PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-12-154-4170 NN 154/2008

• 37 ZELENJAK d.o.o. iz Klanjca, Trg A. Mihanovića 1 KUĆANSTVO – TG 1 TM1 Svi korisnici tarifne grupe kućanstvo.0,340,00


Stranica 2008-12-154-4170 NN 154/2008

• 38 ZELINSKE KOMUNALIJE d.o.o iz Svetog Ivana Zeline, Katarine Krizmanić 1 KUĆANSTVO – TG 1 TM1 Svi korisnici tarifne grupe kućanstvo.0,340,00


Stranica 2008-12-154-4170 NN 154/2008

• Na temelju članka 3. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 50/2006), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 12. prosinca 2008. godine donijela


Stranica 2008-12-154-4170 NN 154/2008

• O OBJAVLJIVANJU PRAVILA O DRŽAVNIM POTPORAMA ZA ZAŠTITU OKOLIŠA


Internet NN 154/2008
• Pravila o državnim potporama za zaštitu okoliša sadržana su u Smjernicama Zajednice o državnim potporama za zaštitu okoliša (52008XC0401(03), SL C 82, 1. 4. 2008.).

Internet stranice NN 154/2008
• Tekst akta u kojem su sadržana pravila iz točke I. ove Odluke, u prijevodu na hrvatski jezik, glasi:

Internet stranice NN 154/2008 • »SMJERNICE ZAJEDNICE O DRŽAVNIM POTPORAMA ZA ZAŠTITU OKOLIŠA
Internet stranice NN 154/2008 • 1.1. Politika državnih potpora i energetska politika za Europu
Internet stranice NN 154/2008 • (1) U proljeće 2007. godine Europsko vijeće pozvalo je države članice i institucije EU-a da djeluju na razvoju održive integrirane politike za klimatska i energetska pitanja na europskoj razini. Vijeće je između ostalog izjavilo: »Budući da su proizvodnja i korištenje energije glavni izvori emisija stakleničkih plinova, potreban je integrirani pristup klimatskoj i energetskoj politici kako bi se ostvario ovaj cilj. Integracija bi se trebala postići na način uzajamne podrške. S obzirom na to, Energetska politika Europe (EPE) imat će sljedeća tri cilja, uz puno poštivanje izbora država članica o energetskoj mješavini i suverenosti nad primarnim izvorima energije, poduprta duhom solidarnosti između država članica:
Internet stranice NN 154/2008 • – osiguravanje konkurentnosti europskih gospodarstava i dostupnost energije po povoljnim cijenama,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 154/2008 • – promicanje održivosti zaštite okoliša i borba protiv klimatskih promjena.«
Informacije NN 154/2008 • (2) Kao miljokaz u stvaranju ove Energetske politike Europe, Europsko vijeće podržalo je sveobuhvatni Akcijski plan za energiju u razdoblju 2007. – 2009. i pozvalo posebice Komisiju da prijedloge zatražene u Akcijskom planu predstavi što je brže moguće. Jedan od ovih prijedloga odnosi se na reviziju smjernica Zajednice o državnim potporama za zaštitu okoliša.
Poslovne stranice NN 154/2008 • (3) Europsko vijeće preuzelo je čvrstu neovisnu obvezu da će EU postići barem 20% smanjenja emisija stakleničkih plinova do 2020. godine u usporedbi s 1990. godinom. Vijeće je također naglasilo potrebu da se poveća energetska učinkovitost u EU-u kako bi se postigao cilj štednje 20% potrošnje energije u EU-u u usporedbi s predviđanjima za 2020. godinu, te je poduprlo obvezujući cilj postizanja 20% udjela obnovljivih izvora energije u sveukupnoj potrošnji energije u EU-u do 2020. godine kao i obvezujući cilj za sve države članice od minimalno 10% udjela biogoriva u sveukupnoj potrošnji benzina i goriva u transportu u EU-u do 2020.
Pregledi NN 154/2008 • (4) Ove nove smjernice su jedan od instrumenata za provedbu Akcijskog plana i aspekata zaštite okoliša kod ciljeva vezanih uz energiju i klimatske promjene koje je prihvatilo Europsko vijeće.
Besplatno NN 154/2008 • (6) Prvenstveni cilj nadzora državnih potpora u području zaštite okoliša je osiguravanje da će mjere državnih potpora rezultirati višom razinom zaštite okoliša nego što bi to bio slučaj bez potpora, te da pozitivni učinci potpora prevladavaju nad negativnim učincima u smislu narušavanja tržišnog natjecanja, uzimajući u obzir načelo »onečišćivač plaća« utvrđeno u članku 174. Ugovora o EZ-u.
Glasnik NN 154/2008 • (7) Gospodarske aktivnosti ne štete okolišu samo kroz onečišćivanje. U nekim slučajevima, u nedostatku državne intervencije, poduzetnici mogu izbjeći plaćanje cjelokupnog troška štete za okoliš koja proizlazi iz njihovog djelovanja. Kao posljedica, tržište ne raspodjeljuje resurse na učinkovit način budući da proizvođač ne uzima u obzir (negativne) vanjske učinke proizvodnje, nego njih snosi društvo u cjelini.
Propis NN 154/2008 • (8) Prema načelu »onečišćivač plaća«, ovi negativni vanjski učinci mogu se otkloniti osiguravanjem da onečišćivač plati za svoje onečišćenje, što podrazumijeva da će on potpuno preuzeti troškove zaštite okoliša u svoju bilancu. Ovim se osigurava da privatni troškovi (koje snosi poduzetnik) ocrtavaju prave društvene troškove gospodarske djelatnosti. Puna provedba načela »onečišćivač plaća« dovela bi tako do ispravljanja tržišnog nedostatka. Načelo »onečišćivač plaća« može se provesti ili postavljanjem obveznih standarda zaštite okoliša ili tržišnim instrumentima[5]. Neki tržišni instrumenti mogu uključivati dodjelu državnih potpora svim ili nekim poduzetnicima koji podliježu tim instrumentima.
Propis NN 154/2008 • (9) Makar trenutno postoje ograničenja za primjenu načela »onečišćivač plaća«, ovaj zakonodavni nedostatak ne bi trebao spriječiti države članice da postave uvjete za zaštitu okoliša koji su stroži od uvjeta Zajednice i da svedu negativne vanjske učinke na najmanju moguću mjeru.
Propis NN 154/2008 • (10) Kako bi povećale razinu zaštite okoliša, države članice mogle bi koristiti državne potpore da stvore poticaje na pojedinačnoj razini (na razini poduzetnika) radi postizanja više razine zaštite okoliša nego što to zahtijevaju standardi Zajednice ili da povećaju razinu zaštite okoliša u slučaju nepostojanja standarda Zajednice. Mogu također uspostaviti nacionalne standarde ili porez za zaštitu okoliša na višoj razini nego što to zahtijeva zakonodavstvo Zajednice odnosno mogu iskoristiti poreze za zaštitu okoliša radi jednostrane provedbe načela »onečišćivač plaća« u slučaju nepostojanja standarda Zajednice.
Propis NN 154/2008 • (11) Komisija smatra da je potrebno revidirati smjernice o državnim potporama za zaštitu okoliša kako bi se ispunili ciljevi opisani u Akcijskom planu državnih potpora, posebno da se osigura bolje usmjeravanje potpora, poboljšana ekonomska analiza i učinkovitiji postupci. Nadalje, Komisija smatra potrebnim da se uzme u obzir razvoj politike zaštite okoliša i tehnologija zaštite okoliša te da se pravila izmijene kako bi se iskustva uzela u obzir.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 96/96, Broj 40/05, Broj 123/05, Broj 74/94, Broj 15/94, Broj 49/93


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled