PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-05-53-998 NN 53/1999

• - uvjet da prijava za natječaj mora sadržavati ugovor o redovnoj nabavi i prodaji dnevnog ili drugog tiska i duhanskih proizvoda zadnjih pet ili više godina potaknut je nastojanjem da u natječaju uspije poduzetnik koji ima kontinuitet u obavljanju predmet


Propis NN 53/1999

• - predmetni natječaj provela je Komisija za izbor najpovoljnije ponude, koja je 18. veljače 1999. provela javno otvaranje ponuda i usmeno nadmetanje, a svi su ponuditelji nakon završenog postupka potpisali zapisnik bez primjedbi.


Propis NN 53/1999

• Očitovanju je priložen i Zapisnik s održanog usmenog javnog nadmetanja, održanog 18. veljače 1999., kojem su, uz podnositelja zahtjeva, pristupili i poduzetnici Duhan d.d., sa sjedištem u Rijeci, S. Č. Vajnera 12, i Leonora d.o.o., sa sjedištem u Klani, Klana 20. Nakon otvaranja pismenih ponuda, Komisija za izbor najpovoljnije ponude utvrdila je da poduzetnik Španjulet nije priložio dokumentaciju iz koje bi bilo vidljivo da ima zaključene ugovore o redovnoj nabavi i prodaji tiska i duhanskih proizvoda u posljednjih pet ili više godina, te mu nije dopušteno sudjelovanje u daljnjem usmenom nadmetanju.


Propis NN 53/1999

• U daljnjem tijeku postupka, Agencija je sukladno članku 149. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, br. 53/91, dalje: ZUP) zakazala usmenu raspravu, koja je održana 7. travnja 1999. Tom prilikom predstavnici obiju stranaka u postupku ostali su pri svojim navodima i očitovanjima. U skladu s člankom 134. stavkom 5. ZUP-a, voditelj postupka predložio je nagodbu u pravcu poništavanja predmetnog natječaja i raspisivanja novog natječaja bez navedenog ograničavajućeg uvjeta, u kojem bi slučaju poduzetnik Španjulet odustao od zahtjeva. Nagodbu stranke nisu prihvatile.


Propis NN 53/1999
• Nakon utvrđenog činjeničnog stanja Agencija je utvrdila da akt izvršnog tijela lokalne samouprave, u konkretnom slučaju davanje u zakup zemljišta u vlasništvu Općine Viškovo, prema tumačenju Ministarstva uprave klasa 372-01/98-01/5 od 25. rujna 1998. go

Propis NN 53/1999
• Također, sukladno odredbi članka 2. stavka 2. ZZTN, isti se primjenjuje i na svaku pravnu i fizičku osobu koja na tržištu ostvari povremeni ili jednokratni promet robe i usluga.

Propis NN 53/1999 • Agencija je utvrdila da je mjerodavno tržište za zakup javnih površina u svrhu postavljanja kioska na području Općine Viškovo (članak 19. ZZTN). Općina Viškovo, kao vlasnik zemljišta u centru Viškova površine 15 m2, koje se nalazi na k.č. broj 3268 k.o. Viškovo, a koje je predmet rečenog natječaja od 27. siječnja 1999., ima vladajući položaj na mjerodavnom tržištu sukladno članku 15. stavku 2. ZZTN. Njezina tržišna snaga očitovala se kroz stvaranje prepreka drugim poduzetnicima da pristupe na to tržište, sukladno članku 18. točkom 6. ZZTN.
Propis NN 53/1999 • Natječajem za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska od 27. siječnja 1999., koji je objavljen 1. veljače 1999. u dnevnim novinama Novi list, Općina Viškovo je zlouporabila vladajući položaj i počinila povredu odredbe članka 20. točaka 8. i 9. ZZTN.
Propis NN 53/1999 • Povreda proizlazi iz alineje 6 obveznog sadržaja prijave za sudjelovanje u natječaju, kao dijela rečenog natječaja, kojom je uvjetovano da sudionik istog mora imati zaključene ugovore o redovnoj nabavi i prodaji tiska i duhanskih proizvoda u posljednjih pet ili više godina, što predstavlja nepremostivu prepreku da sudjeluju u natječaju, odnosno da pristupe tržištu za sve poduzetnike koji posluju manje od pet godina. Istodobno, postavljanjem tog uvjeta Općinskog poglavarstvo Općine Viškovo je neovlašteno i bez pravnog osnova utvrdilo uvjet za sudjelovanje u natječaju (kontinuitet u obavljanju poslova koji su predmet natječaja u minimalnom trajanju od pet godina) nepoznat hrvatskim propisima.
Propis NN 53/1999 • Dodajući kao obvezni uvjet za sudjelovanje u natječaju odredbu o zaključenim ugovorima o redovnoj nabavi i prodaji tiska i duhanskih proizvoda u posljednjih pet ili više godina, Općinsko poglavarstvo Općine Viškovo nije spriječilo u slobodnom tržišnom natjecanju samo poduzetnika Španjuleta, već i sve druge poduzetnike koji se zbog ovakvog ograničavajućeg uvjeta nisu niti odlučili nadmetati. Agencija na ovom mjestu ne isključuje mogućnost stvarne potrebe za uvjetovanjem obavljanja predmetne djelatnosti iskustvom i određenim vremenskim kontinuitetom u istoj, ali takav uvjet ne smije biti u tolikoj mjeri ograničavajući da iz tržišne utakmice isključi najveći broj poduzetnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1999 • Raspisivanje novog Natječaja za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska bez odredbe u kojoj se traži da prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati ugovor o redovnoj nabavi i prodaji duhanskih proizvoda, dnevnog ili drugog tiska zadnjih pet ili više godina, kako je to naređeno u točki II. izreke ovog rješenja, omogućit će puno veći odaziv poduzetnika i na taj način bolji i kvalitetniji odabir od strane Komisije za izbor najpovoljnije ponude Općine Viškovo.
Propis NN 53/1999 • Slijedom iznijetog, a sukladno članku 30. ZZTN i na temelju odluke Savjeta Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, donesene na 26. sjednici, održanoj 15. travnja 1999., predmetni Natječaj za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska od 27. siječnja 1999. proglašava se ništavnim temeljem članka 7. stavka 2. ZZTN, te se temeljem članka 35. ZZTN nalažu obustava zlouporabe vladajućeg položaja i mjere za otklanjanje nedostataka, kao što je i odlučeno u izreci ovog rješenja.
Propis NN 53/1999 • Nepostupanje po ovom rješenju imat će za posljedicu primjenu kaznenih odredbi iz članka 40. stavka 1. točke 4. i stavka 2. ZZTN, sukladno točki V. izreke ovog rješenja.
Propis NN 53/1999 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana primitka ovog rješenja.
Propis NN 53/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Mladen Žuvela, dopredsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Milan Vuković, odlučujući o ustavnoj tužbi I. K. iz J., zastupanog po punomoćniku D. K., odvjetniku iz O., na sjednici održanoj dana 5. svibnja 1999. godine, donio je
Propis NN 53/1999 • - presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-5457/1994 od 10. listopada 1996. godine i
Propis NN 53/1999 • - rješenje Hrvatskog fonda za privatizaciju, broj: 567-007/92-77/I od 25. srpnja 1994. godine.
Propis NN 53/1999 • II. Predmet se vraća Hrvatskom fondu za privatizaciju na ponovni postupak.
Propis NN 53/1999 • Podnositelj je podnio pravodobnu i dopuštenu ustavnu tužbu povodom presude Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-5457/94 od 10. listopada 1996. godine, kojom je odbijena njegova tužba podnijeta protiv rješenja Hrvatskog fonda za privatizaciju, broj: 567-007/92-77/I od 25. srpnja 1994. godine. Tim rješenjem obnovljen je po službenoj dužnosti postupak davanja suglasnosti na pretvorbu društvenog poduzeća »P.«, O., te je dopunjeno rješenje Agencije za restrukturiranje i razvoj, broj: 567-007/92-77 od 17. studenoga 1992. godine, na način da je povećana procijenjena vrijednost društvenog kapitala.
Propis NN 53/1999 • Podnositelj smatra kako je navedenim odlukama povrijeđena ustavna odredba članka 19. stavka 1. Ustava jer se, prema mišljenju podnositelja, ne može ni na koji način ispitati ni utvrditi osnovanost navoda u pogledu zemljišta i objekata, nepodmirenog potraživanja Slavonske banke, ni ostalih iznosa koji su ušli u temeljni kapital društva.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 31/06, Broj 4/07, Broj 36/02, Broj 119/01, Broj 119/09, Broj 29/94


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled