PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-12-194-3073 NN 194/2003

• Praćenje učenika omogućuje se konkretizacijom i operacionalizacijom odgojno-obrazovnih zadataka i standardima znanja. Operacionalizirani zadaci oblikovani su tako da po razinama iskazuju aktivnosti koje će učenici uspješno izvoditi tijekom i nakon završene nastave. Zadaci su konkretizirani, odnosno u obliku koji je razumljiv svim subjektima nastavnog procesa te omogućuje uvid u ostvarenje ciljeva.


Stranica NN 194/2003

• Praćenje, kao pretpostavka uspješnosti nastavnog procesa, teče istovremeno s realizacijom, tako da učitelji prate kako učenici sudjeluju u pedagoškim aktivnostima, kakve rezultate postižu, kako komuniciraju s drugim učenicima u skupini, kako rješavaju probleme, kako i što stvaraju u umjetničkom području, koliko su motivirani za grupne aktivnosti, pokazuju li želju za individualnim radom, kao i brojne druge varijable koje su naznačene upravo u operativnim ciljevima.


Stranica NN 194/2003

• Podaci o praćenju temelj su za ocjenjivanje, odnosno donošenje ocjena o svakom učeniku, njegovim postignutim rezultatima i sudjelovanju u aktivnostima. Rezultati praćenja i na osnovi njih izrečene ocjene, namijenjene su učitelju, učeniku i roditelju te se priopćuju:


Stranica NN 194/2003

• Ocjena je ponajprije namijenjena učeniku, a učitelju i roditelju predstavlja povratnu obavijest o radu.


Internet NN 194/2003
• U bilješkama u imeniku, koje su u funkciji praćenja, učitelj se mora služiti stručnom terminologijom, a sama opisna ocjena treba biti stručno-popularno strukturirana, kako bi bila razumljiva učeniku i roditelju. Bilješke i opisne ocjene moraju biti jasne i pedagoški funkcionalne, što se postiže selektivnim bilješkama samo bitnih zapažanja. Opisno praćenje mora imati obilježje analitičnosti, što znači da će učitelj analizirati učenikove aktivnosti i konkretne radove, uspoređivati ih s odgojnim i obrazovnim ciljevima te individualnim i kolektivnim planom skupine u određenom vremenskom razdoblju, odnosno na određenoj razini.

Internet stranice NN 194/2003
• Jedan od važnih ciljeva u ovoj nastavi jest osposobljavanje učenika za samovrednovanje i samoocjenjivanje, što se može postići primjerenom organizacijom nastave i komunikacijom te navedenim modelom praćenja i ocjenjivanja.

Internet stranice NN 194/2003 • Na kraju nastavnog procesa provodi se također evaluacija da bi se utvrdila ukupna uspješnost nastave, odnosno postignuti rezultati pojedinog učenika. Za ovaj oblik evaluacije treba primjenjivati određene tehnike i postupke kao što su testiranje, skale sudova procjene konkretnih postignuća, procjena pismenih, grafičkih i drugih uradaka, projekata i sl. Dakle, ocjenjivanje na kraju svake godine učenja, tj. na kraju svake razine, predstavlja konačno, ukupno vrednovanje količine stečenog znanja i vještina u određenom vremenskom razdoblju za pojedinog učenika.
Internet stranice NN 194/2003 • Stupanjem na snagu ovoga kurikuluma prestaje važiti Odluka o programu hrvatskog jezika i kulture za hrvatske dopunske škole u inozemstvu (KLASA: 605-01/95-01/346, URBROJ: 532-02-03-01/2-95-1) od 28. studenoga 1995. godine.
Internet stranice NN 194/2003 • Ovaj kurikulum stupa na snagu danom objave u Narodnim novinama, a primjenjuje se od 1. rujna 2004. godine.
Internet stranice NN 194/2003 • Na temelju članka 123. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 41/00 – pročišćeni tekst) i članka 12. alineja 1. Zakona o Državnom sudbenom vijeću (»Narodne novine« broj 58/93, 49/99 i 129/00) Državno sudbeno vijeće je na 42. sjednici održanoj 13. studenoga 2003. godine donijelo sljedeću
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 194/2003 • 2. MARINA BOKO, sudska savjetnica u Županijskom sudu u Splitu,
Informacije NN 194/2003 • 3. SONJA MEŠTROVIĆ, sudska savjetnica u Općinskom sudu u Splitu,
Poslovne stranice NN 194/2003 • 4. SANDA PETRIČIĆ, viša sudska savjetnica u Županijskom sudu u Splitu,
Pregledi NN 194/2003 • 5. MIRJANA RUBIĆ, sudska savjetnica u Općinskom sudu u Splitu i
Besplatno NN 194/2003 • Na temelju članka 122. stavak 2. Ustava Republike Hrvatske suci Hrvoje Alajbeg, Marina Boko, Sonja Meštrović, Sanda Petričić i Mirjana Rubić imenuju se na vrijeme od 5 godina.
Glasnik NN 194/2003 • Imenovani suci stupit će na dužnost 15. prosinca 2003. godine.
Propis NN 194/2003 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Vijeću trojice za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Milan Vuković, predsjednik Vijeća, te suci Jasna Omejec i Ivan Matija, članovi Vijeća, rješavajući o ustavnoj tužbi P. T. iz B. n/m, na sjednici održanoj dana 14. studenoga 2003. godine, jednoglasno je donio
Propis NN 194/2003 • 1. Podnositelj je podnio ustavnu tužbu ističući da »Ured za katastar u Biogradu na moru« i »Ured državne uprave – Ispostava u Biogradu na moru«, nisu o njegovim zahtjevima, u svezi s parcelacijom zemljišta i prebacivanjem posmrtnih ostataka njegove majke, odlučili u zakonskom roku. Ustavna tužba podnijeta je 4. lipnja 2003. godine.
Propis NN 194/2003 • 2. Odredbom članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske propisano je da svatko ima pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud pravično i u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama, ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela.
Propis NN 194/2003 • Prema odredbi članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) svatko može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je pojedinačnim aktom tijela državne vlasti, tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave ili pravne osobe s javnim ovlastima, kojim je odlučeno o njegovima pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela, povrijeđeno ljudsko pravo ili temeljna sloboda zajamčena Ustavom. Prema stavku 2. navedenog članka iscrpljenost pravnog puta jedna je od pretpostavki dopuštenosti ustavne tužbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 11/08, Broj 80/07, Broj 12/99, Broj 114/07, Broj 49/08, Broj 167/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled