PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-03-24-524 NN 24/1999

• Samom činjenicom da Vrhovni sud u osporavanom rješenju nije obrazložio osobne prilike optuženika, a na kojima oni u cijelosti temelje svoju ustavnu tužbu, nisu po mišljenju Ustavnog suda tužiteljima povrijeđena ustavna prava ni načela, jer je osporavano rješenje na dostatan način obrazloženo već samim ukazivanjem na broj, vrstu i oblike kaznenih djela koja se tužiteljima stavljaju na teret.


Propis NN 24/1999

• S obzirom na to da se jamstvo kao zamjena za pritvor, kako zakon kaže, može prihvatiti, nije ono obvezna zamjena za pritvor u svakom slučaju kad jamstvo bude ponuđeno. Dakle, jamstvo se ne mora prihvatiti, već se samo može prihvatiti.


Propis NN 24/1999

• Pravo je nadležnog suda da u slučaju ponuđenog jamstva, uz formalne pretpostavke za takvu ponudu, ocijeni da li u svakom konkretnom slučaju može pritvor zamijeniti jamstvom.


Propis NN 24/1999

• Kada je Vrhovni sud Republike Hrvatske u osporavanom rješenju ocijenio, da, zbog broja kaznenih djela, njihove vrste, kvalificiranih oblika i visina zaprijećenih kazni za ta djela, nisu ostvareni zakonski uvjeti za primjenu kaznenopravnog instituta jamstva, Ustavni sud utvrđuje da tim rješenjem tužiteljima nisu povrijeđena ustavna prava i načela kako oni to u tužbi navode.


Propis NN 24/1999
• Stoga je temeljem odredbe članka 61. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94) odlučeno kao u izreci.

Propis NN 24/1999
• Objava ove odluke temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91)

Propis NN 25/1999 • Na temelju članka 6. Zakona o prihvaćanju članstva Republike Hrvatske u Međunarodnom monetarnom fondu i drugim međunarodnim financijskim organizacijama na temelju sukcesije ("Narodne novine", broj 89/92), te u skladu s člancima 21. i 36. Zakona o sklapanju i izvršavanju međunarodnih ugovora ("Narodne novine", broj 28/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 11. ožujka 1999. godine donijela
Propis NN 25/1999 • O PRIHVAĆANJU POVEĆANJA KAPITALA AGENCIJE ZA MULTILATERALNO GARANTIRANJE INVESTICIJA
Propis NN 25/1999 • Prihvaća se povećanje kapitala Agencije za multilateralno garantiranje investicija (u daljnjem tekstu: MIGA) iz Prijedloga Rezolucije o općem povećanju kapitala u 1998. godini ("1998 General Capital Increase"), kojim će se kapital MIGA-e povećati za 850 milijuna USD (od čega 150 milijuna USD predstavlja uplativi kapital - "paid-in capital").
Propis NN 25/1999 • Prema stanju utvrđenom na dan 28. veljače 1998. godine Republika Hrvatska posjeduje 187 dionica (od ukupno 103.062 dionice), odnosno kapital od 2.023.340,00 USD (od ukupnog kapitala MIGA-e 1.115.130.840,00 USD).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 25/1999 • Ovim povećanjem kapitala MIGA-e, Republici Hrvatskoj su dodijeljene dodatne 143 dionice, odnosno kapital u iznosu od 1.547.260,00 USD, od čega je 273.091,00 USD uplativi kapital ("paid-in capital"), a 1.274.169,00 USD kapital na poziv ("callable capital"), tako da će nakon ovog povećanja kapitala Republika Hrvatska posjedovati ukupno 330 dionica, odnosno kapital od 3.570.600,00 USD.
Propis NN 25/1999 • Povećanjem kapitala MIGA-e za Republiku Hrvatsku nastaje izravna financijska obveza koja se odnosi na plaćanje uplativog kapitala ("paid-in capital") u iznosu od 273.091,00 USD i uplativa je u dva godišnja obroka.
Propis NN 25/1999 • Potencijalna financijska obveza odnosi se na plaćanje kapitala na poziv ("callable capital") u iznosu od 1.274.169,00 USD, međutim u skladu s pravilima poslovanja i dosadašnjoj praksi međunarodnih financijskih institucija taj kapital služi kao sigurnost i ne traži se njegova uplata.
Propis NN 25/1999 • Ovlašćuje se Ministarstvo financija da, u odgovarajućem roku, glasa pozitivno o Prijedlogu Rezolucije o povećanju kapitala MIGA-e u 1998. godini te, nakon što Rezolucija stupi na snagu, poduzme sve potrebne radnje za ispunjenje financijskih obveza Republike Hrvatske koje time nastaju.
Propis NN 25/1999 • U Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2000. i 2001. godinu planirat će se potrebni iznosi za podmirenje obveza na temelju povećanja kapitala MIGA-e.
Propis NN 25/1999 • Zadužuje se Ministarstvo financija da, u ime i za račun Republike Hrvatske, izvrši navedene obveze u svezi povećanja kapitala iz točke I. ove Odluke.
Propis NN 25/1999 • Ovlašćuje se guverner Republike Hrvatske u MIGA-i mr. Nenad Porges, ministar gospodarstva, odnosno zamjenik guvernera Republike Hrvatske u MIGA-i mr. Josip Kulišić, pomoćnik ministra financija da, u odgovarajućem obliku, dostavi sve potrebne dokumente za upis povećanja kapitala iz točke I. ove Odluke.
Propis NN 25/1999 • Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u "Narodnim novinama".
Propis NN 25/1999 • Na temelju članka 16. Zakona o slobodnim zonama ("Narodne novine", broj 44/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 11. ožujka 1999. godine donijela
Propis NN 25/1999 • O DAVANJU SUGLASNOSTI LUČKOJ UPRAVI PULA ZA OSNIVANJE SLOBODNE ZONE LUKE PULA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 87/08, Broj 2/09, Broj 84/09, Broj 152/08, Broj 4/05, Broj 125/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled