PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-07-79-1879 NN 79/2009

• U članku 101. stavku 2. brojka: »103«, zamjenjuje se brojkom: »131.«.


Stranica 2009-07-79-1879 NN 79/2009

• U članku 106. brojke: »103. do 105.« zamjenjuju se brojkama: »131., 132. i 136.«


Stranica 2009-07-79-1879 NN 79/2009

• U članku 107. stavku 4. na kraju teksta umjesto točke stavlja se zarez i dodaju se riječi: »pod pretpostavkom da su posebni propisi usklađeni s pravilima Europske zajednice kojima su uređeni pojedini aspekti nepoštene poslovne prakse.«


Stranica 2009-07-79-1879 NN 79/2009

• »– ako, u smislu određenog proizvoda bitno utječe ili je vjerojatno da će bitno utjecati na ekonomsko ponašanje prosječnog potrošača kojemu je takva praksa namijenjena ili do kojega ona dopire, odnosno prosječnog člana određene skupine potrošača na koju je ta praksa usmjerena.«


Internet NN 79/2009
• U stavku 4. podstavcima 1. i 2. riječ: »utvrđena« zamjenjuje se riječju: »uređena«.

Internet stranice NN 79/2009
• »(1) Poslovna praksa smatra se zavaravajućom ako sadrži netočne informacije, zbog čega je neistinita ili ako na neki drugi način, uključujući njezino cjelokupno predstavljanje, pa čak ako je informacija činjenično točna, zavarava ili je vjerojatno da će zavarati prosječnog potrošača u pogledu neke od okolnosti navedenih u stavku 2. ovoga članka, čime ga navodi ili je vjerojatno da će ga navesti da donese odluku o poslu koju inače ne bi donio.«

Internet stranice NN 79/2009 • U dosadašnjem stavku 3. koji postaje stavak 2. brojka: »2.« briše se.
Internet stranice NN 79/2009 • U članku 111. stavku 4. podstavku 3. riječ: »konačnoj« zamjenjuje se riječju: »maloprodajnoj«.
Internet stranice NN 79/2009 • U stavku 5. iza riječi: »propisa« dodaju se riječi: »usklađenih s pravilima Europske zajednice«.
Internet stranice NN 79/2009 • U članku 115. u podstavku 3. iza riječi: »okolnostima« briše se zarez i dodaju se riječi: »koji su usklađeni s pravilima Europske zajednice,«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 79/2009 • U članku 121. stavku 1. ispred riječi: »proračuna« dodaje se riječ: »Državnog«.
Informacije NN 79/2009 • U članku 122. riječ: »svaki« zamjenjuje se riječju: »svako«.
Poslovne stranice NN 79/2009 • »(1) Vlada Republike Hrvatske osniva Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača (u daljnjem tekstu: Vijeće) i imenuje članove i zamjenske članove vijeća na vrijeme od četiri godine. Vijeće čine predstavnici državnih tijela nadležnih za područje zaštite potrošača, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Trgovačkog suda u Zagrebu, udruga za zaštitu potrošača i neovisni stručnjaci iz područja zaštite potrošača.«
Pregledi NN 79/2009 • U članku 127. stavku 1. riječi: »pružanje obavijesti i savjeta potrošačima« zamjenjuju se riječima: »edukaciju, informiranje, te savjetovanje potrošača,« a iza riječi: »udruge« dodaju se riječi: »za zaštitu«.
Besplatno NN 79/2009 • »(1) Za organiziranu pomoć potrošačima, udruge za zaštitu potrošača mogu osnovati savjetovališta za zaštitu potrošača.
Glasnik NN 79/2009 • (2) Ministar nadležan za poslove zaštite potrošača izdat će odobrenje za rad savjetovališta sukladno kriterijima iz javnog natječaja i potrebama utvrđenim Nacionalnim programom za određeno razdoblje.«
Propis NN 79/2009 • »(3) Savjetovališta za zaštitu potrošača iz stavka 1. ovoga članka sufinanciraju se iz državnog proračuna Republike Hrvatske.«
Propis NN 79/2009 • U dosadašnjem stavku 4. koji postaje stavak 5. iza riječi: »Savjetovališta,« umjesto zareza stavlja se točka, a riječi: »sredstva za rad osiguravaju se u državnom proračunu Republike Hrvatske.« brišu se.
Propis NN 79/2009 • »(1) U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje centru za mirenje.
Propis NN 79/2009 • (2) Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 12/06, Broj 2/09, Broj 131/06, Broj 59/91, Broj 136/03, Broj 91/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled