PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 172/2003 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, primatelj ima pravo na naknadu štete, nakon preuzimanja oštećene pošiljke ili pošiljke s umanjenim sadržajem, a naknadu štete obvezan je isplatiti davatelj poštanskih usluga koji je pošiljku uručio primatelju.
NN 172/2003 • (4) Pisanom izjavom pošiljatelj se može odreći prava na naknadu štete u korist primatelja ili druge osobe, a primatelj se može odreći prava na naknadu štete u korist pošiljatelja ili druge osobe.
NN 172/2003 • Pošiljatelj je odgovoran za sve štete koje je njegova pošiljka uzrokovala ostalim pošiljkama, objektima i opremi, te za ozljede ili smrt radnika i drugih osoba, ako su one nastupile zbog sljedećih razloga:
NN 172/2003 • 1. ako je pošiljka sadržavala predmete čije je slanje zabranjeno zakonom,
NN 172/2003 • 3. ako pošiljka nije bila pakirana na način propisan Pravilnikom o uslugama.
NN 172/2003 • (1) Potraživanja davatelja poštanskih usluga i korisnika usluga zastarijevaju istekom roka od šest mjeseci.
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog manje ili više naplaćene poštarine ili drugih troškova – od dana plaćanja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog djelomičnog gubitka, ili oštećenja, ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, ili zbog prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke – od dana uručenja poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • – za potraživanja zbog gubitka pošiljke – nakon 30 dana od dana isteka roka za prijenos poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • – u svim drugim slučajevima potraživanja – od dana kad su stečeni uvjeti za potraživanje.
NN 172/2003 • (4) Zastara ne može nastupiti prije isteka roka od 30 dana od dana primitka odgovora davatelja poštanskih usluga na zahtjev za potraživanje naknade štete.
NN 172/2003 • (5) Naknadni zahtjevi po istom predmetu ne prekidaju zastaru.
NN 172/2003 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je inspektoru iz stavka 1. ovoga članka omogućiti inspekcijski nadzor, kao i očevid poštanskih objekata, opreme i dokumentacije, te na njegov zahtjev, bez odgode, dostaviti potrebne podatke i dokumentaciju u vezi s inspekcijskim nadzorom.
NN 172/2003 • (1) Kad inspektor u obavljanju inspekcijskog nadzora u skladu s člankom 56. ovoga Zakona utvrdi da davatelj poštanskih usluga ne obavlja poštanske usluge na način i po postupku određenom ovim Zakonom i propisima donesenim na temelju ovoga Zakona, ili ne osigurava funkcioniranje poštanskog prometa na propisani način, ovlašten je rješenjem:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 100/07, Broj 109/01,
Broj 186/04, Broj 71/07,
Broj 112/04, Broj 39/08
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO