PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-02-21-461 NN 21/2009

• 5.2.2. Odsjek za razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi.


Stranica 2009-02-21-461 NN 21/2009

• 5.2.1. Odsjek za upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi


Stranica 2009-02-21-461 NN 21/2009

• Odsjek za upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na izradu strateških dokumenata, nadzor, praćenje stanja te predlaganje mjera i planova za unapređenje upravljanja ljudskim potencijalima u državnoj službi; savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za upravljanje ljudskim potencijalima u državnim tijelima u vezi s primjenom sustava planiranja, zapošljavanja, ocjenjivanja rada i učinkovitosti državnih službenika, napredovanja, analize i izrade opisa poslova radnih mjesta; pripremu prijedloga planova (kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi; sudjelovanje u postupku odabira kandidata za državnu službu; vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika; obavljanje poslova upravljanja ljudskim potencijalima za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi.


Stranica 2009-02-21-461 NN 21/2009

• 5.2.2. Odsjek za razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi


Internet NN 21/2009
• Odsjek za razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi; izradu strateških dokumenata, nadzor, praćenje stanja te predlaganje mjera i planova za unapređenje razvoja ljudskih potencijala; savjetovanje, pružanje pomoći i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj ljudskih potencijala u državnim tijelima u vezi s uvođenjem u rad novoprimljenih službenika (vježbenika i osoba s radnim iskustvom), razvojem kompetencija, te procjenom i analizom potreba za izobrazbom i razvojem programa izobrazbe; provedbu detaljnih analiza i procjena potreba za izobrazbom u državnoj službi; odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje; obavljanje poslova razvoja ljudskih potencijala za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi.

Internet stranice NN 21/2009
• 6. Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika

Internet stranice NN 21/2009 • Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika je sektor koji obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe; osmišljavanje i izradu modula izobrazbe; planiranje i organizaciju provedbe te provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); suradnju s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu; provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, vođenje baze podataka o programima izobrazbe i polaznicima; kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu; organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; provedbu seminara za polaganje državnih stručnih ispita; vođenje evidencije o položenim državnim ispitima u državnoj službi; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu, publikacija za polaganje državnoga stručnog ispita i ostalih publikacija iz djelokruga Sektora; obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju, te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Internet stranice NN 21/2009 • U Centru za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika ustrojavaju se:
Internet stranice NN 21/2009 • Odjel za razvoj programa izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe na osnovi prepoznatih potreba za izobrazbom; osmišljavanje i izradu konkretnih modula izobrazbe koji zadovoljavaju prepoznate potrebe za izobrazbom; planiranje i organizaciju provedbe; pomoć u planiranju, organiziranju i provedbi specifične izobrazbe drugim državnim tijelima, jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima (npr. pronalaženje odgovarajućih predavača ili sudjelovanje u izradi tečajeva i pomoć u izvedbi izobrazbe) te sudjelovanje u provedbi te izobrazbe (npr. pomoć u nastavi, izvedba modula); provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, obavljanje postupka izbora službenika koji će pohađati program izobrazbe za dobivanje statusa trenera u Centru odnosno drugim državnim tijelima, osmišljavanje, organiziranje i provođenje programa izobrazbe službenika koji se pripremaju za trenere državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u Centru odnosno drugim državnim tijelima, održavanje kontakta s predavačima (iz državne službe ili izvan nje) osiguravajući i olakšavajući njihovo sudjelovanje u programima izobrazbe, pregovaranje s njima radi provođenja programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj programa izobrazbe.
Internet stranice NN 21/2009 • Odjel za organizaciju provedbe izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe u Centru; provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); informiranje svih državnih tijela o raspoloživim programima izobrazbe kao i uvjetima za njihovo pohađanje; suradnju i koordinaciju aktivnosti izobrazbe s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; vođenje baze podataka o svim programima izobrazbe koje provodi ili organizira Centar (čiji su sastavni dio i podaci o predavačima i polaznicima); kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu te obavlja i druge poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 21/2009 • Odjel za državni stručni ispit obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, provodi pripremne seminare za polaganje državnih stručnih ispita, surađuje s drugim tijelima državne uprave i tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u svezi planiranja provedbe državnih stručnih ispita, obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju, vodi evidenciju o položenim državnim ispitima u državnoj službi, izdaje stručne publikacije za polaganje državnoga stručnog ispita te ostale publikacije iz djelokruga Odjela.
Informacije NN 21/2009 • Sektor za državnu upravu i Europsku uniju obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave; unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave; izborni sustav na državnoj razini; financiranje političkih stranaka; Izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave, financiranje političkih stranaka i izborni sustav na državnoj razini, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o načinu njihove provedbe; izradu nacrta prijedloga Zakona koji se odnosi na zaštitu osobnih podataka u suradnji s Agencijom za zaštitu osobnih podataka; provođenje upravnog nadzora u području sustava i ustrojstva državne uprave; izradu prijedloga strateških dokumenata i nacionalnih programa pridruživanja koji se odnose na reformu državne uprave; praćenje provedbe mjera u reformi državne uprave i ispunjavanju političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji u okviru djelokruga Ureda; izradu izvješća i stručnih materijala o napretku u reformi državne uprave; koordinira planiranje korištenja sredstava strane pomoći te koordinira pripremu projektnih dokumentacija za projekte koji se financiraju iz fondova Europske unije i drugih izvora strane pomoći; obavlja poslove prevođenja za Ured, poslove tajništva za Nacionalno vijeće za modernizaciju državne uprave, te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Poslovne stranice NN 21/2009 • U Sektoru za državnu upravu i Europsku uniju ustrojavaju se:
Pregledi NN 21/2009 • 7.2. Odjel za modernizaciju državne uprave i Europsku uniju.
Besplatno NN 21/2009 • Odjel za sustav i ustrojstvo državne uprave obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave; izborni sustav na državnoj razini; financiranje političkih stranaka, nezavisnih lista i kandidata; zajednička načela za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave, racionalnost i svrhovitost unutarnjeg ustrojstva, pružanje stručne pomoći središnjim tijelima državne uprave pri izradi prijedloge propisa kojima se uređuje njihovo unutarnje ustrojstvo, te davanje mišljenja na iste; izradu prijedloga propisa o unutarnjem ustrojstvu Ureda i ureda državne uprave u županijama; praćenje stanja i predlaganje mjera za unaprjeđenje sustava i ustrojstva državne uprave, financiranja političkih stranaka i izbornog sustava u djelokrugu Odjela; Izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave, financiranje političkih stranaka i izborni sustav u djelokrugu Odjela, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o načinu njihove provedbe; izradu nacrta prijedloga Zakona koji se odnosi na zaštitu osobnih podataka u suradnji s Agencijom za zaštitu osobnih podataka; provođenje upravnog nadzora u području sustava i ustrojstva državne uprave; prati i predlaže usklađivanje propisa iz djelokruga Odjela sa standardima i praksom Europske unije te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Glasnik NN 21/2009 • Odjel za modernizaciju državne uprave i Europsku uniju koordinira i obavlja poslove u svezi s procesom pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj uniji na području reforme državne uprave; u suradnji s drugih ustrojstvenim jedinicama Ureda izrađuje prijedloge strateških dokumenata o reformi državne uprave u okviru djelokruga Ureda, te nacionalnih programa pridruživanja u dijelu koji se odnose na reformu državne uprave; prati međunarodna izvješća o napretku u odnosu na pitanja iz djelokruga Ureda te predlaže planiranje provedbe potrebnih mjera; provodi, koordinira i prati provedbu mjera u reformi državne uprave i ispunjavanju političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji u okviru djelokruga Ureda; izrađuje izvješća o napretku u ispunjavanju političkih kriterija u okviru djelokruga Ureda; priprema izvješća i stručne materijale o napretku u reformi državne uprave za potrebe Vlade Republike Hrvatske, drugih središnjih tijela državne uprave, te u suradnji s Ministarstvom vanjskih poslova i europskih integracija za Europsku komisiju, Odbor za stabilizaciju i pridruživanje, Vijeće za stabilizaciju i pridruživanje i druga tijela; surađuje sa Delegacijom Europske Komisije u području reforme državne uprave; koordinira planiranje korištenja sredstava strane pomoći te koordinira pripremu projektnih dokumentacija za projekte koji se financiraju iz fondova Europske unije i drugih izvora strane pomoći, prati provedbu programa i projekata strane pomoći i u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama ureda izrađuje potrebna izvješća o njihovoj provedbi, vodi evidenciju o programima strane pomoći; obavlja poslove prevođenja za Ured, poslove tajništva za Nacionalno vijeće za vrednovanje modernizacije državne uprave, te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Propis NN 21/2009 • Sektor za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo lokalne i područne (regionalne) samouprave; izborni sustav na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; područni ustroj na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; provedbu referenduma i drugih oblika osobnog izjašnjavanja građana na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; decentralizaciju; upravni nadzor nad radom i aktima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; izradu analiza, izvješća, evidencija i prijedloga strategija; izradu podnesaka u predmetima koji se vode pred Upravnim i Ustavnim sudom Republike Hrvatske; izradu stručnih mišljenja i odgovora za primjenu zakona i drugih propisa; ostvarivanje suradnje s međunarodnim organizacijama, integracijama i institucijama iz oblasti lokalne i područne (regionalne) samouprave i sudjelovanje u radu njihovih tijela; izradu nacrta prijedloga zakona u okviru djelokrug Sektora, kao i izradu nacrta prijedloga zakona o potvrđivanju dvostranih i mnogostranih međunarodnih ugovora, izradu nacrta prijedloga zakona za primjenu direktiva Europske unije iz područje lokalne i područne (regionalne) samouprave; organizaciju i pripremu stručne dokumentacije za međunarodne skupove i konferencije iz djelokruga Sektora; nadzor nad sporazumima o prekograničnoj suradnji jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave Republike Hrvatske i drugih zemalja i vođenje zbirke tih sporazuma; suradnju s udrugama lokalnih i područnih (regionalnih) jedinica te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Propis NN 21/2009 • U Sektoru za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu ustrojavaju se:
Propis NN 21/2009 • 8.1. Odjel za razvoj i nadzor lokalne i područne (regionalne) samouprave,
Propis NN 21/2009 • 8.2. Odjel za suradnju s međunarodnim organizacijama i integracijama i prekograničnu suradnju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 14/02, Broj 121/04, Broj 30/05, Broj 88/03, Broj 38/08, Broj 2/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled