PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 2000-06-60-1335 NN 60/2000

• Kako je, uz navedeno, istim Kolektivnim ugovorom (članak 83.) propisano i da sve odluke o ostvarivanju prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika moraju biti službeniku, odnosno namješteniku dostavljene u pisanom obliku, s obrazloženjem i uputom o pravnom lijeku, to je o osporavanim odlukama donesenim u konkretnom slučaju potrebno istaknuti sljedeće:


Propis NN 60/2000

• 4. Osporavana odluka prvog stupnja nije obrazložena na način koji bi osiguravao ostvarenje ustavnog jamstva prava na žalbu, budući da to jamstvo ne podrazumijeva samo mogućnost pukog izjavljivanja žalbe u njezinom formalnopravnom smislu, već mogućnost iznošenja argumentiranih žalbenih razloga koji će povećati izglede žalitelja da sa svojom žalbom uspije u žalbenom postupku. Žalitelju kojem nisu poznati razlozi na kojima se temelji akt kojim je nezadovoljan oduzima se u velikoj mjeri mogućnost izjavljivanja učinkovite žalbe, te se na taj način vrijeđa njegovo ustavno pravo.


Propis NN 60/2000

• U konkretnom je slučaju, međutim, rješenje doneseno u drugostupanjskom postupku povodom prigovora podnositeljice, u određenoj mjeri ispravilo nedostatke obrazloženja prvostupanjskog rješenja, obrazlažući nešto šire razloge koji su motivirali nadležnog župana da donese rješenje o razrješenju podnositeljice s dotadašnjeg položaja.


Propis NN 60/2000

• Unatoč tome, ovo je rješenje, kako proizlazi iz naprijed citiranih odredaba Kolektivnog ugovora, u dijelu koji se odnosi na sudjelovanje sindikalne organizacije u konkretnom postupku, u izravnoj suprotnosti s tim odredbama. Očigledno je, naime, da je odredba članka 84. Kolektivnog ugovora, na koju se donositelj rješenja poziva, na grub način pogrešno protumačena i primijenjena, dok odredbe članka 103. Kolektivnog ugovora, iako također predstavljaju mjerodavan propis do čije je primjene u konkretnom slučaju moralo doći, uopće nisu uzete u obzir.


Propis NN 60/2000
• Na jednak način pravilnost primjene članka 84. prosuđuje i Upravni sud u svojoj presudi, ne obazirući se na propuštanje primjene odredaba članka 103.

Propis NN 60/2000
• 5. Članak 26. Ustava jest razrada i primjena općeg načela jednakosti (stavka 1. članka 14. Ustava) na područje sudske i druge pravne zaštite. Radi se o posebnom slučaju načela jednakosti koje svakome zajamčuje jednaku zaštitu prava u postupku pred sudovima, drugim državnim tijelima i tijelima koja imaju javne ovlasti. U svom materijalnopravnom smislu ovo će pravo biti povrijeđeno, između ostalog, ako doneseni pravni akt u cjelini ili djelomično niti s jednog mogućeg gledišta nije pravno prihvatljiv, a posebice će to biti slučaj kada nije uzet u obzir očigledno mjerodavan propis ili je propis na grub način pogrešno shvaćen. U takvom se slučaju donesena odluka može ocijeniti arbitrarnom ili samovoljnom, te ona nedvojbeno ima značenje povrede ustavnog prava na jednakost.

Propis NN 60/2000 • Slijedom izloženog razvidno je da je do povrede ovog ustavnog prava podnositeljice u konkretnom slučaju došlo donošenjem osporavane odluke u povodu njezinog prigovora, te se povreda proteže i na postupanje Upravnog suda, tj. osporavanu presudu tog Suda. Stoga je moguće zaključiti da je presudom Upravnog suda u izvjesnom smislu povrijeđeno i ustavno jamstvo sudske kontrole zakonitosti pojedinačnih upravnih akata iz članka 19. stavka 2. Ustava, shvaćeno u širem smislu. Naime, to jamstvo ne bi se trebalo iscrpljivati u pravu na pokretanje upravnog spora protiv upravnog akta, već sadržaj tog jamstva valja tumačiti na način da je nadležni sud u propisanom postupku dužan u punom smislu riječi odlučiti o zakonitosti tog akta.
Propis NN 60/2000 • 6. Osporavane odluke, u dijelovima koji se odnose na postavljenje podnositeljice na drugo radno mjesto i njezina materijalna prava vezana uz to radno mjesto, sukladne su odredbama Zakona o državnim službenicima (članci 99., 133. i 165.), te joj u tom smislu prava nisu povrijeđena.
Propis NN 60/2000 • 7. Glede u ustavnoj tužbi istaknute povrede odredaba članka 16. Ustava ukazuje se potrebnim navesti da ta ustavna odredba predstavlja razradu općeg načela zakonitosti koje proizlazi iz članaka 3. i 5. Ustava. Iz sadržaja te odredbe razvidno je da ona predstavlja izuzetak od općepriznatih i općeprimjenjivih ustavnih jamstava o pravima i slobodama građana - područje zakonodavnog rezervata koje ostavlja prostora za nužna ograničenja tih sloboda i prava u najširem smislu, ali samo na temelju određene vrste akata državne vlasti i samo zbog Ustavom utvrđenih univerzalnih interesa.
Propis NN 60/2000 • Imajući u vidu izloženi smisao i cilj navedene ustavne odredbe, proizlazi da se njezin sadržaj ne odnosi na konkretan slučaj, niti podnesena ustavna tužba pruža ustavnopravno relevantne razloge za ocjenu o postojanju povrede ove ustavne odredbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 60/2000 • 8. Na osnovi svega iznesenog, a temeljem odredaba članaka 69. i 72. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (—Narodne novineŽ, broj 99/99), donesena je odluka kao u izreci.
Propis NN 60/2000 • Nakon izvršenog uspoređivanja s izvornim tekstom utvrđene su pogreške u Zaključku o prihvaćanju prijedloga programa udruga i iznosi za njihovu financijsku potporu iz sredstava državnog proračuna za 2000. godinu, objavljenog u —Narodnim novinamaŽ broj 50 od 17. svibnja 2000. godine, te se daje
Propis NN 60/2000 • ZAKLJUČKA O PRIHVAĆANJU PRIJEDLOGA PROGRAMA UDRUGA I IZNOSI ZA NJIHOVU FINANCIJSKU POTPORU IZ SREDSTAVA DRŽAVNOG PRORAČUNA ZA 2000. GODINU
Propis NN 60/2000 • U Programu iz područja skrbi o osobama s invaliditetom, sustavni programi razvoja volonterstva i humanitarnog djelovanja, skrb o starijim osobama, te programi suradnje među naraštajima pod rednim brojem 42. za Hrvatsku udrugu žena treće dobi —PČELAŽ Zagreb, u koloni prijedlog financijske potpore (kn) umjesto —250.000,00Ž treba stajati —25.000,00Ž;
Propis NN 60/2000 • U Programu iz područja zaštite i očuvanja zdravlja pod rednim brojm 25. umjesto —Društvo multiple skleroze Hrvatske, ZagrebŽ treba stajati —Društvo multiple skleroze Hrvatske, RijekaŽ;
Propis NN 60/2000 • U Programu iz područja inicijativa u kulturi pod rednim brojem 16. za Hrvatsku glazbenu mladež, Zagreb, u koloni prijedlog financijske potpore (kn) umjesto —40.000,00Ž treba stajati —400.000,00Ž.
Propis NN 60/2000 • Zaključak o prihvaćanju prijedloga programa udruga i iznosi za njihovu financijsku potporu iz sredstava državnog proračuna za 2000. godinu
Propis NN 61/2000 • O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PROSTORNOM URE?ENJU
Propis NN 61/2000 • Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o prostornom uređenju, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 16. lipnja 2000.
Propis NN 61/2000 • U Zakonu o prostornom uređenju (—Narodne novineŽ, br. 30/94 i 68/98) u članku 40. dodaje se stavak 2. koji glasi:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 39/08, Broj 56/08, Broj 24/06, Broj 135/06, Broj 69/99, Broj 77/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled


Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting