištenjem mogućnosti vanjske personalne popune na temelju tog instituta.


Stranica NN 33/2002

• Pripremama namjenskih funkcionalnih nositelja zaštite i spašavanja planski, na temelju odgovarajućih procjena i standardiziranih tehničkih i operativnih parametara, definiraju se dimenzije funkcionalnih sposobnosti potrebnih za djelovanje u zaštiti i spašavanju ljudi i imovine u svim uvjetima. Razina sposobnosti ovih nositelja, osobito civilne zaštite, propisuje se posebnim aktima Vlade Republike Hrvatske. Nositelji kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost, načelno koriste raspoložive materijalne i ljudske potencijale bez posebne dodatne popune. Jedini izuzetak su institucije civilne zaštite koje, u slučaju rata i drugih kriznih situacija, povećavaju svoje sposobnosti i kapacitete. Postrojbama specijalističke namjene civilne zaštite osiguravaju se u miru oprema i sredstva za postizanje pune razine njihovih operativnih sposobnosti. Za potrebe drugih snaga civilne zaštite, kao i za potrebe održavanja skloništa osnovne zaštite, osiguravaju se najnužnija oprema i sredstva.


Internet NN 33/2002
• Planiranje vojnog proračuna zasnivat će se na konceptualnim rješenjima usvojenima u strategijskim dokumentima obrane, uvažavajući procjenu sigurnosnog okružja, potrebe uvjetovane članstvom u sigurnosno-obrambenim asocijacijama te već nastale obveze. Pri tome će se ravnati fiskalnim ograničenjima i gospodarskim mogućnostima države. Funkcijska klasifikacija na području obrane omogućava odvojeno promatranje proračunskih sredstava namijenjenih vojnoj i civilnoj obrani. Klasificirane funkcije u području obrane su: vojna obrana, civilna obrana, inozemna vojna pomoć, istraživanje i razvoj obrane i rashodi za obranu koji nisu drugdje svrstani.

Propis NN 33/2002
• Temeljni izvor financiranja obrane u miru je vojni proračun koji je sastavni dio državnog proračuna Republike Hrvatske. Ovakav pristup financiranju obrane osigurava transparentnost, stabilnost i sigurnost javnih prihoda, a ujedno je učinkovito sredstvo demokratskog nadzora nad oružanim snagama. Postojeći pokazatelji izdvajanja za obranu iz BDP-a, definirani pozitivnim propisima Republike Hrvatske, rezultiraju nepouzdanošću praćenja temeljnih razvojnih parametara obrambenih sposobnosti i relativiziraju utjecaj promjena BDP-a. Isto tako, ovi pokazatelji su inkompatibilni s međunarodno standardiziranim modelima iskazivanja i praćenja obrambenih izdataka. Stoga će Ministarstvo obrane, radi uvođenja preciznijih analitičkih podloga, kao i postizanja transparentnosti prema međunarodnim standardima, izrađivati proračun i prema NATO klasifikaciji izdataka za obranu te sukladno Instrumentu standardiziranog izvješćivanja o vojnim izdacima UN-a i OSCE-a.

Propis NN 33/2002 • U cilju preciznog iskazivanja ukupnih obrambenih rashoda, uz vojni proračun, prikazivat će se i svi drugi proračunski izdaci na području obrane – analogno metodologiji SIPRI-a.
Propis NN 33/2002 • Potrebe i modaliteti financiranja obrane u ratu rješavaju se uredbama sa zakonskom snagom, sukladno članku 100. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 33/2002 • Kako bi se osigurale obrambene sposobnosti definirane ovim dokumentom, Hrvatski sabor i Vlada Republike Hrvatske, kao najviše institucije vlasti nadležne za usmjeravanje razvoja i funkcioniranje obrambenog sustava, osigurat će svojim odlukama dugoročno poznate iznose te stabilan priljev sredstava obrambenog proračuna.
Propis NN 33/2002 • a) Dokumentom Strategija obrane postavljena su temeljna strategijska rješenja i koncepti na području obrane Republike Hrvatske u predstojećem dugoročnom razdoblju. Kao temeljni i dugoročni ciljevi na području obrane koji nisu podložni promjenama geopolitičkog okružja niti unutrašnjoj političkoj situaciji, definirani su:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 33/2002 • 1) osiguranje punog spektra odgovora na sadašnje i buduće sigurnosne izazove vojne prirode,
Propis NN 33/2002 • 2) izgradnja obrane kao sastavne komponente i izraza društvenog bića modernoga hrvatskog društva,
Propis NN 33/2002 • 3) izgradnja obrane kao pouzdanog čimbenika demokratskog razvoja te unutarnje stabilnosti i sigurnosti.
Propis NN 33/2002 • Na temelju ovako postavljenih ciljeva te sagledavanjem šire društvene uloge obrambenih potencijala, analizirana je njihova moguća uporaba u okviru planskih scenarija najvjerojatnijih događaja. Na temelju takvog pristupa definirani su obrambeni koncept, operativni ciljevi, vizija i koncept strukture obrambenog sustava Republike Hrvatske te temeljne obrambene sposobnosti vojne i civilne komponente obrambenog sustava koje su potrebne za uspješnu realizaciju definiranih ciljeva i potreba.
Propis NN 33/2002 • U razdoblju na koje se odnosi ova Strategija, Republika Hrvatska opredjeljuje se za sljedeći strategijski obrambeni koncept:
Propis NN 33/2002 • – u miru – izgradnja pouzdanog partnerstva i savezništva te doprinos oblikovanju povoljnog sigurnosnog okružja,
Propis NN 33/2002 • – u uvjetima rata i napada na državni teritorij – odlučna obrana teritorija vlastitim snagama, uz oslanjanje na partnersku i savezničku pomoć.
Propis NN 33/2002 • Takav koncept i ciljeve koji iz njega proizlaze moguće je ostvariti pomoću obrambenog sustava sastavljenog od visoko kompetentne vojne i civilne komponente, sposobnih za izvršenje šireg spektra nacionalnih i međunarodnih zadaća te prilagodljivih u odnosu na buduće sigurnosne izazove – odnosno obrambenog sustava temeljenog na konceptu integralne obrane.
Propis NN 33/2002 • Opće postavke definirane Strategijom obrane zahtijevaju daljnju razradu putem drugih konceptualnih, doktrinarnih i planskih dokumenata, kojima će se uspostaviti precizne konceptualne i planske osnove za oblikovanje i daljnji razvoj sustava u praksi.
Propis NN 33/2002 • b) Opća strategijska rješenja postavljena ovim dokumentom osnova su za dugoročno orijentirano projektiranje obrambenog sustava potrebnog Republici Hrvatskoj. Strategijom su definirani konceptualni okviri za razvoj obrambenih potencijala kojima se mogu »pokriti« najvjerojatnije opcije temeljnih dugoročnih sigurnosnih zahtjeva. Zato ona predstavlja polazište za temeljito preispitivanje postojećih obrambenih rješenja i prakse. Najveći sigurnosni izazov primjene definiranih strategijskih rješenja stoga će predstavljati paralelna provedba potrebnih obrambenih reformi, uz istovremeno osiguranje i realizaciju tekućih operativnih funkcija obrambenog sustava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 73/99, Broj 12/07, Broj 62/99, Broj 8/02, Broj 132/05, Broj 76/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled