PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-04-39-1332 NN 39/2008

• 3. Nadležna tijela država članica će ukinuti sve obveze svojstvene konceptu javne usluge, definirane ovom Uredbom, koje se odnose na prijevoz željeznicom, cestom i unutarnjim plovnim putovima.


Stranica 2008-04-39-1332 NN 39/2008

• 4. Kako bi se osigurale odgovarajuće usluge prijevoza koje naročito uzimaju u obzir društvene faktore i zaštitu okoliša, kao i prostornog planiranja grada i sela, odnosno s ciljem ponude posebnih cijena određenim kategorijama putnika, nadležna tijela država članica mogu zaključiti ugovore o javnim uslugama s prijevoznicima. Uvjeti i detalji djelovanja takvih ugovora utvrđeni su u odjeljku V.


Stranica 2008-04-39-1332 NN 39/2008

• 5. Međutim, nadležna tijela država članica mogu zadržavati ili nametati obveze javnih usluga iz članka 2. za usluge gradskog, prigradskog i regionalnog prijevoza putnika. Uvjeti i detalji djelovanja, uključujući metode naknade, utvrđeni su u odjeljcima II, III i IV.


Stranica 2008-04-39-1332 NN 39/2008

• 6. Nadalje, nadležna tijela država članica mogu odlučiti ne primjenjivati stavke 3. i 4., u pogledu prijevoza putnika, na cijene i uvjete prijevoza koji se određuju u interesu jedne ili više određenih skupina osoba.


Internet NN 39/2008
• Članak 6. stavak 2. Uredbe br. 1191/69 glasi: Odluke o zadržavanju obveze javnih usluga ili njezinog dijela, odnosno o njezinom okončanju na kraju određenog razdoblja, predviđaju naknadu koja se dodjeljuje u odnosu na financijsko opterećenje koje iz toga proizlazi; iznos takve naknade određuje se u skladu s općim postupcima utvrđenima u člancima 10. do 13.

Internet stranice NN 39/2008
• Članak 9. stavak 1. te uredbe predviđa sljedeće: Iznos naknade u odnosu na financijsko opterećenje proizašlo za poduzetnika zbog primjene cijena i uvjeta prijevoza na prijevoz putnika, koji se određuju u interesu jedne ili više određenih kategorija osoba, utvrđuje se u skladu sa općim postupcima utvrđenima u člancima 11. do 13.

Internet stranice NN 39/2008 • Uredba koja određuje područje primjene Uredbe (EEZ-a) br. 1191/69 kako je izmijenjena i dopunjena Uredbom (EEZ-a) br. 1893/91 u cestovnom prijevozu putnika (Verordnung zur Festlegung des Anwendungsbereiches der Verordnung (EWG) Nr. 1191/69 in der Fassung der Verordnung (EWG) Nr. 1893/91 im Straßenpersonenverkehr) Saveznog ministra prometa od 31. srpnja 1992. (BGBl. 1992 I, str. 1442.), u inačici izmijenjenoj i dopunjenoj 29. studenoga 1994. (BGBl. 1994 I, str. 3630.), do 31. prosinca 1995. općenito isključuje primjenu Uredbe br. 1191/69 na poduzetnike čija je aktivnost isključivo ograničena na obavljanje gradskih, prigradskih ili regionalnih usluga.
Internet stranice NN 39/2008 • Odredbe članka 2. stavka 1. u vezi s člankom 1. stavkom 1. Zakona o putničkom prijevozu (Personenbeförderungsgesetza, PBefG) uređuju da prijevoz putnika cestovnim vozilima prema voznom redu u Njemačkoj podliježe dodjeli licence. Ta licenca od prijevoznika zahtijeva da zaračunava samo cijene koje je odobrilo tijelo izdavatelj licence, da se pridržava odobrenog reda vožnje i poštuje svoje zakonske obveze u odnosu na obavljanje usluge i prijevoz.
Internet stranice NN 39/2008 • Do 31. prosinca 1995. uvjeti za dodjelu licence za usluge prijevoza autobusom prema voznom redu bili su određeni samo člankom 13. PBefG-a. Ta odredba nameće uvjete, inter alia, u odnosu na financijsku solventnost i pouzdanost prijevoznog poduzeća te navodi da se prijava za licencu treba odbiti ako bi predmetna usluga utjecala na javni interes u prijevozu. Ako više poduzetnika želi pružati iste prijevozne usluge, nadležna tijela moraju, prema članku 13. stavku 3., posvetiti dužnu pozornost okolnosti da je tijekom mnogo godina te usluge uredno pružao jedan od tih poduzetnika.
Internet stranice NN 39/2008 • Člankom 6. stavkom 116. Zakon o reorganizaciji željeznica (Eisenbahnneuordnungsgesetz) od 27. prosinca 1993. (BGBl. 1993 I, str. 2378.) njemačko zakonodavstvo uvelo je, s primjenom od
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 39/2008 • 1. siječnja 1996., razlikovanje između prijevoza koji se obavlja na komercijalnoj osnovi i prijevoza koji se obavlja u javnom interesu, u svrhu dodjele licenci za usluge gradskog, prigradskog i regionalnog javnog prijevoza prema voznom redu.
Informacije NN 39/2008 • Prva rečenica članka 8. stavka 4. PBefG-a utvrđuje načelo da usluge gradskog, prigradskog i regionalnog javnog prijevoza moraju biti pružane na komercijalnoj osnovi.
Poslovne stranice NN 39/2008 • Druga rečenica tog stavka određuje komercijalno pružane prijevozne usluge kao one čiji se troškovi pokrivaju redovnim primicima, prihodom prema zakonskim pravilima o naknadi i povratima u vezi s cijenama i voznim redovima, kao i ostalim prihodima poduzetnika definiranima trgovačkim pravom. Uvjeti dodjele licenci za komercijalno pružane usluge određeni su u članku 13. PBefG-a, kao što je navedeno gore u stavku 13.
Pregledi NN 39/2008 • Treća rečenica članka 8. stavka 4. PBefG-a predviđa da je potrebno pozivati se na Uredbu br. 1191/69, inačicu koja je trenutno na snazi, ako odgovarajuća prijevozna usluga ne može biti pružana komercijalno. Uvjeti dodjele licenci za prijevozne usluge koje se pružaju u javnom interesu prema toj uredbi određeni su u članku 13a PBefG-a.
Besplatno NN 39/2008 • Prema toj odredbi, licenca mora biti dodijeljena ako je to nužno za provedbu prijevozne usluge temeljem akta nadležnih tijela odnosno ugovora u smislu Uredbe br. 1191/69 te predstavlja rješenje koje izaziva najmanje troškova za zajednicu.
Glasnik NN 39/2008 • Glavni postupci odnose se na dodjelu licenci Regionalne vlade Altmark Transu za usluge prijevoza autobusom prema voznom redu u Okrugu Stendal.
Propis NN 39/2008 • Licence su izvorno bile dodijeljene Altmark Transu za razdoblje od 25. rujna 1990. do 19. rujna 1994. Odlukom od 27. listopada 1994. dodijeljene su mu nove licence do 31. listopada 1996.
Propis NN 39/2008 • Prema navodima iz naloga za obraćanje Sudu, Regionalna vlada je istodobno odbila prijave Nahverkehrsgesellschafta za licence za obavljanje tih usluga. Kao razloge svoje odluke Regionalna vlada je navela da je Altmark Trans zadovoljio uvjete za dodjelu licence u točkama 1. i 2. članka 13. stavka 1. PBefG-a. Kao dugogodišnji pružatelj Altmark Trans je uživao zaštitu stečenog statusa prema članku 13. stavku 3. Ta zaštita znači da obavljanje usluge prijevoza prema voznom redu postojećeg pružatelja usluge može predstavljati bolju ponudu prijevoza od ponude novog kandidata. Takve nove ponude zapravo nije bilo. S manjkom od 0,58 DEM po kilometru voznog reda, Altmark Trans je od javnih tijela zahtijevao najniže dodatno financiranje.
Propis NN 39/2008 • Slijedom žalbe Altmark Transa Regionalna vlada je odlukom od 30. srpnja 1996. produljila licence do 31. listopada 2002.
Propis NN 39/2008 • 27. listopada 1994. navodeći da Altmark Trans nije zadovoljio zahtjeve članka 13. PBefG-a. To nije bio gospodarski održivi poduzetnik s obzirom da nije mogao preživjeti bez javnih subvencija. Licence koje su mu dodijeljene su, prema tome, nezakonite. Također nije bilo točno da je Altmark Trans trebao najnižu subvenciju. Odlukom od 29. lipnja 1995. Regionalna vlada je odbila žalbu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 54/94, Broj 136/03, Broj 116/03, Broj 101/07, Broj 78/06, Broj 114/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled