PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-04-42-954 NN 42/2009

• (18) Nakon poslane potvrde primatelju broja i CABP o prihvaćanju prijenosa broja iz stavka 17. članka 7. ovog pravilnika, davatelj broja u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži može naknadno, najkasnije 24 sata prije početka vremenskog okvira u kojem je odobren prijenos broja, odbiti prijenos broja u slučaju da davatelj broja utvrdi zlouporabe elektroničkih komunikacijskih usluga uslijed kojih korisniku bude ograničeno korištenje elektroničkih komunikacijskih usluga davatelja broja ili u slučaju da korisnik nije podmirio dugovanja po računima sukladno stavku 9. ovoga članka.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (19) Nakon završetka postupka pripreme mreže za prijenos broja iz stavka 16. članka 7. ovog pravilnika, davatelj broja i primatelj broja će provesti postupak prijenosa broja na dan i u vremenskom okviru određenom u Zahtjevu za prijenos broja, pri čemu će se zahtjevi rješavati prema redoslijedu zaprimanja zahtjeva.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (20) Pretplatnički odnos ili deaktivacija korisničkog zapisa između davatelja broja i korisnika kojem je uspješno prenesen broj u elektroničku komunikacijsku mrežu primatelja broja, smatrat će se raskinutim u trenutku završetka prijenosa broja.


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (21) Davatelj broja će nakon isključenja broja iz svoje elektroničke komunikacijske mreže o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.


Internet NN 42/2009
• (22) Primatelj broja će po uspješno provedenom postupku prijenosa broja, tj. po uključenju broja u svoju elektroničku komunikacijsku mrežu, o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.

Internet stranice NN 42/2009
• (23) Po primitku obavijesti iz prethodnog stavka, CABP prenesenih brojeva će bez odgode obavijestiti sve druge operatore na tržištu o prenesenom broju.

Internet stranice NN 42/2009 • (24) U slučaju da se zatraženi broj ne može prenijeti ili će doći do kašnjenja u prijenosu zatraženog broja, davatelj broja će o razlozima nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja (pozivajući se na postojeći Zahtjev za prijenos broja) detaljno obavijestiti pisanim ili elektroničkim putem primatelja broja, u roku od najviše tri radna dana od dana primitka zahtjeva, a u slučaju kašnjenja prijenosa broja, davatelj broja obavijestit će primatelja broja i o datumu nakon kojeg će biti moguće provesti postupak prijenosa broja. Sve do trenutka aktivacije usluge prijenosa broja, davatelj broja mora omogućiti korisniku korištenje elektroničkih komunikacijskih usluga koje su predmet prijenosa broja.
Internet stranice NN 42/2009 • (25) Davatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o odbijanju ili odgodi Zahtjeva za prijenos broja iz prethodnog stavka ovog pravilnika.
Internet stranice NN 42/2009 • (26) Po primitku obavijesti o kašnjenju iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika, primatelj broja će u dogovoru s korisnikom koji je podnio Zahtjev za prijenos broja, dogovoriti novi datum prijenosa broja koji će biti nakon datuma navedenog u stavku 24. članku 7. ovog pravilnika, te isti dostaviti davatelju broja. Primatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o prihvaćanju obavijesti o odgodi prijenosa broja i navodi novi datum prijenosa iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika.
Internet stranice NN 42/2009 • (27) Davatelj broja će pretplatniku ispostaviti račun za tekuće dugovanje za obavljene elektroničke komunikacijske usluge za mjesec u kojem je izvršen prijenos broja, odnosno izvršiti povrat (prijeboj) viška unaprijed uplaćenih sredstava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2009 • (28) Razlozi nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja mogu biti:
Informacije NN 42/2009 • a. pogrešno ispunjen Zahtjev za prijenos broja (npr. ako se zahtjev odnosi na nepostojeći broj u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja, ako je zahtjev podnesen od strane neovlaštene osobe, ako je primatelj broja ujedno i davatelj broja),
Poslovne stranice NN 42/2009 • b. kad Zahtjevu za prijenos broja nije priložena sva potrebna dokumentacija isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
Pregledi NN 42/2009 • c. kad u Zahtjevu za prijenos broja nije unesena ispravna adresa korisnika isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
Besplatno NN 42/2009 • d. postojanje neispunjenih ugovornih obveza korisnika prema davatelju broja u trenutku primitka Zahtjeva za prijenos broja (npr. postojanje nepodmirenih dugovanja iz članka 7. stavka 9. ovog pravilnika ili drugih ugovornih obveza korisnika iz pretplatničkog odnosa s davateljem broja),
Glasnik NN 42/2009 • e. kad postoji odredba o minimalnom trajanju ugovornog odnosa isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
Propis NN 42/2009 • f. ako se zatraženi broj već nalazi u postupku prijenosa odnosno u slučaju postojanja ranije predanog zahtjeva za prijenos istog broja,
Propis NN 42/2009 • g. ako je pretplatnički broj za koji se traži prijenos, privremeno ili trajno isključen iz elektroničke komunikacijske mreže davatelja broja,
Propis NN 42/2009 • h. ako je zahtijevani datum prijenosa broja kraći od roka propisanog u stavku 16. ili duži od 60 dana od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži odnosno duži od 21 dan od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži,
Propis NN 42/2009 • i. ako je pretplatnički broj ili brojevi za koji se traži prijenos jedan od brojeva u ISDN seriji ili jedan od brojeva u PBX BRA ISDN seriji i sl.,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 68/01, Broj 69/06, Broj 74/07, Broj 156/08, Broj 19/01, Broj 58/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled