PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-04-36-643 NN 36/2001

• 6. U konkretnom slučaju iz dokumentacije koja prileži spisu predmeta razvidno je da je sud prvog stupnja razmatrao sadržaj Kolektivnog ugovora A. d. »A.« S., pa utoliko ne stoji tvrdnja podnositelja ustavne tužbe da taj Ugovor uopće nije razmatran. Razmatran je, međutim, samo u jednom dijelu, onom kojeg je prvostupanjskom sudu dostavio tuženik, a ne u integralnom tekstu, pa je tako izostao uvid sudova u sadržaj odredbe članka 123. tog Ugovora.


Stranica NN 36/2001

• Rezultat navedenog propusta jest da u konkretnom slučaju nije primijenjena odredba koja je za taj slučaj očigledno mjerodavna.


Stranica NN 36/2001

• 7. S ustavnopravnog aspekta, osobito s aspekta istaknute povrede odredaba članaka 14. i 26. Ustava Republike Hrvatske, navedena povreda predstavlja relevantan razlog za usvajanje ustavne tužbe.


Stranica NN 36/2001

• U procesnom smislu ovo je načelo povrijeđeno ako stranci nije bila dana mogućnost da sudjeluje u postupku (da bude saslušana, da iznosi činjenice i predlaže dokaze, da se nadležno tijelo izjasni o njezinim navodima, da pojedinačni akt bude obrazložen i sl.).


Internet NN 36/2001
• U materijalnopravnom smislu načelo jednakosti znači da, u pravilu, sudovi i druga tijela trebaju u istovrsnim slučajevima jednako suditi. To, međutim, znači da će ovo pravo biti povrijeđeno tek ako je osporavanim pojedinačnim aktom bez ikakvih ili bez razboritih razloga odstupljeno od prakse, odnosno ako se radi o pravno posve neprihvatljivom aktu i to zbog propuštanja primjene očigledno mjerodavnog propisa ili zbog pogrešnog načina tumačenja i primjene mjerodavnog propisa.

Propis NN 36/2001
• S obzirom na izloženo, Ustavni sud Republike Hrvatske ocijenio je da je u konkretnom slučaju došlo do povrede podnositeljevog prava na jednakost u materijalnopravnom smislu.

Propis NN 36/2001 • 8. Glede povreda ostalih ustavnih odredaba na koje podnositelj tužbom ukazuje (članaka 3., 5. i 115. stavka 3.) ističe se sljedeće:
Propis NN 36/2001 • Odredbe članka 3. i 5. Ustava sadrže najviše vrednote odnosno temeljna načela na kojima je sazdan ustavni poredak Republike Hrvatske. One su u svom sadržaju vrlo uopćene i ne pružaju nikakva ustavna jamstva pojedincu. Zbog toga se iz tih odredaba ne može izvesti nikakvo (subjektivno) ustavno pravo, niti se na njima može zasnovati ustavna tužba.
Propis NN 36/2001 • Člankom 115. stavkom 3. Ustava propisano je načelo zakonitosti za sudbenu vlast i upućeno je toj vlasti, a nije propisano kakvo (subjektivno) ustavno pravo na strani građana. Iz te se odredbe ne može izvesti zaključak o postojanju »subjektivnog prava na zakonitost«, niti se na njoj može zasnivati ustavna tužba.
Propis NN 36/2001 • 9. Slijedom svega navedenog, a na temelju odredaba članaka 69. i 72. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99), donesena je odluka kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 37/2001 • Na temelju članka 78. stavaka 1. i 2., te članka 109. Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 27/01.), Vlada Republike Hrvatske, na sjednici održanoj 23. travnja 2001. godine, donijela je
Propis NN 37/2001 • o nazivima radnih mjesta i koeficijentima sloŽenosti poslova u državnoj službi
Propis NN 37/2001 • Ovom Uredbom propisuju se jedinstveni nazivi radnih mjesta na kojima se upravlja pojedinim ustrojstvenim jedinicama u državnim tijelima (položaji), jedinstveni nazivi radnih mjesta u državnim tijelima te posebni nazivi radnih mjesta u pojedinim upravnim područjima ili državnim tijelima, te stručni uvjeti koje moraju ispunjavati službenici i namještenici za raspored na ta radna mjesta i koeficijenti složenosti poslova radnih mjesta.
Propis NN 37/2001 • Jedinstveni nazivi radnih mjesta na kojima se upravlja pojedinim ustrojstvenim jedinicama u državnim tijelima (položaji) i koeficijenti složenosti poslova su:
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točke 1-5: kao za višeg upravnog savjetnika, višeg stručnog savjetnika, višeg informatičkog savjetnika ili višeg inspektora.
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točke 7-8: kao za upravnog savjetnika, stručnog savjetnika, informatičkog savjetnika ili inspektora.
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točku 1: kao za višeg stručnog referenta, pet godina radnog staža u struci.
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točke 2-3: kao za višeg upravnog referenta, višeg stručnog referenta, višeg informatičkog referenta ili inspektora II. vrste, pet godina radnog staža u struci.
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točku 1: kao za stručnog referenta, pet godina radnog staža u struci.
Propis NN 37/2001 • Stručni uvjeti za točku 2: kao za upravnog referenta, stručnog referenta, informatičkog referenta, administrativnog referenta ili računovodstvenog referenta, pet godina radnog staža u struci.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 71/07, Broj 131/09, Broj 79/05, Broj 58/90, Broj 2/98, Broj 80/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled