PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Izvor: Podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005. i od 27. ožujka 2006.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Magazin Elle dekor, nakladnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., u 2004. godini imao je tržišni udjel od 40 – 45 posto, dok je magazin Moj stan, nakladnika Burda Zagreb d.o.o., ostvario tržišni udjel od 55 – 60 posto.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Struktura tržišta se u 2005. znatno promijenila i to u korist poduzetnika Burda Zagreb d.o.o., koji je u toj godini ostvario 70 – 75 posto udjela na tržištu.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Tablica 6. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA ČETVRTE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.


Internet NN 61/2006
• MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.

Internet stranice NN 61/2006
• Tržište mjesečnika za žene je, kao što je već rečeno, podijeljeno u četiri tematske grupe, te svaka od tih grupa čine tržište naklade mjesečnika za žene. Poduzetnici, sudionici koncentracije, izdaju tiskovine koje imaju sadržajne tematike prve tri grupe mjesečnika za žene. Odnosno, ne izdaju tiskovine koje tematski spadaju u četvrtu grupu mjesečnika za žene.

Internet stranice NN 61/2006 • Međutim, ista je ovdje prikazana iz razloga što sve četiri grupe zajedno čine tržište naklade mjesečnika za žene, a to je tržište na kojemu su svi sudionici koncentracije aktivni.
Internet stranice NN 61/2006 • Grafikon 3. Prikaz ukupnih udjela pojedinih nakladnika mjesečnika za žene u 2004. prije provedbe koncentracije*
Internet stranice NN 61/2006 • Uvidom u Grafikon 3. razvidno je da je najveći tržišni udjel u 2004. kao godini koji prethodi provođenju predmetne koncentracije ostvario poduzetnik EPH s 30 – 35 posto udjela na mjerodavnom tržištu. Drugi najveći udjel na tržištu ostvario je poduzetnik Meridijan 16 d.o.o. s 20 – 25 posto udjela na mjerodavnom tržištu.
Internet stranice NN 61/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije situacija na mjerodavnom tržištu bila bi drugačija jer bi tržišno vodstvo preuzeo poduzetnik Adria Magazin d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) sa 40 – 45 posto udjela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 61/2006 • Iako nakon provedbe predmetne koncentracije udjel poduzetnika Adria Magazines d.o.o. prelazi 40 posto udjela na mjerodavnom tržištu, ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika odnosno tjednika u Republici Hrvatskoj, isti ne predstavlja nedopuštenu koncentraciju u smislu članka 37. stavak 1. ZOM, jer u konkretnom predmetu nije riječ o mjerodavnom tržištu općeinformativnih dnevnika ili tjednika.
Informacije NN 61/2006 • Tržište naklade tjednika za žene potrebno je analizirati na isti način, kao i tržište mjesečnika za žene upravo zbog činjenice da svi tjednici ne mogu biti u istoj grupi jer svi međusobno jedan drugome ne mogu biti supstituti.
Poslovne stranice NN 61/2006 • Tablica 7. PRIKAZ TJEDNIKA KLASIFICIRANIH KAO TJEDNIKA ZA ŽENE
Pregledi NN 61/2006 • Magazin Mila nakladnika Arena d.d. prestao je izlaziti s brojem 897, 8. prosinca 2005., dok je posljednje izdanje magazina Viva izdavača Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. izašlo s brojem 24, od 15. prosinca 2005.
Besplatno NN 61/2006 • Poduzetnik NCL Media Group d.o.o. je u 2004. ostvario prodaju magazina Extra, i to (***) komada magazina, dok je u 2005. povećana prodaja, te je ukupan broj prodanih primjeraka iznosio (***).
Glasnik NN 61/2006 • Imajući u vidu odredbe članka 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, kojim je propisano, kako je ranije navedeno, da mjerodavno tržište u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe, tržište naklade tjednika za žene određeno je na način kako je prikazano u tablici 8.
Propis NN 61/2006 • Tablica 8. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE (PRODAJE) TJEDNIKA ZA ŽENE
Propis NN 61/2006 • TjednikProdani primjerci u 2004. / kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005. / kom% udjela na tržištu u 2005.
Propis NN 61/2006 • Prije provedbe predmetne koncentracije na tržištu naklade (prodaje) tjednika za žene na tržištu su djelovali EPH, Arena d.d., Revije d.o.o., Burda Zagreb d.o.o., Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., te X-Press d.o.o. Nakon provedbe predmetne koncentracije na ovome će tržištu djelovati samo dva poduzetnika i to EPH i Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.).
Propis NN 61/2006 • Potrebno je naglasiti da je moguća daljnja raspodjela tržišta naklade tjednika na dva dijela i to na način da se u jednoj skupini nalaze tjednici Gloria, Story, Elite, dok se u drugoj skupini nalaze tjednici Viva, Lisa, Tena i Mila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 30/02, Broj 132/00, Broj 66/09, Broj 45/05, Broj 20/90, Broj 73/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled