PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-02-18-735 NN 18/2007

• Pakiranje se odnosi na čuvanje supstance proizvoda, radi biološke, transportne zaštite, te je namijenjeno povećanju atraktivnosti proizvoda.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Prema odredbama Zakona o žigu (»Narodne novine«, broj 78/99) znak je prikladan za razlikovanje ako određenim proizvodima ili uslugama u usporedbi s istovjetnim ili sličnim proizvodima i uslugama daje poseban, razlikovni karakter. Žigom se štiti znak koji se može grafički prikazati i koji je prikladan za razlikovanje proizvoda ili usluga jednog sudionika u gospodarskom prometu od proizvoda ili usluga drugoga sudionika u gospodarskom prometu.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Poduzetnik TD Rovinj je u promatranom razdoblju u svom asortimanu imao cigarete i duhanske prerađevine – cigare i rezani duhan, dok je istovremeno poduzetnik TD Zadar u svom asortimanu imao samo cigarete.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Tablica 1.: Vrijednosni udjeli pojedinih duhanskih proizvoda u asortimanu poduzetnika Ronhill d.o.o. namijenjenih prodaji na hrvatskom tržištu u razdoblju 1999. – 2003.


Internet NN 18/2007
• Izvor: podnesak poduzetnika TDR d.o.o. od 24. ožujka 2006. godine

Internet stranice NN 18/2007
• Kao što je razvidno iz tablice 1., udjeli cigara i rezanog duhana u asortimanu poduzetnika Ronhill d.o.o. su izrazito mali, s najvećim pojedinačnim udjelom od [<1] posto.

Internet stranice NN 18/2007 • S obzirom na distribuirani asortiman proizvoda poduzetnika TD Rovinj i TD Zagreb, te poduzetnika TD Zadar, kao i na različitost funkcionalnih svojstava, pakiranje, dizajn i zaštitne znakove cigareta i duhanskih prerađevina, pod kojima se sukladno članku 5. stavku 1. Zakona o posebnom porezu na duhanske proizvode (»Narodne novine«, broj 51/94), podrazumijevaju cigare i cigarilosi, duhan za lulu i duhan za pušenje, duhan za šmrkanje, žvakanje i drugi duhanski proizvodi, duhanske prerađevine različite od cigareta, nisu bile predmetom ekonomske i pravne analize u ovom upravnom postupku.
Internet stranice NN 18/2007 • Slijedom rečenog, cigarete se smatraju nezamjenjivima u odnosu na ostale duhanske prerađevine.
Internet stranice NN 18/2007 • Agencija je utvrdila da cigarete koje su uspješno diferencirane, promatrano sa stajališta kupaca, nemaju supstituta. Naime, zamjenski proizvodi ili supstituti ispunjavaju istu ili sličnu funkciju kao i proizvodi tržišnog takmaca. Međutim, u uvjetima kada na tržištu postoji zamjenski proizvod važan čimbenik za prelazak kupaca na kupnju tog zamjenskog proizvoda je mogućnost odnosno vjerojatnost promjene navike kupaca. Uspješna diferencijacija proizvoda vodi lojalnosti potrošača određenoj marki cigareta, te oni stoga nisu skloni mijenjati svoje kupovne i potrošačke navike.
Internet stranice NN 18/2007 • Postojanje konkurentskog odnosa između dva proizvoda ne pretpostavlja potpunu međusobnu zamjenjivost tih proizvoda ukoliko je riječ o proizvodu koji je uspješno diferenciran, te koji nosi prepoznatljivu marku. Potrošači uobičajeno imaju naviku kupovati određene marke cigareta. Stoga su zamjenske marke cigareta, u pravilu, djelomično i privremeno zamjenjive, ovisno o njihovoj ponudi na određenom prodajnom mjestu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 18/2007 • Zaštitni znak pobuđuje asocijacije kojima je cilj identifikacija i diferencijacija proizvoda. Proizvođači cigareta određenu marku proizvoda ne moraju diferencirati samo od proizvoda tržišnih takmaca, nego i od ostalih vlastitih proizvoda.
Informacije NN 18/2007 • Nadalje, odredbe sporazuma, koje je poduzetnik Ronhill d.o.o. sklapao s trgovcima na malo i trgovcima na veliko i učinci istih koji su u predmetnom postupku analizirani odnose se na postupanje prema svim kategorijama trgovaca cigaretama, bez obzira na njihovu osnovnu djelatnost.
Poslovne stranice NN 18/2007 • Za tržište trgovine cigaretama karakteristično je da se krajnjim potrošačima cigarete prodaju posredno putem poduzetnika, koji nabavljaju proizvode radi njihove daljnje prodaje.
Pregledi NN 18/2007 • – izvedena potražnja – potražnja za cigaretama na razini trgovine na veliko i trgovine na malo potaknuta je potražnjom krajnjih potrošača za tim proizvodom.
Besplatno NN 18/2007 • Poduzetnici koji se bave trgovinom cigaretama obavljaju tu djelatnost kao trgovci na malo, trgovci na veliko, a određeni broj njih kupuje cigarete radi daljnje prodaje drugim poduzetnicima, ali i za prodaju krajnjim potrošačima unutar vlastitih prodavaonica, odnosno djeluju na tržištu i kao trgovci na veliko i kao trgovci na malo cigaretama.
Glasnik NN 18/2007 • TD Zagreb i TD Rovinj plasiraju svoje proizvode putem poduzetnika Ronhill d.o.o. do 31. prosinca 2003. godine. Poduzetnik Ronhill d.o.o. dijeli sijeli spce u kategorije trgovaca na malo duhanskim proizvodima i trgovaca na veliko duhanskim proizvodima, a temeljem pretežite djelatnosti istih.
Propis NN 18/2007 • TD Zadar plasira cigarete na hrvatsko tržište cigareta putem poduzetnika Orbico d.o.o. Podneskom zaprimljenim u Agenciji 26. svibnja 2006. godine, poduzetnik Orbico d.o.o. se očitovao kako nije u mogućnosti razvrstati kupce kojima prodaje cigarete ovisno o tome bave li se trgovinom na malo ili trgovinom na veliko, jer ne klasificiraju kupce na taj način, te da je za većinu njih nemoguće utvrditi bave li se trgovinom na malo ili trgovinom na veliko.
Propis NN 18/2007 • Stoga je Agencija mjerodavnim tržištem u proizvodnom smislu utvrdila tržište trgovine cigaretama.
Propis NN 18/2007 • Iz Agenciji dostupnih i analiziranih podataka proizlazi da su cigarete izrazito dostupne krajnjim potrošačima.
Propis NN 18/2007 • Naime, za obavljanje djelatnosti trgovine cigaretama u Republici Hrvatskoj, za razliku od nekih drugih zemalja te pravila WTO, koja to dopuštaju, zakonom nisu propisani posebni uvjeti ili pravila za obavljanje trgovine na veliko i trgovine na malo duhanskim proizvodima pa se stoga svi poduzetnici, upisani u trgovački registar, kojima je predmet poslovanja trgovina, kupnja i prodaja robe, obavljanje trgovačkog posredovanja mogu baviti i trgovinom cigaretama. Istodobno, prodaja cigareta dopuštena je u svim maloprodajnim objektima, bez obzira je li riječ o specijaliziranim prodavaonicama ili prodavaonicama koje obavljaju prodaju pretežito prehrambenih proizvoda.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 51/94, Broj 116/08, Broj 68/01, Broj 4/97, Broj 111/03, Broj 107/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled