PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 18/1993

• Ako je vozač nakon neprekidnog upravljanja vozilom pet sati predao vozilo na upravljanje drugom vozaču (udvojena posada), nakon pet sati neprekidnog upravljanja vozilom drugi vožač postupit će u smislu stavka 1. ovoga članka.


Propis NN 18/1993

• Kad se radi o udvojenoj posadi, vozač koji je vozilom upravljao neprekidno najviše pet sati, može nakon odmora od najmanje pola sata, nastaviti upravljati vozilom najviše još tri sata.


Propis NN 18/1993

• Ako se u upravljanju vozilom koje nije opremljeno ležajem što omogučuje odmor u ležećem položaju smjenjuju dva vozača, svaki se vozač mora odmarati neprekidno najmanje deset sati u tijeku 27 sati putovanja.


Propis NN 18/1993

• Uz vozača koji upravlja motornim vozilom mora biti i drugi vozač (udvojena posada), od početka upravljanja vozilom ili se vozač koji upravlja vozilom mora zamijeniti drugim vozačem.


Propis NN 18/1993
• 1) ako se u tijeku 24 sata u prometu upotrebljava motorno vozilo nakon osam sati ukupnog vremena u kojem je vozilom upravljao prvi vozač;

Propis NN 18/1993
• 2) ako autobus, teretno motorno vozilo ili skup vozila čija je najveća dopuštena masa veća od 20 tona, u toku 24 sata prelazi udaljenost veću od 500 km.

Propis NN 18/1993 • Ako su u motornom vozilu dva vozača (udvojena posada), način njihova rada utvrđuje se prema duljini relacije koju vozilo prelazi, vremenu upravljanja vozilom i opremljenosti vozila odnosno prema tome da li u vozilu postoji ili ne postoji uređen ležaj što omogućuje jednome od vozača da se, dok vozilo miruje, odmara u ležećem položaju.
Propis NN 18/1993 • Ako vozač ne može stići do odgovarajućeg stajališta ili do odredišnog mjesta nakon osam sati upravljanja vozilom, vrijeme upravljanja vozilom može se produljiti najviše 30 minuta i to najviše dva puta u jednom tjednu, pri čemu ukupno vrijeme upravljanja vozilom ne može biti dulje od 40, sati u jednome tjednu.
Propis NN 18/1993 • Vozač mora prekinuti vožnju ako ni nakon što je produljio vrijeme upravljanja vozilom 30 minuta ne može stići do stajališta ili do odredišnog mjesta u smislu stavka 1. ovoga članka.
Propis NN 18/1993 • U individualnu kontrolnu knjižicu vozač motornog vozila upisuje pregled svoje aktivnosti, sate odmora i prekide vožnje u toku radnog dana.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 18/1993 • Odredba stavka 1. ovoga članka ne primjenjuje se na vozača motornog vozila u javnom linijskom prijevozu u cestovnom prometu osim u međunarodnom cestovnom prometu, na vozača motornog vozila građevinskog, komunalnog, te poštansko-telekomunikacijskog poduzeća, vozača poduzeća koje prevozi stvari široke potrošnje u gradskom i prigradskom prijevozu, vozača auto-škole vozača motornog vozila u prijevozu za vlastite potrebe radnika na posao i s posla te na vozača motornog vozila kojim se prevoze predškolska i školska djeca u gradskom i prigradskom prijevozu u cestovnom prometu.
Propis NN 18/1993 • Odredba stavka 1. ovoga članka ne odnosi se ni na vozača motornog vozila za hitne intervencije na cestama: Služba "Pomoć-informacije" Hrvatskog auto-kluba, u elektroindustriji, cjevovodnom transportu za ispitivanje i zaštitu od zagađivanja vode u slučaju havarije za higijensko-epidemiološka ispitivanja i veterinarsku inspekciju kao i na tehničkim, elektroenergetskim, građevinskim rudarskim, geološko-mehaničkim, željezničkim i telekomunikacijskim uređajima i opremi kada obavlja takovu vrstu intervencije.
Propis NN 18/1993 • Vozač i drugi vozač (udvojena posada) upisuju u individualnu kontrolnu knjižicu vrijeme odmora u rubrike s predviđenim simbolima odmora i to u toku i na kraju svakog razdoblja na koje se odmor odnosi (dnevni odmor, ukupno trajanje dnevnog odmora prije početka i u toku radnog dana).
Propis NN 18/1993 • Podaci iz individualne kontrolne knjižice moraju se slagati s podacima što su registrirani na ulošku tahografskog uređaja.
Propis NN 18/1993 • Individualna kontrolna knjižica izrađuje se prema obrascu što je otiskan u ovaj pravilnik i njegov je sastavni dio.
Propis NN 18/1993 • Dimenzije individualne kontrolne knjižice jesu 210 mm x 148 mm.
Propis NN 18/1993 • Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o ukupnom trajanju upravljanja vozilom, odmorima vozača i načinu rada udvojenih posada na vozilima, u obimu koji utječe na sigurnost upravljanja vozilom ("Narodne novine", br. 53/91).
Propis NN 18/1993 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 18/1993 • - izdaje kontrolnu knjižicu i daje potrebne upute za popunu i čuvanje kontrolne knjižice;
Propis NN 18/1993 • - popunjava rubrike V. i VI. na naslovnoj stranici kontrolne knjižice;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 101/03, Broj 84/99, Broj 45/07, Broj 14/99, Broj 17/09, Broj 60/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled