PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-01-11-185 NN 11/2005

• Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja procijenit će je li mogući učinak raskida konkretnog ugovora o distribuciji, samostalno ili kumulativno s raskidom istovrsnih ugovora koje je Distri-press d.o.o. sklopio s drugim poduzetnicima koji djeluju na istom mjerodavnom tržištu, takav da postoje uvjeti za pokretanje postupka za ukidanje ili izmjenu ovoga rješenja u dijelu koji se odnosi na tu mjeru, u smislu članka 27. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• 4. Zabranjuje se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da jednostrano raskida ugovore s nakladnicima tiska u svim slučajevima kad je raskid ugovora inicirao Distri-press d.o.o., a druga se ugovorna strana takvom raskidu protivi.


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• Iznimno, raskid ugovora moguć je isključivo iz osobito važnih razloga ili zbog bitno promijenjenih gospodarskih okolnosti pod kojima je konkretan ugovor sklopljen ili ako zbog bitne promjene gospodarskih prilika postoji potreba za promjenom općih uvjeta za distribuciju tiska i temeljem toga za raskidom svih ugovora koji se odnose na distribuciju tiskovina određene skupine ili svih ugovora o distribuciji sa svim nakladnicima.


Internet NN 11/2005
• Obavijest o namjeri raskida rečenih ugovora o distribuciji poduzetnik Distri-press d.o.o. mora dostaviti Agenciji u pisanom obliku, uz opširno obrazloženje svih gospodarskih, pravnih, činjeničnih i drugih okolnosti koje su razlog za raskid ugovora, i to najkasnije mjesec dana prije namjeravanog raskida.

Internet stranice NN 11/2005
• Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja procijenit će je li mogući učinak raskida konkretnog ugovora o distribuciji, samostalno ili kumulativno s raskidom istovrsnih ugovora koje je Distri-press d.o.o. sklopio s drugim nakladnicima tiska takav da postoje uvjeti za pokretanje postupka za ukidanje ili izmjenu ovoga rješenja u dijelu koji se odnosi na ovu mjeru, u smislu članka 27. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.

Internet stranice NN 11/2005 • Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.
Internet stranice NN 11/2005 • 5. Obvezuje se poduzetnik Distri-press d.o.o. da sve tiskovine iste skupine (odnosno dinamike izlaženja) distribuira odnosno prodaje pod jednakim uvjetima sukladno općim uvjetima za distribuciju tiska, bez obzira o kojem je nakladniku riječ.
Internet stranice NN 11/2005 • Zabranjuje se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da s poduzetnicima koji su njegovi članovi sklapa ugovore o distribuciji ili prodaji proizvoda koje ti udjelničari proizvode ili prodaju, pod uvjetima koji su povoljniji od onih pod kojima Distri-press d.o.o. sukladno općim uvjetima za distribuciju tiska sklapa ugovore o distribuciji ili prodaji istovrsne robe, tj. tiskovina iste skupine s poduzetnicima koji nisu njihovi članovi. Takve ugovore koji sadrže povoljnije uvjete Distri-press ne smije sklapati niti s povezanim društvima svojih članova.
Internet stranice NN 11/2005 • Nalaže se poduzetniku Distri-pressu d.o.o. da Agenciju za zaštitu tržišnog natjecanja obavještava o svakoj promjeni Općih uvjeta za distribuciju tiska. Ta obveza poduzetnika Distri-pressa d.o.o. prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 11/2005 • III. Zabranjuje se provedba koncentracije dok sudionici koncentracije ne izvrše mjere odnosno ne ispune uvjete iz točke II. stavka 1. i stavka 2. izreke ovoga rješenja.
Informacije NN 11/2005 • IV. Poduzetnik Distri-press d.o.o. kao podnositelj prijave obveznik je plaćanja upravne pristojbe u iznosu od 255.000,00 kuna.
Poslovne stranice NN 11/2005 • Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Agencija) zaprimila je podnesak poduzetnika Distri-pressa d.o.o., zastupanog po odvjetniku N. P., iz Zagreba. Podnesak je zaprimljen 22. ožujka 2004.
Pregledi NN 11/2005 • U podnesku je zatraženo stručno mišljenje Agencije o tome smatra li se prodaja i ustupanje udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Distri-press d.o.o. poduzetnicima Veltradeu d.o.o. i Adris Grupi d.d., koncentracijom poduzetnika u smislu 19. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: ZZTN).
Besplatno NN 11/2005 • Podnesak sadrži i alternativni zahtjev. Taj se zahtjev, u bitnome, sastoji u tome da podnesak treba smatrati prijavom namjere, ako Agencija ocijeni da je riječ o koncentraciji poduzetnika koja podliježe obvezi podnošenja prijave Agenciji u smislu članka 22. ZZTN.
Glasnik NN 11/2005 • Podnesak Distri-pressa d.o.o. (u daljnjem tekstu: Distri-press) nije sadržavao sve elemente koji bi Agenciji omogućavali da odmah nedvojbeno utvrdi je li riječ o koncentraciji poduzetnika u smislu odredaba članka 19. ZZTN. Isto tako, podnesak nije sadržavao sve obvezne sastojke utvrđene člankom 7. Pravilnika o načinu vođenja Upisnika o koncentracijama (»Narodne novine«, broj: 30/97; dalje: Pravilnik o koncentracijama), koji je u to vrijeme bio na snazi. Stoga se taj podnesak, bez obzira na u njemu izražen prijedlog Distri-pressa, nikako nije mogao smatrati prijavom koncentracije.
Propis NN 11/2005 • Slijedom toga, Agencija je zatražila da Distri-press podnesak dopuni svim onim elementima koji prema odredbama ZZTN i podzakonskih akata čine obvezne sastojke prijave. Tako dopunjeni podnesak dostavljen je Agenciji 30. travnja 2004. Međutim, budući da su i nadalje nedostajali temeljni godišnji financijski izvještaji za 2003. godinu (račun dobiti i gubitka, bilanca) za druge poduzetnike koji su sudjelovali u prodaji i prijenosu udjela Distri-pressa (Europapress holding d.o.o. i Adris Grupa d.d.), Agencija je ponovno, 27. svibnja 2004., zatražila dopunu.
Propis NN 11/2005 • Posljednja dopuna zaprimljena je 21. lipnja 2004., te se taj dan smatra danom podnošenja potpune prijave koncentracije. O tome je Agencija podnositelju prijave izdala pisanu potvrdu, klasa: UP/I 030-02/04-01/17, urbroj: 580-02-04-12-6, od 12. srpnja 2004. (S obzirom da je prijava u nekoliko navrata bila dopunjavana, podnositelj prijave je, 5. srpnja 2004., radi lakšeg snalaženja, Agenciji dostavio pročišćeni tekst prijave.). Tek takva prijava, uz izvršene dopune, omogućila je Agenciji da započne s postupkom ocjene Koncentracije.
Propis NN 11/2005 • Nakon toga, 2. studenoga 2004., Agencija je putem elektronske pošte zaprimila podnesak podnositelja prijave kojim je dostavljena izjava koji podaci dostavljeni u prijavi ili uz prijavu imaju značaj službene odnosno poslovne tajne. Nadalje, podnositelj prijave je dopisom zaprimljenim 9. prosinca 2004., Agenciji dostavio dodatne podatke koji se imaju smatrati službenom ili poslovnom tajnom, čime je konačno udovoljio obvezi iz članka 51. stavak 2. točka 2. i točka 3. ZZTN.
Propis NN 11/2005 • Konkretni postupak ocjene dopuštenosti koncentracije poduzetnika sadrži određene specifičnosti. Te specifičnosti proizlaze iz činjenice da je od trenutka kad je prijavitelj koncentracije Agenciji dostavio prvi podnesak u kojem je opisana namjeravana transakcija vezana uz prijenos i prodaju udjela u poduzetniku Distri-pressu (u daljnjem tekstu: Koncentracija Distri-press), pa do dana koji se smatra danom podnošenja prijave namjere koncentracije došlo do stupanja na snagu novih i prestanka važenja do tada važećih podzakonskih akata kojima je uređena materija ocjene koncentracija i s njim pojmovno povezana materija utvrđivanja mjerodavnog tržišta.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 49/05, Broj 17/90, Broj 66/08, Broj 119/08, Broj 141/09, Broj 98/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled