PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-20-509 NN 20/2006

• c) zabrana uznemiravanja ili uhođenja osobe izložene nasilju,


Stranica 2006-02-20-509 NN 20/2006

• d) udaljenje iz stana, kuće ili nekog drugog stambenog prostora,


Stranica 2006-02-20-509 NN 20/2006

• g) oduzimanje predmeta koji je namijenjen ili uporabljen u počinjenju prekršaja.


Stranica 2006-02-20-509 NN 20/2006

• 11.4. Prekršajni postupak pokreće se podnošenjem zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka (članak 170. Zakona o prekršajima), a završava u prvom stupnju izricanjem rješenja o prekršaju (članak 194. Zakona o prekršajima). Rješenjem kojim se okrivljenik proglašava krivim izriče se, između ostalog, kazna ili druga mjera na koju se osuđuje; izreka tog rješenja sadrži dakle i odluku o zaštitnoj mjeri (članci 197. i 198. Zakona o prekršajima). Osporenom odredbom omogućeno je izricanje određene zaštitne mjere i prije nego je prekršajni postupak započeo.


Internet NN 20/2006
• Uvažavajući činjenicu da se izricanjem zaštitne mjere samostalno i bez izricanja kazne odnosno druge prekršajne sankcije u određenoj mjeri ograničavaju prava okrivljenika, zakonodavac je propisao da se takvo rješenje može donijeti samo zbog otklanjanja izravne životne ugroženosti osoba izloženih nasilju i drugih članova obitelji. Uz to, da bi ostalo na snazi takvo rješenje, zakonodavac je propisao uvjet da se u roku od tri dana, od dana donošenja rješenja o zaštitnoj mjeri, mora podnijeti zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka, u suprotnom, sud će to rješenje staviti izvan snage.

Internet stranice NN 20/2006
• Imajući u vidu svrhu zaštitnih mjera, osporenom odredbom propisani razlog zbog kojeg sud može određene zaštitne mjere izreći samostalno i bez izricanja kazne, odnosno druge prekršajne sankcije, kao i postupak u kojem sud takvo rješenje može donijeti, Ustavni sud ocjenjuje da je izricanje zaštitne mjere prije pokretanja prekršajnog postupka kako je to propisano osporenom odredbom usmjereno na legitimni cilj i razmjerno naravi potrebe za ograničenjem prava okrivljenika.

Internet stranice NN 20/2006 • Sukladno navedenome, Ustavni sud utvrđuje da nisu osnovani navodi predlagatelja o nesuglasnosti članka 17. Zakona o zaštiti od nasilja u obitelji s člankom 16. stavkom 2. Ustava.
Internet stranice NN 20/2006 • 12. Slijedom iznijetog, na temelju članka 43. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), riješeno je kao u izreci.
Internet stranice NN 20/2006 • 13. Rješenje o objavi iz točke II. izreke temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Internet stranice NN 20/2006 • Na temelju članka 27. stavaka 4. i 5. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, dalje u tekstu: Ustavni zakon) i članaka 50. i 51. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 181/03) prilažem sljedeće
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 20/2006 • Ne slažem se s izrekom i obrazloženjem Odluke, broj: U-I-2744/2003 od 8. veljače 2006. godine (u daljnjem tekstu: Odluka). Smatram da je Zakon o zaštiti od nasilja u obitelji (u daljnjem tekstu: Zakon) organski zakon te da je stoga prijedlog trebalo usvojiti, Zakon ukinuti uz odgodu stupanja odluke o ukidanju na snagu kroz razdoblje od najmanje tri mjeseca, a tijekom kojeg razdoblja bi Hrvatski sabor mogao otkloniti propust, koji je po mojem mišljenju, učinjen pri donošenju toga Zakona.
Informacije NN 20/2006 • U najvećem dijelu Zakona uređuju se zaštitne mjere koje se u prekršajnom postupku mogu izreći osobama protiv kojih se vodi prekršajni postupak zbog prekršaja zbog nasilja u obitelji. Pod zakonom određenim pretpostavkama te se zaštitne mjere u određenim mogu izreći i prije pokretanja prekršajnog postupka. Jednako tako, neke od tih zaštitnih mjera mogu se izreći samostalno i bez izricanja kazne, odnosno druge prekršajne sankcije. Zaštitne mjere predviđene Zakonom su: obavezni psihosocijalni tretman; zabrana približavanja žrtvi nasilja; zabrana uznemiravanja ili uhođenja osobe izložene nasilju; udaljenje iz stana, kuće ili nekog drugog stambenog prostora; osiguranje zaštite osobe izložene nasilju; obavezno liječenje od ovisnosti i oduzimanje predmeta koji su namijenjeni ili uporabljeni u počinjenju prekršaja.
Poslovne stranice NN 20/2006 • Za razliku od sudaca koji su glasovali za Odluku smatram da se pretežitim dijelom odredaba Zakona razrađuju osobna i politička prava i slobode iz 2. dijela Glave III. Ustava Republike Hrvatske. S obzirom da se zaštitnim mjerama predviđenim Zakonom može određenoj osobi nametnuti obveza psihosocijalnog tretmana, zabraniti približavanje određenoj osobi ili ju prisiliti na liječenje od ovisnosti, mislim da se tim odredbama uređuje (u smislu članka 82. stavka 2. Ustava »razrađuje«) sloboda zajamčena člankom 22. Ustava. Jednako tako, tim zaštitnim mjerama ograničava se i sloboda kretanja zajamčena člankom 32. stavkom 1. Ustava. Zaštitnom mjerom udaljenja iz stana, kuće ili nekog drugog stambenog prostora uređuje se (»razrađuje«), po mojem mišljenju, ostvarivanje Ustavom zajamčenog prava na dom iz članka 34. stavka 1. Ustava. Zaštitne mjere propisane Zakonom od posebne su važnosti i za ostvarenje ustavnog jamstva na štovanje i pravnu zaštitu osobnog i obiteljskog života, ugleda i časti (članak 35. Ustava).
Pregledi NN 20/2006 • Temeljem svega iznesenog smatram da je pretežni dio odredbi Zakona, po pravnoj naravi, srodniji odredbama Kaznenog zakona, za kojeg je Ustavni sud u Odluci, broj: U-I-2566/2003, U-I-2892/2003 od 27. studenoga 2003. godine (»Narodne novine«, broj 190/03) zauzeo stav da se radi o organskom zakonu, nego odredbama Obiteljskog zakona, za koji je Ustavni sud u Rješenju, broj: U-I-2694/2003 od 28. siječnja 2004. godine (»Narodne novine«, broj 20/04) ocijenio da nije organski zakon. Naime, nasuprot stavu većine, držim da se Zakonom ne uređuju obiteljski odnosi, već zaštitne mjere prisilne naravi kojima se uređuju (»razrađuju«) neka od temeljnih ljudskih prava i sloboda zajamčenih u 2. dijelu Glave III. Ustava Republike Hrvatske.
Besplatno NN 21/2006 • Na temelju članka 97. podstavak 4. Ustava Republike Hrvatske, članka 1. stavka 2. Zakona o pomilovanju i prijedloga Komisije za pomilovanje od 1. veljače 2006. donosim
Glasnik NN 21/2006 • – izrečena kazna zatvora u trajanju od 1 godine, zbog kaznenog djela ubojstva u pokušaju iz č1. 90. KZ u svezi s č1. 33. KZ – umanjuje se za 3 mjeseca
Propis NN 21/2006 • – izrečena kazna zatvora u trajanju od 1 godine i 6 mjeseci, zbog kaznenog djela zapuštanja i zlostavljanja djeteta ili maloljetne osobe iz čl. 213. st. 1. i 2. KZ – umanjuje se za 3 mjeseca
Propis NN 21/2006 • Na temelju članka 129. stavka 2. podstavka 21. Zakona o policiji (»Narodne novine«, broj: 129/00.), a u svezi s člankom 1. i člankom 16. Zakona o sudjelovanju pripadnika oružanih snaga Republike Hrvatske, policije, civilne zaštite te državnih službenika i namještenika u mirovnim misijama i drugim aktivnostima u inozemstvu (»Narodne novine« broj: 33/02.), ministar unutarnjih poslova donosi
Propis NN 21/2006 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UPUĆIVANJU POLICIJSKIH SLUŽBENIKA NA RAD U INOZEMSTVO
Propis NN 21/2006 • U Pravilniku o upućivanju policijskih službenika na rad u inozemstvo (»Narodne novine«, broj: 179/04.) u članku 3. stavak 2. briše se.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 89/94, Broj 64/00, Broj 13/08, Broj 64/08, Broj 136/03, Broj 3/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled