PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-04-38-667 NN 38/2001

• Joint Aviation Authorities (JAA) dokument pod nazivom “JAR-147 Popis ovlaštenih organizacija” publicira se otprilike svaka 4 mjeseca te je zbog toga moguće da novo ovlaštena ili prihvaćena Organizacija u međuvremenu ne bude uvrštena. Zbog toga se Organizacija ovlaštena prema JAR-147, a koja nije navedena od strane JAA, može koristiti ako ista podnese dokaz da je ovlaštena prema JAR-147 od nadležnog tijela ili prihvaćena prema JAR-147 od strane Odjela za održavanje u sjedištu JAA. Takav dokaz može biti u obliku kopije ovlaštenja prema JAR-147 koju izdaje nadležno tijelo ili svjedodžba o prihvaćanju koju izdaje Odjel za održavanja u sjedištu JAA.


Stranica NN 38/2001

• Glede pojma “odgovorni rukovoditelj”, kad se organizacija odobri sukladno jednom ili više JAR koji uvjetuju postavljanje odgovornog rukovoditelja i ako je utvrđeni odgovorni rukovoditelj nadležan za cijelu organizaciju, tada takav rukovoditelj treba biti ista osoba za sve relevantne JAR odredbe. Kad je organizacija podijeljena u odjele s odvojenom odgovornošću od kojih jedan ima dozvolu prema JAR-147, tada taj odjel za osposobljavanje u održavanju može imati svojeg vlastitog odgovornog rukovoditelja ako takav rukovoditelj udovolji mjerilu definicije JAR.


Stranica NN 38/2001

• Glede pojma “Organizacije”, svaka Organizacija izvan države koja je punopravna članica JAA, registrirana kao pravna osoba s objektima za osposobljavanje unutar države punopravne članice JAA, morat će dokazati, ako to bude potrebno, da može pravno obavljati posao u državi punopravnoj članici JAA.


Stranica NN 38/2001

• 1. Nadležno tijelo države koja je punopravna članica JAA treba priznati ovlaštenje koje daje drugo nadležno tijelo države punopravne članice JAA sukladno Ciparskom sporazumu (Cyprus Arrangement) iz 1990, a za članice Europske zajednice također Propis 3922/91 (Regulation). Zbog toga je potrebno razlikovati ovlaštenja koja izdaje nadležno tijelo države punopravne članice JAA, koja su priznata i ovlaštenja koja izdaje nadležno tijelo države kandidata za članicu JAA, a koja nisu priznata. Također treba napomenuti da nadležno tijelo države punopravne članice JAA može izdati ovlaštenje Organizaciji smještenoj u državi koja je kandidat za članicu JAA sukladno JAR-147.15(c) što će priznati nadležna tijela drugih država punopravnih članova JAA.


Internet NN 38/2001
• 2. Sjedište JAA izdaje popis ovlaštenih Organizacija prema JAR-147, priznatih od nadležnih tijela država punopravnih članica JAA, a pod nazivom “JAR-147 Popis ovlaštenih organizacija”.

Propis NN 38/2001
• 3. Da bi neka Organizacija dobila ovlaštenje prema JAR-147.15(b) kao Organizacija smještena unutar država punopravnih članica JAA rukovodstvo prema JAR-147.35(a) mora biti smješteno u državama koje su punopravne članice JAA. Ako je rukovodstvo sukladno JAR-147.30(a) smješteno u više država punopravnih članica JAA, ovlaštenje će izdati nadležno tijelo države punopravne članice JAA u kojoj se nalazi odgovorni rukovoditelj. Iz toga također slijedi da, ako je rukovodstvo sukladno JAR 147.35(a) smješteno izvan država punopravnih članica JAA, primjenjuje se JAR-147.15(c). Međutim treba napomenuti da takva Organizacija može koristiti “nacionalnu” upravljačku strukturu radi udovoljavanja JAR-147.35(a) umjesto “međunarodne” upravljačke strukture takve Organizacije u kojem slučaju se primjenjuje JAR-147.15(b).

Propis NN 38/2001 • 4. Ako neka Organizacija koristi objekte unutar i izvan države punopravne članice JAA pod istim ovlaštenjem prema JAR-147, takvi objekti mogu se uvrstiti u povlastice koje su naznačene u ovlaštenju, a ovisno o MTOE koji navodi objekte i sadrži postupke kontrole takvih objekata, nadležno tijelo se treba uvjeriti da one tvore sastavni dio Organizacije prema JAR-147.
Propis NN 38/2001 • Kako bi nadležno tijelo utvrdilo da li postoji potreba, ono će tražiti od potencijalnog podnositelja zahtjeva da pruži dokaze ovlaštene organizacije za održavanje prema JAR-145 koju je odobrilo nadležno tijelo punopravne članice JAA da ta organizacija želi koristiti objekte potencijalnog podnositelja zahtjeva za osposobljavanje zrakoplovno-tehničkog osoblja. Ti dokazi trebaju biti u obliku pisma odnosno pisama organizacije koja se nalazi u državi punopravnoj članici JAA koja objašnjavaju razloge za tu potrebu. Prije nego prihvati takav zahtjev, nadležno tijelo pridržava pravo provjere da je ta potreba utemeljena.
Propis NN 38/2001 • 1. Glavni razlog nadležnog tijela države punopravne članice JAA za prihvaćanje neke Organizacije na temelju ovlaštenja koje je izdalo nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA, je osigurati učinkovito korištenje svojih kadrova. Zbog toga slijedi da će nadležno tijelo države punopravne članice JAA pokušati primijeniti ovu metodu u svakoj državi koja ima veći broj Organizacija, a koje koristi zrakoplovstvo (zrakoplovna industrija ili operatori) država punopravnih članica JAA.
Propis NN 38/2001 • 2. Politika nadležnog tijela države punopravne članice JAA glede prihvaćanja organizacije na temelju ovlaštenja koje je izdalo nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA, je osigurati sukladnost s JAR-147.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 38/2001 • Nadležno tijelo države punopravne članice JAA uspostavlja sukladnost s JAR-147 na sljedeći način:
Propis NN 38/2001 • a. usporedbom odgovarajućih propisa u osposobljavanju kadrova u održavanju i radnih postupaka nadležnog tijela države koja nije punopravna članica JAA s JAR-147 i JAA Materijal za upravnu provedbu i upute, sekcija dva – Održavanje, dio dva – Postupci određivanja razlika i uspostavljanje dodanih uvjeta vezanih za te razlike;
Propis NN 38/2001 • b. provjerom da li nadležno tijela države koja nije punopravna članica JAA surađuje s nadležnim tijelom države koja je punopravna članica JAA tako da obavljaju i izvještavaju o redovnim kontrolama i posebnim ispitivanjima organizacije i standarda osposobljavanja;
Propis NN 38/2001 • c. provjerom da prihvaćena Organizacija udovoljava dodatnim uvjetima utvrđenim u točki (a) te da nadležno tijelo države koja nije punopravna članica JAA izvještava o svim neudovoljavanjima koja bi mogla dovesti do obustave ili opoziva prihvaćanja prema JAR-147;
Propis NN 38/2001 • d. izdavanjem dodatnih uvjeta za Organizacije u svakoj državi kao prihvatljivi načini udovoljavanja (AMC) u obliku Dodataka JAR-147, sekcija 2 ili početno kao privremene upute (TGL);
Propis NN 38/2001 • 3. bez obzira na stavke (1) i (2) kad takva Organizacija ima objekte smještene u državi punopravnoj članici JAA, bit će potrebno ovlaštenje sukladno s JAR-147-15(b).
Propis NN 38/2001 • 1. Maksimalni broj polaznika obuhvaćenih u predavanjima tijekom osposobljavanja je 28 u svakoj učionici.
Propis NN 38/2001 • 2. Veličina smještaja za svrhe provjere znanja treba biti takva da niti jedan polaznik sa svojeg mjesta tijekom ispita ne može čitati s papira ili zaslona računala bilo kojeg drugog polaznika.
Propis NN 38/2001 • Maksimalni broj polaznika obuhvaćenih praktičnim osposobljavanjem tijekom osposobljavanja smije biti najviše 15 po nastavniku ili ocjenjivaču.
Propis NN 38/2001 • 1. Za odobreni program osnovnog osposobljavanja potrebno je osigurati pristup kopijama svih JAR odredbi i nacionalne zakonske regulative iz područja zrakoplovstva, primjera tipičnih priručnika za održavanje zrakoplova i servisnih biltena, direktiva za plovidbenost, dokumenata o zrakoplovima i uređajima, dokumentacije o prenošenju prava, priručnika za postupke i programe održavanja zrakoplova. Osim JAR odredbi i nacionalnih zrakoplovnih propisa, ostatak dokumentacije treba predstavljati tipične primjere za veće i manje zrakoplove i obuhvaćati zrakoplove i helikoptere, kako je primjereno. Avionička dokumentacija treba obuhvaćati reprezentativni opseg dostupne opreme. Svu dokumentaciju potrebno je redovito pregledavati i obnavljati.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 40/06, Broj 16/05, Broj 136/03, Broj 27/96, Broj 144/05, Broj 26/93


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled