PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2009 • j. ako se Zahtjev za prijenos broja ne odnosi na sve brojeve unutar usluge VPN grupe, ISDN serije ili sl.,
NN 42/2009 • k. za pre-paid: ako korisnik izgubi pravo na korištenje broja (SIM deaktiviran) ili korisnik nije ostvario prvi poziv (SIM neaktivan) ili ako se provjerom davatelja broja utvrdi da serijski broj SIM kartice ne odgovara PUK broju,
NN 42/2009 • m. slučaj postojanja tehničke nemogućnosti za realizaciju usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji, ukoliko primatelj broja istovremeno sa zahtjevom za uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji zatraži i prijenos broja,
NN 42/2009 • (29) U slučaju da dođe do kašnjenja iz stavka 28. članka 7. ovog pravilnika u prijenosu zatraženog broja, točan datum i vremenski okvir prijenosa broja sporazumno dogovaraju davatelj broja i primatelj broja.
NN 42/2009 • (30) Ako primatelj broja po zaprimanju obavijesti iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika ocijeni navedene razloge nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja neopravdanima, može uputiti pisani prigovor Agenciji u roku od 8 dana od dana zaprimanja pisane obavijesti. Agencija je obvezna riješiti pisani prigovor podnositelju prigovora u roku od 15 dana od dana zaprimanja navedenog prigovora. Ako Agencija utvrdi opravdanost prigovora primatelja broja, rješenjem će naložiti davatelju broja provedbu prijenosa zatraženog broja u za to primjerenom roku.
NN 42/2009 • (31) Korištenje i aktivaciju ostalih usluga korisnik dogovara s primateljem broja.
NN 42/2009 • (32) Neiskorišteni iznos na pre-paid računu korisnika davatelja broja se ne može prenositi i koristiti za plaćanje usluga primatelja broja.
NN 42/2009 • (33) Nakon što je preneseni broj stavio izvan uporabe, primatelj broja je dužan vratiti broj operatoru korisniku broja. Postupak vraćanja brojeva će se provoditi putem CABP kako bi se osiguralo ažuriranje LBPB svih ostalih operatora.
NN 42/2009 • (34) Tehnička nemogućnost rada CABP smatrat će se razlogom nemogućnosti provođenja postupka prijenosa broja i razlogom za obustavu zaprimanja Zahtjeva za prijenos broja. Agencija će operatore o tehničkoj nemogućnosti rada CABP obavijestiti elektronskom poštom na unaprijed definirane odgovorne osobe operatora za prijenos broja.
NN 42/2009 • (35) Operator primatelj i operator davatelj broja dužni su osigurati pravovremene informacije vezane uz postupak prijenosa broja krajnjim korisnicima, operatorima i davateljima usluga (npr. o gubitku usluga koje koristi u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja nakon prijenosa broja u elektroničku komunikacijsku mrežu primatelja broja, informacije o svim brojevima u ISDN seriji koji se odnose na isti telefonski priključak u svrhu unošenja potpunih i točnih informacija u Zahtjevu za prijenos broja, i dr.), te odgovarajuće informacije objaviti na službenim internetskim stranicama operatora. Operatori su dužni objaviti odgovarajuće informacije vezane uz postupak prijenosa broja na svojim službenim internetskim stranicama u trenutku početka komercijalnog rada u pokretnoj i nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 42/2009 • (36) Ukoliko je broj prenesen greškom operator primatelj ima pravo koristiti funkcionalnosti CABP kako bi isti vratio davatelju broja.
NN 42/2009 • (37) Davatelj broja dužan je na zahtjev primatelja broja, u elektroničkom obliku, dostavljati primatelju broja specificirano dnevno izvješće o obrađenim zahtjevima za aktivacijom usluge prijenosa broja.
NN 42/2009 • Postupci izvješćivanja korisnika usluga o podacima vezanim uz prenesene brojeve
NN 42/2009 • (1) Operator nepokretne elektroničke komunikacijske mreže nije obvezan prije uspostave poziva prema prenesenom broju obavijestiti pozivatelja o elektroničkoj komunikacijskoj mreži u koju je prenesen broj prema kojem se uspostavlja poziv.
NN 42/2009 • (2) Operator pokretne elektroničke komunikacijske mreže je obvezan na zahtjev korisnika, prije uspostave poziva prema prenesenom broju, pozivatelju prenesenog broja dati obavijesti o elektroničkoj komunikacijskoj mreži u koju je prenesen broj prema kojem se uspostavlja poziv. Ta obavijest u obliku glasovne poruke mora sadržavati sljedeći tekst: „Pričekajte molim, broj je prenesen u x mrežu« (x-mreža u koju je prenesen broj prema kojom se uspostavlja poziv). Operator može na zahtjev korisnika pozivatelja isključiti ovu uslugu davanja obavijesti. Usluga uključivanja i isključivanja obavijesti je besplatna.
NN 42/2009 • (3) U svrhu javnog informiranja korisnika, operator je dužan putem vlastitog web portala ili nekim drugim načinom javnog objavljivanja, informirati svoje korisnike o brojevima koji su preneseni u drugu mrežu.
NN 42/2009 • (1) Operatori moraju urediti međusobne odnose i način razmjene podataka o prenesenim brojevima na prikladan način, na temelju ugovora o međusobnom povezivanju.
NN 42/2009 • (2) Nakon provedenog prijenosa broja, isti pretplatnik ne može ponovno zatražiti prijenos broja u razdoblju kraćem od tri mjeseca od dana prijenosa broja, osim ako ugovorom o zasnivanju pretplatničkog odnosa nije utvrđeno drukčije.
NN 42/2009 • (3) Dodatne usluge, koje je pretplatnik imao vezane uz svoj broj u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja, ne prenose se automatski, već ih pretplatnik može ponovno ugovoriti s primateljem broja, u skladu s njegovom ponudom usluga i njegovim općim uvjetima poslovanja.
NN 42/2009 • (4) Svaki operator koji sudjeluje u postupku prijenosa broja mora Agenciji prijaviti kontakt podatke o svojim odgovornim osobama za prijenos broja, i svaku promjenu tih podataka. Agencija prikupljene podatke dostavlja elektronskim putem svim operatorima radi omogućavanja njihove komunikacije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 50/01, Broj 35/07,
Broj 47/92, Broj 113/08,
Broj 79/02, Broj 34/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE